Hej Alle.
Håber der er nogle der kan hjælpe mig!
Jeg er på jagt efter en guide til hvordan jeg får dansk sprog installeret på en Nokia 3720Classic. Har forsøgt software opdatering med det hjalp ikke.
På forhånd tak for hjælpen!
Hej Alle.
Håber der er nogle der kan hjælpe mig!
Jeg er på jagt efter en guide til hvordan jeg får dansk sprog installeret på en Nokia 3720Classic. Har forsøgt software opdatering med det hjalp ikke.
På forhånd tak for hjælpen!
My name is William, I sing at the malls
My face is flat, I can bite a wall!
Nu med Nokia N86 8MP WHITE
Hej
hvis en software opdatering ikke hjælper er det fordi din mobil er parelinpoteret og derfor kan du kun få dansk ind på hvis du ændre produkt koden på den eller selv kan lige sprog pakken med dansk ind på den
eller kan jeg klare den for dig for 100kr + evt 75 kr til retur som forsikret pakke
send mig evt en pm
nu havde jeg håbet på en gratis løsning idet det er til firmaet!
Eller kan TDC bare få mobilen igen, og derved selv ordne det!
Bornholmeren
.................................................. .............................................
Kvinde i dette forum og Sony Ericsson fan....
.................................................. .............................................
Bange for at blive snydt på nettet.? Brug www.privatbetaling.dk
Hvis den ikke er købt i tdc og det er en parrelinpoteret så kommer du stadig til at betale for det hvis tdc da vil røre ved den da der ikke er garrenti på en parrelinpoteri mobil i dk
er den købt i en tdc butik så ville jeg med det samme be om at få mobilen ombyttet til en ikke parrelinpoteret udgave så du selv kan opdaterer den uden at midste det danske sprog
Den er fra TDC. Alt hvad der er i æsken er dansk samt Nokia har bekræftet der er sket en fejl i det der ikke er dansk software i.
Det var bare så vi kunne spare tiden hvor den er sendt af sted.
Bornholmeren
Kvinde i dette forum og Sony Ericsson fan....
Bange for at blive snydt på nettet.? Brug www.privatbetaling.dk
Bogmærker