Mobilsider
Mobilartikler
Mobiltest.dk

+ Besvar emne
Side 1 af 5 1 2 3 4 5 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 43

Emne: HTC Hero

Letøvet Pebble's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2005
    Alder
    44
    Sted
    Hørsholm
    Mobil
    Magic, Hero & iPhone3GS

Standard HTC Hero

Hatten af for HTC - de giver den da gas. Den nye HTC Hero er netop blivet præsenteret, og med de specs eller retter med den nye burgerflade kommer der nu for alvor turbo på Android.

Og så kommer den til Europa allerede i næset måned. Puha - gode gamle Nokia får det endnu hårdere er mit første indtryk.

Letøvet Pebble's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2005
    Alder
    44
    Sted
    Hørsholm
    Mobil
    Magic, Hero & iPhone3GS

Standard

Desto mere jeg ser på den nye HTC Hero desto mere er jeg sikker - dette er bare super geil som man siger i Tyskland. Prøv at se de tre videoer HTC har publiceret omkring den nye Hero:

http://www.youtube.com/watch?v=FKTDS...330B49&index=2

Admin/site owner CBW's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2005
    Alder
    40
    Sted
    Kværndrup, sydfyn
    Mobil
    2-3 af de sidste nye :-)
    Blogindlæg
    6

Standard

Jeg har for første øjekast / prøve tur med Android vidst det er et styre system der sparker røv. Og derfor kommer vi i fremtiden også til at se, den ene fede mobil efter den anden med Android os.

Jeg tror ikke på der findes en iPhone killer, men jeg tror fuld og fast på der er et OSX killer system der hedder Android.
    Med venlig hilsen

Christian B. Wiggers
    Mobilportalen ApS

Er du tryg ved at overføre penge til en fremmed person, når du handler privat? Hvis ikke er her løsningen så du ikke risiker at blive snydt Privatbetaling

Er du på Twitter? Hvis så kan du få et twit, når en ny test er klar på mobiltest.dk, eller der er nyt i mobilbranchen. Bare følg os på @mobiltestdk

Letøvet Pebble's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2005
    Alder
    44
    Sted
    Hørsholm
    Mobil
    Magic, Hero & iPhone3GS

Standard

Sidste nye er, at HTC Hero allerede lander i England i næste uge... det kan ikke gå hurtig nok med at den kommer til Danmark asap. - bare så jeg kan nå at have den med på min ferie ;o)

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Jun 2008
    Sted
    6700 Esbjerg

Standard

Mmmmmmmmm, come to daddy.

Puha den ser lækker ud. HTC's Sense widget UI til Android ser også rigtig spændende ud, imo. Multi touch, spændende UI, flash support, Open source Android og 3.5 mm jack. Sådan!

Tracy & Matt preview:
    http://www.youtube.com/watch?v=B3yZj...eature=related

Kort hands on video:
    http://www.youtube.com/watch?v=tYRgt...eature=related

Jeg tror ikke på der findes en iPhone killer, men jeg tror fuld og fast på der er et OSX killer system der hedder Android.
    Jeg synes begrebet iPhonekiller er ved at være lidt slidt. Efter min mening er iPhonen kun førende, hvad angår design (og shoppen... endnu). Designet på Hero er okay og rent, men ikke prangende. Jeg er f. eks ikke såååå vild med den skrå bund og det lidt firkantede look. Der er nok ikke tvivl om at Apple har et ekstra gear end konkurrenterne, når det kommer til design og materialevalg.

Til gengæld ser Hero og Android langt mere spændende ud på alle andre områder. Og så er Android jo open source. Denne tilgang er en gave til slutbrugerne fremfor den sædvanlige proprietære tilgang til tingene, som i den grad kendetegner Apple.

Registreringsdato
    Jul 2005
    Alder
    40
    Sted
    Kværndrup, sydfyn
    Mobil
    Blogindlæg
    6

Standard

Jeg må indrømme jeg bedre kan lide designet på magic end på hero.

Det er bestemt fint med 3,5 mm jack stik og også 5 Mpixel kamera. Multi touch og flash er nok styresystem afhængigt, og spørgsmålet er om ikke det blot kan opdateres på Magic ?

Jeg havde dog et eller andet sted heller set HTC havde trukken den et par måneder mere og så får en tekniske meget bedre telefon ud.

Jeg savner stadigvæk indbygget hukommelse, og batteriet måtte gerne være de her 1500 mAh som mere eller mindre er defakto standart for PDA telefoner.

Jeg savner også stadigvæk en rigtig kamera knap, og foto lys havde et eller andet sted også været at foretrække.

Slutteligt ville jeg gerne have skærmen op på 3,5" da jeg syntes et par af knapperne på skærmen er lige de mindste.

