hej.
findes der ikke et program hvor man kan lave sin egen VIBRERENDE ringetone? evt. hvor man også selv kan styre hvornår den skal vibrere?
hej.
findes der ikke et program hvor man kan lave sin egen VIBRERENDE ringetone? evt. hvor man også selv kan styre hvornår den skal vibrere?
Jeg har sådan en viberations "tone" og den har jo et helt andet format end almindelige ringetoner... imy - hedder formatet...
Om du kan finde et program som kan flette det sammen, aner jeg ikke... prøv at google
Bornholmeren
.................................................. .............................................
Kvinde i dette forum og Sony Ericsson fan....
.................................................. .............................................
Bange for at blive snydt på nettet.? Brug www.privatbetaling.dk
Jeg søger også en vibrations "ringetone" til min S//E C902.. Er tonen en konstant vibrationslyd eller?? Jeg har en S//E C902.. Kan du/din tone laves om til mp3 evt., Bornholmeren??
Senest redigeret af Casper : 25. Mar '10 kl. 08:52
Bornholmeren
Okay, cool nok.. Den må du da godt smide i min retning, hvis du lyster..
Kan tonen bruges på f.eks. iPhone og andre tlf.. Eller er der nogle tlf. modeller som den ikke kan fungere på??
Bornholmeren
Bogmærker