Kan det virkelig være rigtigt at windows 7 ikke kan afspille spillet Warcraft (ikke wow) ?
Kan det virkelig være rigtigt at windows 7 ikke kan afspille spillet Warcraft (ikke wow) ?
Brug dine sanser på telefonen - inden du bruger dine penge på den.
Det kan jeg da næsten ikke tro er tilfældet, idet WoW vel er et af de mest populære (online) spil?
Tror du ikke mere det er et spørgsmål om hardware begrænsninger, for dårligt grafikkort, forkerte drivere e.l.?
Privatbetaling er blevet redesignet.
Det er ikke World of Warcraft - det er spillet som blot hedder Warcraft
Nej, pc spec. er helt i orden i forhold til hvad spillet kræver. Jeg har lige undersøgt det på et forum for warcraft og min søn er ikke den eneste med det problem, det lader til at ingen kan spille det på windows 7Jeg håber da det bliver fixet på et tidspunkt, så vi må nok tilbage til vista, hvis man da kan det.
Det skal du nok ikke regne med, at det gør.
World of warcraft er vist fra 2003, eller der omkring, det er i hvert fald fra en tid hvor dual core processorer endnu ikke havde vundet indpas på markedet. rigtigt mange spil fra dennne periode har problemer med at køre på ny hardware. Som regel fordi der også ligger nyere software på, som er optimeret til DC processorer.
På nogle spil kan problemerne tit fixes ved at ændre affinity, men i de tilfælde hvor spillet direkte crasher,er der sjældent meget at gøre ... lige bortset fra: vmware.
Hvis du installere spillet i en vmware session (med XP som OS) så burde det spille 8bogstavligt talt
Sorry, jeg var ikke klar over der var noget der kun hed Warcraft (udover de gamle 90'er spil)![]()
Privatbetaling er blevet redesignet.
Alt forladt, det kunne du jo ikke vide - mange tror at warcraft er wow (wow er en udvikling af warcraft) - så ingen grund til at sige sorry
Jeg måtte have fat i en god ven som er super nørd når det kommer til pc'er - to minutter i telefoen med ham og problemet blev fixet![]()
Man skal huske at slå "som administrator" til
Der er mange warcraft brugere der bliver glade for den "nyhed".
Hvis man har et problem med et gammelt program, så kan man med fordel hente denne opdatering. KLIK HER, den løser mange af problemerne, som der kan være ved noget gammelt software.
Den gyldne regel er, at der ingen gyldne regler findes.
Microsoft er godt klar over, at der er nogle ting der vil have svært ved at køre på Windows 7. Derfor tilbyder de "Windows 7 XP Mode", som egentlig blot er en virtuel PC der kører Windows XP. Hvis du installerer spillet deri, kan det være det kommer til at fungere - det er i hvert fald et forsøg værd:
http://www.microsoft.com/windows/vir.../download.aspx
/Dennis Riis
Bogmærker