Mobilsider
Mobilartikler
Mobiltest.dk
Mobilblogs

+ Besvar emne
Viser resultater 1 til 5 af 5
    Nyt medlem
    Registreringsdato
    Feb 2012
    Mobil
    Galaxy S II

Standard Opdateret Galaxy SII - til ISC

Hej derude,
    Har været utroligt glad for min Galaxy SII INDTIL denne her opdatering - nu æder den så meget strøm at jeg skal have den i stikkontakten konstant. Før kunne jeg nøjes med en opladning ca. hver anden dag.
    Ydermere, for at gemme strøm, har jeg nu, for første gang måttet deaktivere - wi-fi - datapakker - bluetooth og hvad jeg eller har kunnet finde at "selvhentere". Hjælper blot ikke en hylende skid !
    Meget, meget irriterende når man var vant til en kanon GSII indtil denne opdatering. Skulle da være noget af et sammentræf, at batteriet skulle gå samtidig med den nye opdatering.
    a) Er der nogen derude der har haft samme oplevelse - i givet fald, har I kunnet gøre noget ved det ?
    b) Kan man rulle en sådan opdatering tilbage ?
    c) En mindre ting, men alligevel - når jeg skriver sms efter opdateringen til ICS, kommer der irriterede ordforslag frem (skriver mange sms på engelsk) - kan ikke finde hvor jeg slår ordforslag fra - er der nogen der ved det ?

Ærgerlige opstød fra en ellers stor Galaxy S I og II fan - indtil det kære ICS skrammel dukkede op.

Venlige hilsner

Mobil Tekniker
    Registreringsdato
    Jun 2006
    Alder
    31
    Sted
    Vestjylland
    Mobil
    K850, 5310

Standard

Hvis man bare gerne vil have en stock 2.3.5 Rom på: 1. Download ODIN (http://www.inspiredgeek.com/2011/10/...by-step-guide/) 2. Download stock NEE firmware ([url]http://www.samfirmware.com

Udpak Odin, start den, og under PDA skal du vælge den tar fil jeg lige har linket til

Sæt telefonen i download mode ved: 1. Sluk telefonen 2. Hold vol down + home + power nede, så kommer der et billede på telefonen, her skal du trykke vol up for at confirme at du vil i download mode 3. Sæt telefonen til med USB kabel (Husk driver skal være installeret, og at KIES ikke må kører i baggrunden, den skal lukkes) 4. Tryk på Start i ODIN 5. Når den er startet op, og stock ROM er smidt på, så skal du trykke *#272*IMEI# Og her skal du så vælge NEE, og trykke på Install

Oplever du bootloop, så skal du: 1. Tage batteri ud 2. Holde Vol up + Home + Power 3. Factory resette

Og til dem der roder rigtigt meget med sin telefon vil jeg anbefale at man tager en EFS backup...

Nemt og lige til :P

Sendt fra min Galaxy Nexus med Tapatalk
    Unlocker siden 2001...
    Nu officielt mobil tekniker

Working tools: Phoenix PK-1, EMMA, SETool3, JAF, UST PRO II/UST Pro Universal tool, NS Pro, BB5 unlocker, UB, Cyclone :box ;-)

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Feb 2012
    Mobil
    Galaxy S II

Standard

Hej Ratata82,

1000 tak for hurtigt svar - lige for at være sikker, det du beskriver vil det resette GSII til det forrige styresystem jeg havde (altså inden ICS) ?

Venlige hilsner herfra

Mobil Tekniker
    Registreringsdato
    Jun 2006
    Alder
    31
    Sted
    Vestjylland
    Mobil
    K850, 5310

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Smax Se indlæg
    Hej Ratata82,

1000 tak for hurtigt svar - lige for at være sikker, det du beskriver vil det resette GSII til det forrige styresystem jeg havde (altså inden ICS) ?

Venlige hilsner herfra
    Ja, du skal dog være opmærksom på om den er brandet, er den det, så vil det debrande den, alt er som da du tog den ud første gang, bemærk at alle data der ikke ligger på SD kortet forsvinder

Sendt fra min Galaxy Nexus med Tapatalk
    Unlocker siden 2001...
    Nu officielt mobil tekniker

Working tools: Phoenix PK-1, EMMA, SETool3, JAF, UST PRO II/UST Pro Universal tool, NS Pro, BB5 unlocker, UB, Cyclone :box ;-)

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Feb 2012
    Mobil
    Galaxy S II

Standard

Hej igen,

Ved du hvordan man gemmer sine notater på sd kortet (det program der hedder "notat" med et stort "T" i ikonet" som medfølger telefonen ?

Venlige hilsner

Lignende emner

1. B: Samsung Galaxy Nexus til Galaxy Note
    Af **Nielsen** i forum Telefoner
    Svar: 1
    Seneste indlæg: 10. Mar '12, 14:24
  2. X10 nu opdateret til 2.3.3 Gingerbread
    Af Robert i forum Android Mobiltelefoner
    Svar: 0
    Seneste indlæg: 07. Aug '11, 09:19
  3. Opdateret Nokia E90
    Af Admin CBW i forum Symbian mobiltelefoner