Mobilsider
Mobilartikler
Mobiltest.dk

+ Besvar emne
Viser resultater 1 til 6 af 6

Emne: Hjælp...

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Feb 2010
    Alder
    18
    Mobil
    w890i

Standard Hjælp...

Hej. jeg har nogle problemer med min w890i, den gider overhovedet ikke starte op, lige meget hvor mange gange man trykker på tænd knappen. Jeg aner ikk hvorfor den ikk kan. Nu skal jeg så snart sende den til repration, men så bliver alle mine beskeder slettet. Og der er nogle beskeder som jeg ikk vil have bliver slette. Så er der nogle der ved hvordan man kopier beskeder til hukommelsekort, og kan man overhovedet det.
    På forhånd tak

Admin/site owner CBW's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2005
    Alder
    40
    Sted
    Kværndrup, sydfyn
    Mobil
    2-3 af de sidste nye :-)
    Blogindlæg
    6

Standard

Hej og velkomme hertil.

Telefoner kan gå så døde for strøm at de ikke kan starte op overhovedet. I så fald skal telefonen ligge i et stykke tid med lader til, før den tændes.

Har du prøvet det og telefon virkelig er i stykker, så er der ingen måde at få dine gamle SMS beskeder ud på, hvis ikke de er gemt på et hukommelse kort eller simkort (er de normalt ikke men mindre man har sat det op).

Har du ikke gjort det, er det så at sige bare ærgerligt, og du kan ikke rede dem.
    Med venlig hilsen

Christian B. Wiggers
    Mobilportalen ApS

Er du tryg ved at overføre penge til en fremmed person, når du handler privat? Hvis ikke er her løsningen så du ikke risiker at blive snydt Privatbetaling

Er du på Twitter? Hvis så kan du få et twit, når en ny test er klar på mobiltest.dk, eller der er nyt i mobilbranchen. Bare følg os på @mobiltestdk

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Feb 2010
    Alder
    18
    Mobil
    w890i

Standard

Tak.
    det var ærgeligt, for har nemlig prøvet at lade den op en hel nat uden der skete noget. Men det er der joså ikk noget at gøre ved.
    Men tak for svaret

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Feb 2010
    Alder
    18
    Mobil
    w890i

Standard

hov, nu virker den, det fucking nice, havde ellers ladet den op før uden der skete noget.
    Men stort tak

Admin/site owner CBW's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2005
    Alder
    40
    Sted
    Kværndrup, sydfyn
    Mobil
    2-3 af de sidste nye :-)
    Blogindlæg
    6

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af jona8488 Se indlæg
    hov, nu virker den, det fucking nice, havde ellers ladet den op før uden der skete noget.
    Men stort tak
    Så skynd dig at lave en backup af de sms beskeder der er vigtige for dig så du har dem en anden gang.
    Med venlig hilsen

Christian B. Wiggers
    Mobilportalen ApS

Er du tryg ved at overføre penge til en fremmed person, når du handler privat? Hvis ikke er her løsningen så du ikke risiker at blive snydt Privatbetaling

Er du på Twitter? Hvis så kan du få et twit, når en ny test er klar på mobiltest.dk, eller der er nyt i mobilbranchen. Bare følg os på @mobiltestdk

Super Moderator Bornholmeren's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2007
    Sted
    Rønne
    Mobil
    Forskellige Sony Ericsson

Standard

For at forebygge kan du pille batteriet ud og rense der hvor telefon og batteri støder sammen... rens også stikket hvor du sætter laderen til... det kan være der har været skidt et eller andet sted i forbindelsen...

Til at rense med bruger du isopropanol på en vatpind... du køber det på apoteket...
    Bornholmeren
    .................................................. .............................................
    Kvinde i dette forum og Sony Ericsson fan....
    .................................................. .............................................
    Bange for at blive snydt på nettet.? Brug www.privatbetaling.dk

Lignende emner

1. Hjælp hjælp kan simpelthen ikke inst. tema på min Diamond
    Af Raptor95259 i forum Windows mobiltelefoner
    Svar: 9
    Seneste indlæg: 08. Sep '08, 19:32
  2. Svar: 1
    Seneste indlæg: 21. Aug '08, 13:45
  3. hjælp hjælp min V3 Razer
    Af ruban2 i forum Mobiltelefoner generelt
    Svar: 9
    Seneste indlæg: 17. Apr '06, 17:40