-sendt fra min smartphone, imens jeg kører 200 km i timen beruset på absint, og jeg tror, at disse chincillas jeg har dansende i forruden er årsag til at jeg staver som en "speciel" person- Måske skulle jeg stoppe med at sniffe lim
det kan jeg godt forstå du gerne vil ha. Jeg kan dog ikke poste links herinde endnu, men hvis du googler:
henrik elsborg firmatjek
så kommer det frem.
Hvis du går ind på firmatjek og trykker "alle sager på firmatjek" så stor han under H for "Henrik Hornbeck Elsborg"
Lad mig vide hvis du ikke kan finde det.
Det kan jeg hjælpe dig med Adam
http://www.forbrug.dk/FirmatjekSager...1635B1C8D10347
nu er det jo sådan at jeg faktis selv har svare på at det er rigtigt at jeg er kommet på firmatjek men at jeg ikke længer kan se det er relevant da jeg ikke har noget firma længer at min hjemme side stadig existere er korekt men uden cvr nr og to af siderne er lukket helt ned nettop for at jeg kan forsøge at komme vider og få rettet op på de ting der har været gået galt så tingen ikke gentager sig igen
hvad der er sket kan jeg ikke gøre meget ved nu men forsøge at få rettet op på det hele igen så alle parte er tilfredse og dermed komme vider
men det er bestemt ikke nemt at komme vider når der hele tiden er gamle sager der tages op længe efter firmaet faktisk er lukket ned og alle fejl der er sket skal rettes op igen
alle menesker laver fejl og nogle lever flere fejl og ser ikke hvor langt de er nået ud før det faktisk er forsent og det kan jeg snakke med om og derfor har jeg valgt at firmaet ikke skulle køre vider men alle ting skal rettes op før der kan startes på en frisk...
beklager meget men jeg har bare ikke været dygtig nok til at få styr på tingene som jeg skulle og det hel løb løbsk
Du kan jo starte med at betale det du skylder mig og Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.
Hvis det sker, vil jeg bestemt skrive om det her og på trustpilot.
Jeg er kun interesseret i at fremlægge fakta om denne sag, så må folk selv danne deres egen mening og beslutte om de vil lave forretning med dig.
jeg start fra en ende af for at komme vider og starte forfra......... længer er den ikke og din sag køre jo som den skal og som du selv ved...... en af grundene til at jeg har lukket firmaet ned er at der var for meget rod i mit regnskab og derfor er der nogle ting det skal afklares med told og skat indtil det er afklaret kan jeg ikke sige mere omkring det
Bogmærker