Hejsa gutter og gutinder,
Jeg har et problem med at skifte nummeret til telefonsvareren på min Galaxy S2. Trykker og longpresser jeg på tal 1, så får jeg bare at vide at der ikke er et telefonnummer angivet til min telefonsvarer på simkortet og kan så vælge at blive smidt over i indstillinger og angive det under indstillinger.
Når jeg forsøger at tilføje/ændrer det under Settings > Call settings (Engelsk UI sprog :p), får jeg fejlbeskeden: 'Voice Mail Number change unsuccesful'. Men ingen dybere forklaring på hvorfor det er fejlet. Det mest irreterende ved dette er jeg ikke kan få nulstillet min telefonsvarer "notifikation" uden >_<.
Har prøvet at slukke og tænde, reboote og hvad nu ellers jeg sårn lige kan komme i tanke om. Men intet af det har hjulpet på nogen som helst måde.
Så enhver form for hjælp eller forslag til løsninger modtages sålænge det ikke indebærer en fullreset af min telefon. Men indtil videre har jeg ikke selv haft det store held med at få det fixet, og kan så sige som tillægsinfo at jeg ikke have problemet på mit telia simkort, så mistænker at Telenor er nogle padder.
Som bonus info har jeg prøvet både med et telia og et telmore simkort. Og der fandtes nummeret heller ikke på simkortet. Men der kunne jeg så til gengæld godt få lov til at definerer det så er mere eller mindre 100% sikker på at fejlen er hos telenor, men enten vil de ikke stå ved det eller noget for samtlige af deres forsøg på at fejlrette har fejlet >_<
Så enhver form for gode forslag etc modtages gerne. Skal så også lige siges at fejlen var der både på 2.3.6 og nu hvor jeg kører 4.0.3. Men er der nogle der har nogle ideer om hvor fejlen ligger henne mm så at jeg ved præcist hvad jeg skal sige til Telenor etc?
På forhånd tak for hjælpen.

Besvar med citat
Bogmærker