Prøv at finde den eller de mapper, som du skal dele, og så højreklikker du på den og vælger punktet "del" (ikke delete knappen)![]()
Prøv at finde den eller de mapper, som du skal dele, og så højreklikker du på den og vælger punktet "del" (ikke delete knappen)![]()
-sendt fra min smartphone, imens jeg kører 200 km i timen beruset på absint, og jeg tror, at disse chincillas jeg har dansende i forruden er årsag til at jeg staver som en "speciel" person- Måske skulle jeg stoppe med at sniffe lim
Jeg bruger mappen "Delte Dokumenter" i "Denne Computer", det er vel godt nok, at bruge den mappe? Deler mappen ved at højreklikke og trykke på fanen "Deling", derefter sætter jeg flueben i "del denne mappe på netværket" og i "tillad netværksbrugere at ændre mine filer".. Hvad skal jeg ud over dette???
Genstarte pc og opsætte et netværk. Det gøres i kontrolpanel, kan ikke lige huske hvordan det er på XP, bruger selv win7
-sendt fra min smartphone, imens jeg kører 200 km i timen beruset på absint, og jeg tror, at disse chincillas jeg har dansende i forruden er årsag til at jeg staver som en "speciel" person- Måske skulle jeg stoppe med at sniffe lim
Jeg fik rodet lidt med det, og fik den bærbare, der kører via det trådløse, til at snakke med min stationære.. Men det er når jeg tager den stationære, over via det trådløse net.. Mine forældes pc har så ikke trådl. netkort indbygget, så er der en måde man kan få til at snakke med de 2 andre pc'er??
Er det iøvrigt muligt, at jeg kan få en form for Administration over printeren, som er tilsluttet via de gamles pc?? Så jeg f.eks. kan scanne via Windows Billedgalleri..
Bogmærker