Jeg mener bestemt at HTC har en bedre produkt linje her i 2012 end de havde i 2011 så det er der absolut mulighed for.
Med venlig hilsen
Christian B. Wiggers
Mobilportalen ApS
Er du tryg ved at overføre penge til en fremmed person, når du handler privat? Hvis ikke er her løsningen så du ikke risiker at blive snydt Privatbetaling
Er du på Twitter? Hvis du er kan du få et twit, når en ny test er klar på mobiltest.dk, eller der er nyt i mobilbranchen. Bare følg os på @mobiltestdk
Samsung Galaxy Note 48 GB
Reserve: Galaxy S II
Jeg er fuldstænig enig jo flere producenter der laver fede mobiler desto bedre. Personligt er jeg flintrene lige glad om der står Sony, LG, HTC eller Samsung på mine mobiler, jeg vælger udelukkende kun efter hvad jeg syntes om det enkle produkt.Ikke fordi jeg har noget imod Samsung - tværtimod - men det er jo rart med nogle reelle valgmuligheder.
Enest Produzent som jeg har et horn i siden på er Apple, og jeg ville næppe vælge en iPhone ligegyldig hvor fed den end måtte være.
Med venlig hilsen
Christian B. Wiggers
Mobilportalen ApS
Er du tryg ved at overføre penge til en fremmed person, når du handler privat? Hvis ikke er her løsningen så du ikke risiker at blive snydt Privatbetaling
Er du på Twitter? Hvis du er kan du få et twit, når en ny test er klar på mobiltest.dk, eller der er nyt i mobilbranchen. Bare følg os på @mobiltestdk
Fra kl.7 om morgenen til kl.21 ca så var min færdig,den lå på 8% ca.
Sammenlignet med min G Nexus er den ret dårlig.
|Nexus 4™|16 GB™|One X ™|32 GB ™|l<---|------|4.2.1|--------|------|4.1.1|-------|
Dommen er: WAUW!!! Med en enkelt lille bitte bitte bøvs.
Jeg har det med at være meget begejstret for mine mobiler det første stykke tid, men den her slår godt alle rekorder. Det er præcis som CBW skriver i sin anmeldelse, man bliver overvældet af den.
Jeg har ingen problemer med batteriet som jeg faktisk synes gør det rigtig godt. Hvad det angår, ingen bøvser her, men,,,den har genstartet 2 gange og så "flyder" den altså ikke ordentligt synes jeg.
Jeg overvejer at forsøge med en fabriks gendannelse, det ser jo ud til at de fleste af de test man læser synes den er virkelig flydende i det meste af ui.
Det synes jeg ikke jeg oplever. Det er som om den lige skal vågne op og så kommer der til gengæld fart over feltet og ikke så meget som et hik. Men de først par berøringer kan godt halte lidt, men det er kun lidt.
Den er hurtig, meget hurtig. Hvis jeg troede min nexus var hurtig så er det noget jeg skal gentænke. Nexus´en er stadig hurtig, men one X er hurtigere.
Jeg kan rigtig godt lide Sense. Jeg savner lidt det her med at slide til en side i kontakter og så ringer man op og til den anden side så sms´er man. Men det er vel også det tror jeg.
Dejligt kamera, ingen tvivl om det og ligeså internet oplevelsen. Sidder faktisk og griner lidt når jeg bruger det for det går også temmelig hurtigt.
Jeg tror at denne her, ligesom nexus´en bliver en "keeper". Jeg er smask forelsket.
Hanne
Så vidt jeg har forstået er det ret forskelligt hvordan man oplever stømforbruget. Jeg syntes den holdt strøm væsentligt bedre end fx SGS2, men andre har opleve at den bruget ret meget strøm. Desuden er der kommet en opdatering der vidst skulle forbedre strøm forbruget endnu mere.
Jeg har en mistank om at det der måske kan være problemet er om man har så meget kørende i baggrunden at den 5 kerne ikke kan klare det alene og så køre Quad-core CPUen heletiden - og den patter strøm. Måske det fix har med at gøre at få lukket ned for nogle ting så den bedre kan klare sig med den lille ekstra kerne.
Min genstartede eller havde ikke behov for genstart på noget tidspunkt. Den har det at hvis den har været slukket eller ligget i dvale i noget tid så starter widgetne først op når man køre hen på den homescreen hvor den ligger på. Dette er ret sikkert for at holde system resurserne nede, på et rimeligt nivau.Hvad det angår, ingen bøvser her, men,,,den har genstartet 2 gange og så "flyder" den altså ikke ordentligt synes jeg.
Det er faktik også en af de ting jeg er mest glad for ved touchwiz og som jeg altid savner på andre platforme.Jeg savner lidt det her med at slide til en side i kontakter og så ringer man op og til den anden side så sms´er man.
Med venlig hilsen
Christian B. Wiggers
Mobilportalen ApS
A-HA, så det er derfor jeg synes den lige tøver lidt eller giver et enkelt lille hak. Takker CBW
Der sparede du mig for en fabriksgendannelse. Dejligt for det kan jeg simpelthen ikke fordrage.
Hanne
Med venlig hilsen
Christian B. Wiggers
Mobilportalen ApS
Bogmærker