Mobilsider
Mobilartikler
Mobiltest.dk

+ Besvar emne
Viser resultater 1 til 5 af 5

Standard Ericsson S312 bluetooth - password

S312 findes fint på min notebook, og ligeledes finder S312'eren fint min notebook, men parringen mislykkes. På notebooken skriver man et password som jeg stærkt formoder skal være identisk med passwordet på S312'eren. Problemet er dog lidt at når man trykker på S312'erens taster så vises pw som nogle stjerner, derfor aner jeg ikke om et tryk på 2-tasten er registreret som "a", "A" eller 2, men har nu prøvet at taste alle tre muligheder ind i notebooken, parre og så blot kunnet konstatere at parringen mislykkes.
    Kan nogen forklare hvad der evt. skal til at magi?

Standard

Pludselig fik den fat - og jeg valgte filoverførsel, og folderstrukturen på telefonen vistes på PC'en. Men telefonen meldte fortsat om at tilslutningen mislykkedes!?! Prøvede herefter utallige gange at genindtaste pw og skabe kontakt igen. Mislykkedes.

Er det udtryk for at bluetooth på en S312 blot er noget ubrugeligt bras, eller kan det bringes til at spille?

Super Moderator Bornholmeren's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2007
    Sted
    Rønne
    Mobil
    Forskellige Sony Ericsson

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Christina_babe Se indlæg

Er det udtryk for at bluetooth på en S312 blot er noget ubrugeligt bras, eller kan det bringes til at spille?
    Bruger du et bluetooth program som ligger i computeren?

Der skal jo et program til for at du kan bruge bluetooth. Jeg bruger det tit og det fungerer rigtig godt...
    Bornholmeren
    .................................................. .............................................
    Kvinde i dette forum og Sony Ericsson fan....
    .................................................. .............................................
    Bange for at blive snydt på nettet.? Brug www.privatbetaling.dk

Standard

Hej Bornholmer,

Ja, det gør jeg, og som sagt fandt enhederne let hinanden, men parringen gik galt. Nu har jeg prøvet igen nogle gange, og nu lykkedes det. Så må vi jo bare se hvor længde det varer. Jeg synes al EDB har en spøjs even til at virke noget tid, hvorefter det pludselig ikke virker mere

Super Moderator Bornholmeren's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2007
    Sted
    Rønne
    Mobil
    Forskellige Sony Ericsson

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Christina_babe Se indlæg
    Hej Bornholmer,

Ja, det gør jeg, og som sagt fandt enhederne let hinanden, men parringen gik galt. Nu har jeg prøvet igen nogle gange, og nu lykkedes det. Så må vi jo bare se hvor længde det varer. Jeg synes al EDB har en spøjs even til at virke noget tid, hvorefter det pludselig ikke virker mere
    Nå det var fint... engang jeg havde problemer på en anden comp, satte jeg telefonen til at søge forbindelsen og fik åbnet på den måde..
    Bornholmeren
    Kvinde i dette forum og Sony Ericsson fan....
    Bange for at blive snydt på nettet.? Brug www.privatbetaling.dk

Lignende emner

1. Sony Ericsson S312 - bagdæksel!
    Af Christina_babe i forum Mobiltelefoner generelt
    Svar: 2
    Seneste indlæg: 04. Feb '10, 16:12
  2. Sony Ericsson Bluetooth Car CAR-100
    Af hackster i forum Tilbehør
    Svar: 1
    Seneste indlæg: 02. Aug '07, 17:46
  3. Svar: 1
    Seneste indlæg: 20. Jul '07, 11:53