Jeg synes simpelthen det er en jungle!
Jeg har pt. en s/e xperia x10 mini pro (tror jeg, den første udgave) og jeg er egentlig glad for den, men den er for langsom til sms, og den duer slet ikke til at surfe på. Desuden er kameraet ikke for godt og det er jeg begyndt at mangle.
Så... nu leder jeg efter en ny. Og jeg kan simpelthen ikke finde én der "passer mig"
Jeg er mest til android. Har så hørt, at hvis jeg vil have android skal jeg gå efter en dual core mobil for at fremtidssikre mig bedst muligt.
Jeg vil have en der er hurtig til sms, og som er hurtig og god til at surfe på nettet.
Jeg vil have en med et ordentligt kamera.
Og så skal den seføli være pæn at se på, men det er jo individuelt hvad man synes er pænt.
Så er der det med størrelsen, jeg har prøvet en galaxy s2 hos en kammerat og den virker altså stor og kluntet i mine hænder. Jeg ved godt at en stor skærm er bedst til surf, men på galaxy s2 var det altså akavet for mine hænder bare at slide fra ét skærmbillede til et andet.
Jeg har kigget lidt på s/e Arch S, den har godt kamera, android, og jeg synes den er pæn. Men den er single core.
Så har jeg kigget på Nokia Lumia 800. Den er vildt lækker at se på, skulle være hurtig og stabil, og windows i mobilen kan jeg måske, måske vænne mig til...men den har vist skod kamera.
Jeg har også kigget på noget LG Optimus 2x som er dualcore men med dårligt kamera, eller LG optimus black som har godt kamera men er single core.
Virker jeg forvirret??? så er det fordi jeg er det :-D
Jeg håber virkelig der er nogen der kan gennemskue ovenstående og har nogle gode forslag og anbefalinger?

Besvar med citat

Bogmærker