Men så begynder det efterhånden også at lige en rigtig super telefon.
    Med venlig hilsen

Christian B. Wiggers
    Mobilportalen ApS

Er du tryg ved at overføre penge til en fremmed person, når du handler privat? Hvis ikke er her løsningen så du ikke risiker at blive snydt Privatbetaling

Er du på Twitter? Hvis så kan du få et twit, når en ny test er klar på mobiltest.dk, eller der er nyt i mobilbranchen. Bare følg os på @mobiltestdk

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Jun 2008
    Sted
    6700 Esbjerg

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af CBW Se indlæg
    Jeg må indrømme jeg bedre kan lide designet på magic end på hero.

Det er bestemt fint med 3,5 mm jack stik og også 5 Mpixel kamera. Multi touch og flash er nok styresystem afhængigt, og spørgsmålet er om ikke det blot kan opdateres på Magic ?

Jeg havde dog et eller andet sted heller set HTC havde trukken den et par måneder mere og så får en tekniske meget bedre telefon ud.

Jeg savner stadigvæk indbygget hukommelse, og batteriet måtte gerne være de her 1500 mAh som mere eller mindre er defakto standart for PDA telefoner.

Jeg savner også stadigvæk en rigtig kamera knap, og foto lys havde et eller andet sted også været at foretrække.

Slutteligt ville jeg gerne have skærmen op på 3,5" da jeg syntes et par af knapperne på skærmen er lige de mindste.

Men så begynder det efterhånden også at lige en rigtig super telefon.
    Jeg kan også umiddelbart bedre lide designet på Magic. Den ser lidt mindre kantet ud.

Jeg vil helt sikkert tro at flash bliver tilgængeligt i Magic også. Jeg mener at have læst at det kommer til Symbian og Windows mobile også. Hvad multi touch angår så burde det vel også blive muligt med Magic i forbindelse med Android 2. Spørgsmålet er mere om Sense UI også bliver tilgængeligt til Magic.

Du har helt ret. Hero har stadig nogle åbenlyse mangler, hvad angår batteri og blitz/fotolys. Lidt en skam at HTC ikke mener det skulle med. Men de skal vel ha noget nyt at sende på markedet om 2-3 mdr, så folk køber ny tlf igen igen.

Registreringsdato
    Jul 2005
    Alder
    40
    Sted
    Kværndrup, sydfyn
    Mobil
    Blogindlæg
    6

Standard

Men de skal vel ha noget nyt at sende på markedet om 2-3 mdr, så folk køber ny tlf igen igen.
    Netop det syntes jeg kan være et problem, både for kunder, men også for HTC selv. Magic her ikke været på marked en måned endnu, og allerede er der en ny og bedre model på vej.

Køber man en sprit ny model der lige er kommet på marked, og finder ud af at der er kommet en afløser der er bedre blot et par måneder efter, bliver man et eller lidt skuffet. Bla. derfor har en iPhone en livs cyklus på 1 år.

For HTC er der det problem, at det er aldrig hensigtmæssigt at to egne modeller skal konkurrere om kundernes kunst. Det er at foretrække at en model sælger fx 100.000 eksemplarer frem for 2 modeller sælger 50.000 hver.
    Med venlig hilsen

Christian B. Wiggers
    Mobilportalen ApS

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Jun 2008
    Sted
    6700 Esbjerg

Standard

Jeg er helt enig. Det er faktisk noget af det jeg blev lidt træt af med Nokia og Symbian. De spytter nye modeller ud i rasende tempo, længe før de allerede udgivede modeller virker tilfredstillende.

Som du siger går HTC egentlig ind og konkurrerer med sig selv nu. Produkterne er jo klart til samme målgruppe. Jeg var f. eks en potentiel Magic køber før jeg hørte om Hero. Nu venter jeg nok og ser.

Egentlig tror jeg, at jeg ville være lidt øv, hvis jeg lige havde købt Magic. Med mindre Sense UI også bliver tilgængelig til Magic.

Letøvet Pebble's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2005
    Alder
    44
    Sted
    Hørsholm
    Mobil
    Magic, Hero & iPhone3GS

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af egogonon Se indlæg
    Jeg er helt enig. Det er faktisk noget af det jeg blev lidt træt af med Nokia og Symbian. De spytter nye modeller ud i rasende tempo, længe før de allerede udgivede modeller virker tilfredstillende.

Som du siger går HTC egentlig ind og konkurrerer med sig selv nu. Produkterne er jo klart til samme målgruppe. Jeg var f. eks en potentiel Magic køber før jeg hørte om Hero. Nu venter jeg nok og ser.

Egentlig tror jeg, at jeg ville være lidt øv, hvis jeg lige havde købt Magic. Med mindre Sense UI også bliver tilgængelig til Magic.
    Der spekuleres faktisk i, om HTC Sense ikke også kommer til Magic...

Lignende emner

1. Svar: 0
    Seneste indlæg: 04. Jan '09, 19:36
  2. LG KU580 (hero)
    Af CBW i forum Rygter og nyheder fra mobil-verdenen
    Svar: 1
    Seneste indlæg: 29. Oct '07, 23:49

Bogmærker

Regler for indlæg

• Du kan starte nye emner
  • Du kan skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger