Og så tog sagen lige en ny vending. Efter at have skrevet herinde igår talte jeg med min mand.
Han havde glemt at fortælle at den svenske supporter havde skrevet og forespurgt om det var iorden at de sendte de resterende usb nøgler af et andet mærke, uden beregning.!!!
Min mand skrev tilbage, at det var måske lige flot nok, men at de da kunne sende dem afsted og så ville vi kigge på det.
Dagen efter var der sendt 15 nøgler afsted. Prisen, nu tillagt moms, var hævet på min mands konto.
Så det vil altså sige at de alligevel har hævet prisen, nu bare med den undskyldning at der skal betales moms?
Det tror jeg alligevel var dråben. Vi forventer naturligvis ikke at de skal sende dem til os gratis. Det ville jo være helt ude i hampen. Den svenske supporter skyndte sig da osse at forklare at han havde ment uden meromkostninger. HVad er momsen så??? Jeg spørger bare.
På vores ordre bekræftelse står der absolut ingenting om at der vil komme en ekstra regning for moms, når vi er færdige med at skændes om det her?
Det ligner bedrageri det her. Vi er temmelig vrede over det. De kan ikke tillade sig at hæve mere på vores konto end først aftalt.
Føj for fanden, mytrendyphone
Hanne

Besvar med citat

Bogmærker