Mobilsider
Mobilartikler
Mobiltest.dk
Mobilblogs

+ Besvar emne
Viser resultater 1 til 10 af 10
    Nyt medlem
    Registreringsdato
    Aug 2008
    Alder
    41
    Mobil
    HTC Diamond

Standard Hjælp hjælp kan simpelthen ikke inst. tema på min Diamond

Håber der er nogen der kan hjælpe mig. Knudsen81 måske. GG

Har gentagne gange prøvet at installerere temaer på min mobil og har fuldt Knudsens vejledning, men den vil simpelthen ikke gå ind og finde temaer via TF3 config. Kan godt udpakke temaer, men den vil ikke køre dem. Skriver der skal bruges det rette program, hvad jeg prøver, men kan ikke komme videre end til oversigt over min mobil. Vil ikke lade mig gå i mappe eller intern enhed...??????

Kører med romversion 1.93.403.2 DAN.

Vil også gerne høre, hvorfor jeg ikke kan tage backup af min mobil, har prøvet at være inde på HTC.com og hente det program der hedder SPRITE, men den vil ikke lade mig hente det. Skriver at min telefonmodel ikke understøtter programmet, hvad jeg ikke fattter en bønne af...?????? Er købt i sonofonbutik.

Har også prøvet PIM-Backup, men det virker heller ikke...?????

Har prøvet at installere sort tastatur, men aner ikke, hvor jeg skal aktivere dette...+??????

Håber nogen kan hjælpe mig

Erfaren bruger knudsen81's avatar
    Registreringsdato
    Aug 2005
    Alder
    31
    Sted
    Aabenraa
    Mobil
    Htc titan & s/e mini

Standard

Hej Du åbner TF3D config og der du skifter tema da skal du vælge en sti......

F.eks internt lager > themes da ligger de men når du skal vælge sti og du har trykket på internt lager og så vælger du themes men du skal ikke åbne mappen men bare markere den og så ok, så skulle de gerne være inde i den pop up boks...

Sprite ligger det ikke på den cd du fik med din diamond???

Ang det andet program phm backup hvordan virker det ikke?
    Mvh.Knudsen81
    Iphone 4 Hvid
    Tidligere ejer af en skuffene N8 Dark Grey

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Aug 2008
    Alder
    41
    Mobil
    HTC Diamond

Standard

Hej Knudsen, har prøvet det du skrev, men der kommer ikke nogen i pop-up boks. Hvor er den helt nøjagtigt...????????

Erfaren bruger knudsen81's avatar
    Registreringsdato
    Aug 2005
    Alder
    31
    Sted
    Aabenraa
    Mobil
    Htc titan & s/e mini

Standard

Når du har pakket tema'et ud så ligger der nogle wallpapers og en anden fil ikke?

Når du starter tf3d config op er der nogle faner for neden og jeg mener det er er i den som hedder tweaks du finder det.
    Senest redigeret af knudsen81 : 05. Sep '08 kl. 16:03
    Mvh.Knudsen81
    Iphone 4 Hvid
    Tidligere ejer af en skuffene N8 Dark Grey

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Aug 2008
    Alder
    41
    Mobil
    HTC Diamond

Standard

Har Tweaks, men kan intet finde vedr. at ændre temaer..????

Kan ikke finde ud af om det bare er mig der er en spade eller hvad..????

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Sep 2008
    Alder
    36
    Mobil
    HTC Touch Diamond

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af knudsen81 Se indlæg

Sprite ligger det ikke på den cd du fik med din diamond???
    Jeg har også problemer med det Sprite.. det ligger ganske rigtigt på min cd, men kun den del som skal ligge på pc'eren.. den del der skal på diamanten, er der ikke, og så hjælper det ikke så meget

Jeg får, som så mange andre, bare den besked om at man ikke kan downloade programmet fra HTC, så jeg søger en der har det hele på sin cd, der vil sende mig det. Altså ikke cd'en, bare programmet :p
    Senest redigeret af Ana : 05. Sep '08 kl. 20:15 Årsag: Redigeret for tastefejl :P

Bruger
    Registreringsdato
    Dec 2007
    Alder
    33
    Mobil
    HTC+iPhone 3G+Nokia

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Ana Se indlæg
    Jeg har også problemer med det Sprite.. det ligger ganske rigtigt på min cd, men kun den del som skal ligge på pc'eren.. den del der skal på diamanten, er der ikke, og så hjælper det ikke så meget

Jeg får, som så mange andre, bare den besked om at man ikke kan downloade programmet fra HTC, så jeg søger en der har det hele på sin cd, der vil sende mig det. Altså ikke cd'en, bare programmet :p
    Jeg har programmet til at ligge på min cd'er der følger med til diamond. men hvis det er kan jeg godt ligge det op i knudsen81 online mappe hvis det har nogen interesse??

Har du diamonden sat til computeren når du installere Spirite, for hvis ikke installere den un programmet på pc'en og ikke på enheden?

/Mnielsen
    Senest redigeret af Mnielsen : 05. Sep '08 kl. 21:50 Årsag: manglende spørgsmål om programmet på enhed

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Aug 2008
    Alder
    41
    Mobil
    HTC Diamond

Standard

Det jeg er interesseret i, er at kunne ligge en fil på computeren, med backup af mine kontaktpersoner, ikke fra simkort, men selve telefonen. og det har jeg lidt bøvl med, hvordan jeg gør....???????

Faktisk store problemer, fordi den ikke har taget mange af telefonnumrene med over på simkortet fra min tidligere nokia telefon. De ligger godt nok på nokia telefonen med navn og nummer, men ikke når jeg indlæser på Diamonden. Aner ikke hvorfor den ikke tager det hele med..?????

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Aug 2008
    Sted
    Sønderborg
    Mobil
    HTC One S

Standard

Havde det samme problem. Så jeg synkroniserede alle mine kontakter fra min Nokia, hvorefter jeg synkroniserede den anden vej til min HTC diamond. Men der burde findes en nemmere løsning?

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Sep 2008
    Alder
    36
    Mobil
    HTC Touch Diamond

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Mnielsen Se indlæg
    Jeg har programmet til at ligge på min cd'er der følger med til diamond. men hvis det er kan jeg godt ligge det op i knudsen81 online mappe hvis det har nogen interesse??

Har du diamonden sat til computeren når du installere Spirite, for hvis ikke installere den un programmet på pc'en og ikke på enheden?

/Mnielsen
    Ja jeg har den sat til når jeg installerer det, jeg har prøvet 5 gange nu, uden succes

Så ville da blive glad hvis du vil ligge det op

Lignende emner

1. Har købt mig en HTC Touch Diamond - Hjælp!
    Af Lasse T i forum Windows mobiltelefoner
    Svar: 15
    Seneste indlæg: 08. Oct '08, 15:21
  2. Svar: 1
    Seneste indlæg: 21. Aug '08, 13:45
  3. Hjælp til installering af programmer på HTC Diamond.. :)
    Af ShadowGrace i forum Windows mobiltelefoner
    Svar: 0
    Seneste indlæg: 21. Aug '08, 13:00
  4. Hjælp med Tema Creator
    Af DominoX i forum Temaer/ringetoner/andet lir
    Svar: 1
    Seneste indlæg: 15. Jan '08, 12:28
  5. nokia 6230i Hjælp Hjælp Hjælp Hjælp Hjælp
    Af Anders1701 i forum Mobiltelefoner generelt
    Svar: 9
    Seneste indlæg: 15. Apr '06, 15:21

Bogmærker