Mobilsider
Mobilartikler
Mobiltest.dk
Mobilblogs

+ Besvar emne
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 18 af 18
    Admin/site owner CBW's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2005
    Alder
    43
    Sted
    Kværndrup, sydfyn
    Mobil
    2-3 af de sidste nye :-)
    Blogindlæg
    10

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Bornholmeren Se indlæg
    Jeg har ikke hørt at der er minimumsforbrug på... Jeg har haft taletidskort fra TDC og jeg tror faktisk det stadig ligger et sted i en skuffe... uden der er sket mere ved det...
    Har det været inaktivt (uden forbrug) i mere end et år tror jeg ikke du skal påregne det dur mere.
    Med venlig hilsen

Christian B. Wiggers
    Mobilportalen ApS

Er du tryg ved at overføre penge til en fremmed person, når du handler privat? Hvis ikke er her løsningen så du ikke risiker at blive snydt Privatbetaling

Er du på Twitter? Hvis du er kan du få et twit, når en ny test er klar på mobiltest.dk, eller der er nyt i mobilbranchen. Bare følg os på @mobiltestdk

Erfaren bruger Bornholmeren's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2007
    Sted
    Rønne
    Mobil
    Mere end én

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af CBW Se indlæg
    Har det været inaktivt (uden forbrug) i mere end et år tror jeg ikke du skal påregne det dur mere.
    Nej det regner jeg heller ikke med... Det er også for dyrt at bruge
    Bornholmeren
    .................................................. .............................................
    Kvinde i dette forum og Android fan....
    .................................................. .............................................
    Bange for at blive snydt på nettet.? Brug www.privatbetaling.dk

Nyt medlem
    Registreringsdato
    May 2006

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Visky83 Se indlæg
    Hej,
    Ved godt at dette er en mega gammel tråd, men skal bare lige høre om der er minimumsforbrug pr. måned som skal overholdes, eller er der aldrig det ved taletidskort?
    Kravene er det samme som TDC Mobiltid "Butik".

Taletiden på kortet er gyldig i 360 dage efter der sidst er indsat penge på kortet.
    Herefter går der yderligere 90 dage hvor man kun kan modtage opkald, og så lukkes nummeret hvis der ikke indsættes ny taletid.

GÆST-TWOCOOL
    Gæste bruger

Standard Optankning til mobilligt?

Citer Oprindeligt indsendt af Mac-Life Se indlæg
    Det er rigtig hvad Socom siger de køre med TDC Mobils Net.

Jeg arbejder selv i Føtex og vi har solgt mange af dem i vores butik
    Hej

Jeg sidder med min kærestes mobil (med mobilligt) taletid, nogen der har nummeret til hvor man tanker op?

På forhånd tak

God aften.

Admin/site owner CBW's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2005
    Alder
    43
    Sted
    Kværndrup, sydfyn
    Mobil
    2-3 af de sidste nye :-)
    Blogindlæg
    10

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af TWOCOOL Se indlæg
    Hej

Jeg sidder med min kærestes mobil (med mobilligt) taletid, nogen der har nummeret til hvor man tanker op?

På forhånd tak

God aften.
    Når kunderne skal fylde mere taletid på, købes den direkte ved kassen. Kunden tager en papstrimmel med den ønskede mængde taletid på fra et salgsstativ ved kasseterminalen - og kasseassistenten kører strimmelens stregkode forbi varescanneren.
    Sakset fra http://www.finansnyheder.dk/News/Sho...toryID=9480533

Jeg tror ikke du kan tanke op via nettet.
    Med venlig hilsen

Christian B. Wiggers
    Mobilportalen ApS

Er du tryg ved at overføre penge til en fremmed person, når du handler privat? Hvis ikke er her løsningen så du ikke risiker at blive snydt Privatbetaling

Er du på Twitter? Hvis du er kan du få et twit, når en ny test er klar på mobiltest.dk, eller der er nyt i mobilbranchen. Bare følg os på @mobiltestdk

GÆST-mogensj
    Gæste bruger

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af TWOCOOL Se indlæg
    Hej

På forhånd tak

God aften.
    Jeg ved denne tråd er utrolig gammel, men jeg synes lige jeg vil lægge et svar, så vi lige får på det rene hvad Mobilligt det er.

Først og fremmest - du tanker op via 40 10 05 05.

Mobilligt ejes af Dansk Supermarked og kan købes og tankes op i Bilka, Føtex, Netto og A-Z.
    Taksterne for mobilligt er nævnt og de er faktisk blandt de billigste på markedet, altså hvis man tanker i en fysisk butik, men ikke de billigste.
    Det specielle ved mobilligt er at du kan ringe til og fra udlandet. Dvs. du kan ringe fra danmark til udland eller omvendt. Du kan dog ikke ringe fra ét udland til et andet udland (f.eks. fra tyskland til italien), det skal holdes inden for landegrænsen altså fra tyskland til tyskland, eller være til danmark.

Dog kan det for de fleste bedst betale sig at bruge noget ala CBB, hvor man lige for tiden kan få hele 200 kr for kun 29 kr, hvis man flytter sit nuværende nummer (kilde: www.cbbtaletid.dk ), mega godt tilbud hvis jeg skulle sige det selv

Jeg tror nok jeg fik nævnt mere eller mindre alt, hvad der ikke i forvejen var nævnt i tråden...

Rigtig god aften til jeg alle (eller nat) !!!

GÆST-Jensc88
    Gæste bruger

Lightbulb Ang: Minimumsforbrug

Citer Oprindeligt indsendt af Bornholmeren Se indlæg
    Jeg har ikke hørt at der er minimumsforbrug på... Jeg har haft taletidskort fra TDC og jeg tror faktisk det stadig ligger et sted i en skuffe... uden der er sket mere ved det...
    Jeg bruger selv mobilligt og har gjort dette i ca et halvt år og er tilfreds. Der er IKKE noget minimumsforbrug.
    Mvh

Erfaren bruger Bornholmeren's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2007
    Sted
    Rønne
    Mobil
    Mere end én

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jensc88 Se indlæg
    Jeg bruger selv mobilligt og har gjort dette i ca et halvt år og er tilfreds. Der er IKKE noget minimumsforbrug.
    Mvh
    Det er 3 år siden jeg skrev indlægget - meget kan være forandret siden da men vi er jo enige
    Bornholmeren
    Kvinde i dette forum og Android fan....
    Bange for at blive snydt på nettet.? Brug www.privatbetaling.dk

Lignende emner

1. Slut med uregistrerede taletidskort i Norge
    Af GhettoAdam i forum Mobiltelefoner generelt
    Svar: 10
    Seneste indlæg: 01. Jan '12, 22:37
  2. Nu falder MMS-priserne hos telmore!
    Af dong i forum Teleselskaber
    Svar: 12
    Seneste indlæg: 22. May '07, 23:19
  3. Om dansk statsborgerskab
    Af Binepigen i forum Off topic