Mobilsider
Mobilartikler
Mobiltest.dk
Mobilblogs

+ Besvar emne
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 32
    Nyt medlem
    Registreringsdato
    Apr 2012
    Alder
    18

Standard Iphone replica bestilt hjem.

Hej venner, har lige oprettet mig

Jeg har tænkt mig at lave et grundig review af den telefon jeg har bestilt hjem, en Iphone kopi. Jeg har bestilt den model der hedder F8 som er en kopi af 4'eren. Jeg købte den ''dyre'' model af F8'eren og det er F8 TV som har integreret fjernsyn, så der kan man ihvertfald se de kanaler som man kan se med en almindelig antenne. Den bruger også det samme dock stik som Iphone.

Den har Dual kamera og har blitz. Plads til 2 simkort og et micro sd op til 8gb og den kan stortset det samme som en Iphone. De kan selvfølgelig ikke gå på app store men der er de basale apps pre installeret så som Facebook, Messenger og diverse andre, man kan selv hente flere på nettet. Systemet på mobilen er også 100% rip off af det ægte system. (Og nej den bruger ikke IOS)

Det man får i pakken (som iøvrigt også er en tro kopi af den originale Iphone boks)
    Telefonen
    Headset.
    Oplader samt dock stik.
    2xbatteri.
    Engelsk manual-

Prisen var sølle 173 danske kroner og det er med fragt inklusiv og så risikere man selvfølgelig dansk Moms og post Danmark gebyrer d prisen overstiger 80kr men de var rigtig behjælpelige der inde hvor jeg købte den med at få pakken sendt så man nemmest muligt undgår moms og gebyrer.

Selvfølgelig er telefonen ikke kvalitet i nærheden af den ægte vare og softwaren er da også nok 100% noget crap, men til den pris er det satme billigt for en smart phone der kan alle de ting en smart phone skal kunne.

Jeg har allerede en Samsung Star, købte den her lidt for sjov, kunne godt tænkes jeg ville bruge den da den kan noget mere end min nuværende Samsung.

Der går nok et par uger før jeg har den da den er købt helt ovre i kina. Men jeg vil lave et grundigt review med den hvor jeg sammenligner den ved siden af den ægte Iphone 4.

Mange hilsner
    Marcus

1.jpg3.jpg4.jpg Grunden til at der var dato var jeg ikke ville risikere at putte mine penge i en falsk sælger, så han var så venlig lige at tage et nyt billed til mig :-) og ikke bliv skræmt af antennen, den er kun til brug når man ser tv på den, så ikke noget med at fange telefon signalet at gøre. Man kan også få en uden tv som er billigere end den her.
    Senest redigeret af Marcus : 04. Apr '12 kl. 16:07

Øvet bruger Banzon's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2005
    Alder
    51
    Sted
    Odense
    Mobil
    Skifter for tit ..

Standard

Billederne er ihvertfald fake, det er billeder af en iPhone.
    og den antenne ser ud som om den ligger under selve telefonen, tror det er dig der bliver snydt her :-)
    Ingen signatur, hellere en ny mobil

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Apr 2012
    Alder
    18

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Banzon Se indlæg
    Billederne er ihvertfald fake, det er billeder af en iPhone.
    og den antenne ser ud som om den ligger under selve telefonen, tror det er dig der bliver snydt her :-)
    Hehe nej antennen er inde i telefonen og så kan man rive den ud. og det er da tydeligt at se det ikke er en ægte iphone bilederne er af? kig bare på skærmen hvor lys den er og så har den her også kun 3.2'' hvor den ægte iphone har 3.5''

Du må selv søge lidt på youtube efter den, der er mange videoer med den hvis du ikke tror mig :-)

Foresten så blev den sendt i dag :-)

Admin/site owner CBW's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2005
    Alder
    43
    Sted
    Kværndrup, sydfyn
    Mobil
    2-3 af de sidste nye :-)
    Blogindlæg
    10

Standard

Hej og velkommen hertil.

Det bliver da spænden at følge hvad du så får, og om du får noget overhovedet - med en pris på 173 kr inklusiv fragt kunne jeg godt have min tvivl.

Der ud over tror jeg ikke du skal påregne at kunne tage tv på den. Det er når alt kommer til alt nok også af mindre betydningen, men jeg tvivler stærkt på at der er tale om en MPEG4 tuner som det kræves nu for at kunne få et tv billede ned.

Men lad os da endlige høre hvad der sker når du får din pakke.
    Med venlig hilsen

Christian B. Wiggers
    Mobilportalen ApS

Er du tryg ved at overføre penge til en fremmed person, når du handler privat? Hvis ikke er her løsningen så du ikke risiker at blive snydt Privatbetaling

Er du på Twitter? Hvis du er kan du få et twit, når en ny test er klar på mobiltest.dk, eller der er nyt i mobilbranchen. Bare følg os på @mobiltestdk

Erfaren bruger Bornholmeren's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2007
    Sted
    Rønne
    Mobil
    Xperia S og N8

Standard

Jeg er også spændt på at høre om den
    Bornholmeren
    .................................................. .............................................
    Kvinde i dette forum og N8 fan....
    .................................................. .............................................
    Bange for at blive snydt på nettet.? Brug www.privatbetaling.dk

Nyt medlem Pfh74's avatar
    Registreringsdato
    Nov 2011
    Alder
    38
    Mobil
    iPhone 4S

Standard

Mé 2
    Og en anden ting, hvordan slipper man for told afgift på en pakke fra dels. USA

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Apr 2012
    Alder
    18

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Pfh74 Se indlæg
    Mé 2
    Og en anden ting, hvordan slipper man for told afgift på en pakke fra dels. USA
    Den her kommer fra kina :-)
    Man skriver til sælger inden man bestiller. På pakken står der hvad der er inde i pakken samt prisen på indholdet. Telefonen kostede 31$ men sælger har skrevet 13$ på pakken (grænsen ligger på 80kr hvilket er lidt mindre end 15$) samt han har skrevet Mobile accessories istedet for Mobile phone eller hvad der nu ellers ville have kommet til at stå. Så hvis tolderne kigger på den, og den ikke overgår grænsen på 80kr lader de den forhåbentligt gå videre.

Hvis de endelig åbner pakken og ser der er en mobil, og de ikke tror på prisen på 13$ sender de et brev hvor i de gerne vil have en slags kvittering på købet. og så kommer der 25% moms samt 160 i post dk afgift. Man kan også være et svin og bare ignorere brevet, så går der noget tid og de retunere pakken på deres egen regning og man vil blive refunderet af sælger da de somregel alle har fortrydelsesret, det jo store online butikker man køber ved :-)

Øvet bruger Banzon's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2005
    Alder
    51
    Sted
    Odense
    Mobil
    Skifter for tit ..

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Marcus Se indlæg
    Hehe nej antennen er inde i telefonen og så kan man rive den ud. og det er da tydeligt at se det ikke er en ægte iphone bilederne er af? kig bare på skærmen hvor lys den er og så har den her også kun 3.2'' hvor den ægte iphone har 3.5''

Du må selv søge lidt på youtube efter den, der er mange videoer med den hvis du ikke tror mig :-)

Foresten så blev den sendt i dag :-)
    For mig ser det ud som om billederne og æsken er helt original iPhone men skærmen er gjort mindre, derfor kan du også se beskyttelsen har været revet af.
    Du kan også se at bagsiden er 100% som den originale, med de rigtige numre o.s.v., det ER en original der er brugt til de billeder.
    HVIS det var rigtige billeder ville du på billedet af toppen på æsken kunne se hvor antennen kom ud, og jeg bliver virkelig overrasket hvis den du får bare ligner de billeder.
    intet er som bekendt umuligt, men hvis du ender med en mobiltelefon der både kan ringe og sende SMS, plus at du kan se tv på den, ja så har du vist skudt papegøjen, men glæder mig til at se din anmeldelse ;-)
    P.S. Husk at tage billeder af den, så vi kan se den rigtigt....
    Senest redigeret af Banzon : 07. Apr '12 kl. 11:17
    Ingen signatur, hellere en ny mobil

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Apr 2012
    Alder
    18

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Banzon Se indlæg
    For mig ser det ud som om billederne og æsken er helt original iPhone men skærmen er gjort mindre, derfor kan du også se beskyttelsen har været revet af.
    Du kan også se at bagsiden er 100% som den originale, med de rigtige numre o.s.v., det ER en original der er brugt til de billeder.
    HVIS det var rigtige billeder ville du på billedet af toppen på æsken kunne se hvor antennen kom ud, og jeg bliver virkelig overrasket hvis den du får bare ligner de billeder.
    intet er som bekendt umuligt, men hvis du ender med en mobiltelefon der både kan ringe og sende SMS, plus at du kan se tv på den, ja så har du vist skudt papegøjen, men glæder mig til at se din anmeldelse ;-)
    P.S. Husk at tage billeder af den, så vi kan se den rigtigt....
    Har du nogensinde hørt om ordet kopi vare? så du tror simpelthen de har revet beskyttelses plasticen af for derefter at have afmonteret 3.5'' skærm og puttet en billig 3.2'' skærm i stedet, hvorefter de har taget det på igen? Det her er rigtige billeder taget af sælger. ;-)
    Senest redigeret af Marcus : 07. Apr '12 kl. 11:44

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Apr 2012
    Alder
    18

Standard

Men er da glad for at høre dig. Det beviser ihvertfald de kinesere kan sit kram mht at kopier. Altså det du ser her er kopi, æske, høretelefoner, oplader, telefon det hele...

Lignende emner

1. J. Ørting. Gå hjem og vuk.
    Af Vest i forum Off topic
    Svar: 6
    Seneste indlæg: 28. Aug '07, 20:54
  2. så er n95 bestilt
    Af LMRED i forum Symbian mobiltelefoner
    Svar: 11
    Seneste indlæg: 23. Jul '07, 19:37
  3. - God tur hjem, Abu Laban
    Af Vest i forum Off topic
    Svar: 15