Hej derude,
Har været utroligt glad for min Galaxy SII INDTIL denne her opdatering - nu æder den så meget strøm at jeg skal have den i stikkontakten konstant. Før kunne jeg nøjes med en opladning ca. hver anden dag.
Ydermere, for at gemme strøm, har jeg nu, for første gang måttet deaktivere - wi-fi - datapakker - bluetooth og hvad jeg eller har kunnet finde at "selvhentere". Hjælper blot ikke en hylende skid !
Meget, meget irriterende når man var vant til en kanon GSII indtil denne opdatering. Skulle da være noget af et sammentræf, at batteriet skulle gå samtidig med den nye opdatering.
a) Er der nogen derude der har haft samme oplevelse - i givet fald, har I kunnet gøre noget ved det ?
b) Kan man rulle en sådan opdatering tilbage ?
c) En mindre ting, men alligevel - når jeg skriver sms efter opdateringen til ICS, kommer der irriterede ordforslag frem (skriver mange sms på engelsk) - kan ikke finde hvor jeg slår ordforslag fra - er der nogen der ved det ?
Ærgerlige opstød fra en ellers stor Galaxy S I og II fan - indtil det kære ICS skrammel dukkede op.
Venlige hilsner

Besvar med citat

Bogmærker