Mobilsider
Mobilartikler
Mobiltest.dk
Mobilblogs

+ Besvar emne
Viser resultater 1 til 2 af 2
    Øvet bruger PraetorianGuard's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2005
    Sted
    Fredericia
    Mobil
    Samsung Galaxy S2

Standard "Metal" Nummer??

Nu har jeg set flere nævner både sølv og guld numre, men er der overhovedet nogen formel standard for hvornår et nummer er et Bronze, Sølv, Guld eller Platin nummer eller bruger folk bare de beskrivelser i flæng? Har prøvet at liste nogle numre typer her nedenfor og så vil jeg egt godt have folks bud på hvad for en slags det er:

1: ABCDDCBA

2: A(+1)(+1)(+1)(+1)(+1)(+1)(1+) fx 23456789

3: ABCDECDE

4: ABABABAB

5: ABCDABCD

6: ABCBDBEB fx 20304050 eller 26364656

Hvilke andre typer findes der ellers umiddelbart udover dem jeg har nævnt som folk er ude efter?. Og hvis der er et formælt regelsæt for hvad for et nummer der er hvad for en slags "metal"nummer så vil jeg gerne have fingrene i den.

Er mest for min interesses skyld jeg spørger da jeg er nysgerrig men egt også fordi at jeg så småt overvejer at få nyt mobil nr.
    Mvh Flemming Jacobsen
    |Samsung Galaxy S2 , iPhone 4s 64GB |[Telenor Smartaftale [10/U/10G]][Orange UK PAYG]|

Admin/site owner CBW's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2005
    Alder
    44
    Sted
    Kværndrup, sydfyn
    Mobil
    2-3 af de sidste nye :-)
    Blogindlæg
    10

Standard

Der finden ingen regler for hvad der er guld numre eller ej. Det handler om hvad folk syntes er et nemt nummer at huske.

I princippet kan hvis du har et fast nummer der hedder:

66123478

et mobilnummer være guldnummer for dig hvis det hedder

40123478

For andre er dette ikke et guld nummer. Ofte ser man at folk også deler dem skævt på en unaturlig måde for at få numre til at se nemmer ud

fx 4265 4265 eller eller 42 265 265

Hvor grænsen går er svær at sige, men ofte vil dem der udbyder et nummer have en anderlede ide om det er et guldnummer, specielt hvis det vidersælges privat.

fx sælges der på bibob følgen numre der intet har med guldnumre:
    42413638 eller 42703638. såden er der flere andre der også er meget kreative med deres numre, men ovensående numre har intet at gøre med et rigtig guldnummer og tjener kun for at få x antal kr i kassen.
    Med venlig hilsen

Christian B. Wiggers
    Mobilportalen ApS

Er du tryg ved at overføre penge til en fremmed person, når du handler privat? Hvis ikke er her løsningen så du ikke risiker at blive snydt Privatbetaling

Er du på Twitter? Hvis du er kan du få et twit, når en ny test er klar på mobiltest.dk, eller der er nyt i mobilbranchen. Bare følg os på @mobiltestdk

Lignende emner

1. Svar: 1
    Seneste indlæg: 11. Jan '07, 01:39
  2. Brænde "flere" filmdele på en disk"
    Af Casper i forum Off topic
    Svar: 1
    Seneste indlæg: 13. Aug '06, 12:13
  3. Svar: 2
    Seneste indlæg: 29. Jul '05, 14:23

Bogmærker

Regler for indlæg

• Du kan starte nye emner