Hej venner, har lige oprettet mig
Jeg har tænkt mig at lave et grundig review af den telefon jeg har bestilt hjem, en Iphone kopi. Jeg har bestilt den model der hedder F8 som er en kopi af 4'eren. Jeg købte den ''dyre'' model af F8'eren og det er F8 TV som har integreret fjernsyn, så der kan man ihvertfald se de kanaler som man kan se med en almindelig antenne. Den bruger også det samme dock stik som Iphone.
Den har Dual kamera og har blitz. Plads til 2 simkort og et micro sd op til 8gb og den kan stortset det samme som en Iphone. De kan selvfølgelig ikke gå på app store men der er de basale apps pre installeret så som Facebook, Messenger og diverse andre, man kan selv hente flere på nettet. Systemet på mobilen er også 100% rip off af det ægte system. (Og nej den bruger ikke IOS)
Det man får i pakken (som iøvrigt også er en tro kopi af den originale Iphone boks)
Telefonen
Headset.
Oplader samt dock stik.
2xbatteri.
Engelsk manual-
Prisen var sølle 173 danske kroner og det er med fragt inklusivog så risikere man selvfølgelig dansk Moms og post Danmark gebyrer d prisen overstiger 80kr men de var rigtig behjælpelige der inde hvor jeg købte den med at få pakken sendt så man nemmest muligt undgår moms og gebyrer.
Selvfølgelig er telefonen ikke kvalitet i nærheden af den ægte vare og softwaren er da også nok 100% noget crap, men til den pris er det satme billigt for en smart phone der kan alle de ting en smart phone skal kunne.
Jeg har allerede en Samsung Star, købte den her lidt for sjov, kunne godt tænkes jeg ville bruge den da den kan noget mere end min nuværende Samsung.
Der går nok et par uger før jeg har den da den er købt helt ovre i kina. Men jeg vil lave et grundigt review med den hvor jeg sammenligner den ved siden af den ægte Iphone 4.
Mange hilsner
Marcus
1.jpg3.jpg4.jpg Grunden til at der var dato var jeg ikke ville risikere at putte mine penge i en falsk sælger, så han var så venlig lige at tage et nyt billed til mig :-) og ikke bliv skræmt af antennen, den er kun til brug når man ser tv på den, så ikke noget med at fange telefon signalet at gøre. Man kan også få en uden tv som er billigere end den her.

og så risikere man selvfølgelig dansk Moms og post Danmark gebyrer d prisen overstiger 80kr men de var rigtig behjælpelige der inde hvor jeg købte den med at få pakken sendt så man nemmest muligt undgår moms og gebyrer.
Besvar med citat

antennen er inde i telefonen og så kan man rive den ud. og det er da tydeligt at se det ikke er en ægte

Bogmærker