Hej.
Min datter har en N8. Og efter hun har haft dem med ude her imens det har været koldt, ja så virker touch ikke på skørmen. Der er lys i skærmen og alt ser rigtigt ud, Tuch virker bare ikke. Den har ikke været våd. Nogen der har et forslag?
Hej.
Min datter har en N8. Og efter hun har haft dem med ude her imens det har været koldt, ja så virker touch ikke på skørmen. Der er lys i skærmen og alt ser rigtigt ud, Tuch virker bare ikke. Den har ikke været våd. Nogen der har et forslag?
Prøv med en battery-pull. Hold powerknappen nede til telefonen slukker og videre til den vibrerer 3 gange hurtigt. Lad telefonen ligge 2 min. og prøv at tænde den igen !
Hjælper det ikke ville jeg prøve en Hard Reset. (Evt. tag en backup via Nokia PC Suite først ;o)
Herefter sæt N8 i fly-tilstand og vælg ring op. Tast *#7370# og bekræft at du vil nulstille telefonen.
Hjælper det heller ikke håber jeg der er garanti på den, så skal den nok til rep... ;o)
Kan man sætte den på Fly tilstand fra nokia pc suit. Kan jo ikke på mobilen da touch funktionen ikke virker.
Man skal ikke bruge sin mobil i streng frost, men lade den blive i en - godt polstret - inderlomme. Vil man bruge den må man smutte ind i et butikscenter elller et lignende opvarmet sted.
Kulde fører til kondens, hvilket vil sige vandskade, og det dækkes ikke af garantien.
Derfor kan du da godt prøve de stillede forslag, men vær forberedt på, at der ikke er noget at gøre.
Samsung Galaxy Note 48 GB
Reserve: Galaxy S II
Sendt til telecare
sendt fra Sony Ericsson xperia arc s Tapatalk
TDC SONY ERICSSON T700i - TDC Samsung Galaxy Note II Titanium Gray - 4G LTE - Jabra stone 2
Bogmærker