Mobilsider
Mobilartikler
Mobiltest.dk
Mobilblogs

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 31 til 33 af 33
    Øvet bruger
    Registreringsdato
    Feb 2009
    Sted
    Haderslev
    Mobil
    Ja,,det har jeg da
    Blogindlæg
    2

Standard

Og så tog sagen lige en ny vending. Efter at have skrevet herinde igår talte jeg med min mand.
    Han havde glemt at fortælle at den svenske supporter havde skrevet og forespurgt om det var iorden at de sendte de resterende usb nøgler af et andet mærke, uden beregning.!!!
    Min mand skrev tilbage, at det var måske lige flot nok, men at de da kunne sende dem afsted og så ville vi kigge på det.
    Dagen efter var der sendt 15 nøgler afsted. Prisen, nu tillagt moms, var hævet på min mands konto.
    Så det vil altså sige at de alligevel har hævet prisen, nu bare med den undskyldning at der skal betales moms?
    Det tror jeg alligevel var dråben. Vi forventer naturligvis ikke at de skal sende dem til os gratis. Det ville jo være helt ude i hampen. Den svenske supporter skyndte sig da osse at forklare at han havde ment uden meromkostninger. HVad er momsen så??? Jeg spørger bare.
    På vores ordre bekræftelse står der absolut ingenting om at der vil komme en ekstra regning for moms, når vi er færdige med at skændes om det her?
    Det ligner bedrageri det her. Vi er temmelig vrede over det. De kan ikke tillade sig at hæve mere på vores konto end først aftalt.
    Føj for fanden, mytrendyphone
    Hanne

Øvet bruger
    Registreringsdato
    Feb 2009
    Sted
    Haderslev
    Mobil
    Ja,,det har jeg da
    Blogindlæg
    2

Standard

Nå,,,,,de fandt den fantastiske løsning,,tada!!! Vi får de nøgler vi har bestilt til den pris der står på vores ordrebekræftelse. Smadder flot. (ironi her)
    Sidder tilbage med en træls smag i munden og en næsten ubetvingelig lyst til alligevel at sende en mail til e-mærket og gøre dem opmærksom på det her.
    Næste gang kan det jo gå ud over en der ikke har tid eller overskud til at tage kampen op.
    Nå,,,jeg vil overlade resten til husets herre der har kæmpet med my trendyphone.
    Tak for hjælpen herinde. Rigtig dejligt.
    Hanne

Admin/site owner CBW's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2005
    Alder
    43
    Sted
    Kværndrup, sydfyn
    Mobil
    2-3 af de sidste nye :-)
    Blogindlæg
    10

Standard

Ja man kan jo godt ryste på hoved af den historie. Tænk på hvor meget negativitet der er kommet ud af denne sag, og hvor meget tid de har bruget på den for at undgå et tab på relativ få penge - tåbelig måde at drive forretning på.
    Med venlig hilsen

Christian B. Wiggers
    Mobilportalen ApS

Er du tryg ved at overføre penge til en fremmed person, når du handler privat? Hvis ikke er her løsningen så du ikke risiker at blive snydt Privatbetaling

Er du på Twitter? Hvis du er kan du få et twit, når en ny test er klar på mobiltest.dk, eller der er nyt i mobilbranchen. Bare følg os på @mobiltestdk

Lignende emner

1. Svar: 27
    Seneste indlæg: 19. Mar '12, 09:22
  2. Svar: 0
    Seneste indlæg: 11. Aug '10, 19:18
  3. lån penge
    Af tonnylarsen i forum Andet
    Svar: 2
    Seneste indlæg: 22. Sep '06, 17:27
  4. lån penge
    Af tonnylarsen i forum Andet
    Svar: 11