Mobilsider
Mobilartikler
Mobiltest.dk
Mobilblogs

+ Besvar emne
Viser resultater 1 til 3 af 3
    GÆST-lise
    Gæste bruger

Standard hvordan finder jeg ejer af nummer?

Hej, jeg ved ikke om dette er helt galt at spørge om herinde, men jeg prøver: kan man finde ud af hvem en person er, hvis man har mobil nummeret, men ikke får nogle oplysninger via de gule sider osv her på nettet og hvis man ringer nummeret op siger det at det ikke er i brug? men godt kan skrive med personen? på forhånd tak, hilsen lise

Admin/site owner CBW's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2005
    Alder
    44
    Sted
    Kværndrup, sydfyn
    Mobil
    2-3 af de sidste nye :-)
    Blogindlæg
    10

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af lise Se indlæg
    Hej, jeg ved ikke om dette er helt galt at spørge om herinde, men jeg prøver: kan man finde ud af hvem en person er, hvis man har mobil nummeret, men ikke får nogle oplysninger via de gule sider osv her på nettet og hvis man ringer nummeret op siger det at det ikke er i brug? men godt kan skrive med personen? på forhånd tak, hilsen lise
    Hvis det er et hemmeligt nummer eller et nummer, tilknytte taletids kort er der ikke så meget at gøre. Politiet kan dog bede teleselskaberne om navn på personen hvis der er tale om cirkane.
    Med venlig hilsen

Christian B. Wiggers
    Mobilportalen ApS

Er du tryg ved at overføre penge til en fremmed person, når du handler privat? Hvis ikke er her løsningen så du ikke risiker at blive snydt Privatbetaling

Er du på Twitter? Hvis du er kan du få et twit, når en ny test er klar på mobiltest.dk, eller der er nyt i mobilbranchen. Bare følg os på @mobiltestdk

Øvet bruger Banzon's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2005
    Alder
    53
    Sted
    Odense
    Mobil
    Skifter for tit ..

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af CBW Se indlæg
    Hvis det er et hemmeligt nummer eller et nummer, tilknytte taletids kort er der ikke så meget at gøre. Politiet kan dog bede teleselskaberne om navn på personen hvis der er tale om cirkane.
    I nogle tilfælde er folk også så tankeløse at de har opgivet nummeret på en hjemmeside, f.eks. facebook eller en anden og du kan så være "heldig" at du kan finde lidt om ejeren ved at google det ;-)
    Har jeg selv været heldig med, da en person blev ved at skrive til min kammerats mobil, og ikke ville vedkende sig hvem han var, han havde så heldigvis skrevet sit nummer i en annonce på nettet som jeg så fandt :-).
    Ingen signatur, hellere en ny mobil

Lignende emner

1. hvordan får jeg min nokia 5800 til at vise hemmeligt nummer.?
    Af denmyos i forum Symbian mobiltelefoner
    Svar: 9
    Seneste indlæg: 12. Mar '10, 14:25
  2. Hvor finder jeg min V3i ??!
    Af Blackjackdk i forum Mobiltelefoner generelt
    Svar: 1
    Seneste indlæg: 24. May '09, 19:41
  3. Hvilket selskab ejer dette nummer?
    Af ottosen i forum Mobiltelefoner generelt
    Svar: 6
    Seneste indlæg: 10. Aug '08, 13:18
  4. Finder IP ?