Mobilsider
Mobilartikler
Mobiltest.dk
Mobilblogs

Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 16

Standard Hvilken tablet skal jeg købe?

Hej!

Jeg går med kraftige overvejelser om at købe en tablet, men jeg er i tvivl om hvilken jeg skal købe.

Som udgangspunkt har jeg fokuseret på Samsung Galaxy tab 10.1 og iPad 2/den nye.

Jeg skal primært bruge den til følgende;

- Alm. surf på nettet
    - Betting på nettet - hvor man skal logge ind via nemid
    - Streaming af fodbold

Der udover vil jeg bruge den til spil når jeg pendler.

Muligheden for foto, musik osv betyder ingenting.

Håber en venlig sjæl vil hjælpe mig.

På forhånd tak,
    René Sørensen!

IOS Super Moderator iDahm's avatar
    Registreringsdato
    Aug 2005
    Alder
    34
    Sted
    Odense
    Mobil
    Iphone 5S
    Blogindlæg
    3

Standard

Jeg er ikke 100% sikker, men jeg mener ikke at de tablets kan bruge nem-id. Så hvis det er afgørende tror jeg det bliver svært.
    "Minds are like parachutes - they only function when open." - Thomas Dewar

Iphone 5, iPad (3), MacBook Pro 15", iMac 27", Apple TV3

Standard

Hej.

Så vidt jeg har forstået så kan man i hvert fald ikke bruge nemid på iPad, men jeg ved ikke om det også er tilfældet ved andre tablets.

Standard

Hej igen!

Ved nærmere undersøgelse må jeg konkludere at nemid IKKE virker til nogen tablets. Det er først muligt at bruge nemid til smartphones og tablets ved udgangen af 2012.

Erfaren bruger komputerdk's avatar
    Registreringsdato
    Nov 2006
    Sted
    Slagelse
    Mobil
    SGS & SGS3 og Lumia710

Standard

Det er ikke helt korrekt.. Intel atom baseret med Windows 7 vil virke (fx slate).

Ved ikke hvis man installerer fx ubuntu med Java runtime på en tablet om man så kan få en tablet til at virke med nemID

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Apr 2012
    Alder
    19

Standard

Hej
    Du kan få en android tablet med 7tommer skærm til 300kroner. Det sådan en som i videoen. Den kan købes her husk at skriv i orderen at de skal skrive 13$ på pakken, så undgår du den kommer i tolden, men selvom den kommer i told vil den koste omkring 450kr hvilket stadig er vildt billigt for en android tablet :-) Har lige fået en telefon fra samme hjemmeside idag, den undgik tolden.

Erfaren bruger komputerdk's avatar
    Registreringsdato
    Nov 2006
    Sted
    Slagelse
    Mobil
    SGS & SGS3 og Lumia710

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Marcus Se indlæg
    Hej
    Du kan få en android tablet med 7tommer skærm til 300kroner. Det sådan en som i videoen. Den kan købes her husk at skriv i orderen at de skal skrive 13$ på pakken, så undgår du den kommer i tolden, men selvom den kommer i told vil den koste omkring 450kr hvilket stadig er vildt billigt for en android tablet :-) Har lige fået en telefon fra samme hjemmeside idag, den undgik tolden.
    Jeg har haft en VIA 8650 som denne http://hwt.dk/Test/21889/Wondermedia-8650-Tablet
    og den er næsten identisk med den ovenstående.. og seriøst - det er ikke pengene værd (tror også der er pillet lidt ved videoen virker lidt underligt ved ca 4.40 når der vises surf - pludselig er fingeren en helt andet sted). En anden ting der er lidt underligt er at billederne af den, så er den ikke ens - knappen har forskellige farver.

Men nu var spørgeren også ude efter en ordentlig tablet - ikke en de absolut billigste på markedet.. medium pris segmentet på kina tablets som Ainovo Aurora er fine maskiner, men RIGTIG dual core processorer som kan noget er langt mere sjældent bland kina tablets (desværre)

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Apr 2012
    Alder
    19

Standard

Der er mange andre videoer af folk der har købt dem på internettet.

Men det var nu også bare et forslag, hvis man nu kunne klare sig med denne til 300 istedet for at betale flere tusinde for en anden andriod tablet eller hvad man nu vil have :-)

Standard

Tak for svarene!

Hvad prisen angår gør det ingen forskel om den koster 3500.- eller 5000.-

Standard

Find en aldi butik, hvor de stadigvæk har en Medion Lifetab md99000 tilbage og køb sådan en. Den koster 2999.- med dualcore cpu, 1 gb ram, 32 gb plads, og ikke mindst 3G netværk. Jeg har selv købt en og den ee super god. Der er forøvrigt to dolby højtaler system på den så musik og film har en rigtigt god klang i lyden.

Sendt fra min LIFETAB_P9514 med Tapatalk2

Lignende emner

1. Svar: 28
    Seneste indlæg: 07. Aug '11, 23:32
  2. Svar: 4
    Seneste indlæg: 01. Apr '09, 07:39
  3. Hvilken PDA skal jeg vælge???
    Af Bjur i forum PDA/GPS
    Svar: 0
    Seneste indlæg: 06. Nov '07, 10:55
  4. Svar: 5
    Seneste indlæg: 04. Aug '07, 12:53