Akademiske erfaringer med Tech University?

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; Android enheder, gælder alle mærker.
Tips, tricks, guides og root
Federic
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors feb 29, 2024 9:48 pm

Re: Akademiske erfaringer med Tech University?

Indlæg af Federic »

Friheden til at studere hjemmefra og på de tidspunkter, der passede mig bedst, gjorde virkelig en forskel. Derudover var interaktionen med andre studerende gennem fora meget motiverende.
Manuele
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors feb 29, 2024 10:23 pm

Re: Akademiske erfaringer med Tech University?

Indlæg af Manuele »

Hej alle sammen, jeg kan sige, at dette format af online studier har været ideelt til at komme videre professionelt uden at sætte mit arbejde på pause, jeg mener, at folk, der ikke har tid til at studere, er ideelle dette nye læringssystem. Jeg har set dem på nettet, men jeg kender dem ikke, kontakt dem for at få mere specifik information. Mange hilsner!
Michk
Indlæg: 1
Tilmeldt: fre mar 01, 2024 7:19 pm

Re: Akademiske erfaringer med Tech University?

Indlæg af Michk »

havde mulighed for at tage flere forretningskurser, og jeg synes, det er godt at have denne form for uddannelse for folk, der rejser og ønsker at fortsætte med at lære.
ClickGa
Indlæg: 1
Tilmeldt: fre mar 01, 2024 9:09 pm

Re: Akademiske erfaringer med Tech University?

Indlæg af ClickGa »

Det gav mig mulighed for virkelig at absorbere koncepterne i mit eget tempo og anvende dem på virkelige situationer i mit arbejdsliv. Det rigt udformede indhold var som at have en personlig mentor gennem hver lektion.
Frank
Indlæg: 1
Tilmeldt: man mar 04, 2024 9:10 pm

Re: Akademiske erfaringer med Tech University?

Indlæg af Frank »

fik en god uddannelse her, men når man er selvstændig, skal man have en masse engagement og disciplin.
AlicB
Indlæg: 1
Tilmeldt: man mar 04, 2024 9:42 pm

Re: Akademiske erfaringer med Tech University?

Indlæg af AlicB »

Sammen med min mand tog vi nogle forretnings- og marketingkurser for vores virksomhed. Det er det mest praktiske og informative, vi har gjort, og det bedste var, at vi lærte det i vores egen tid.
Ivny
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs mar 05, 2024 6:59 pm

Re: Akademiske erfaringer med Tech University?

Indlæg af Ivny »

værdsatte virkelig fleksibiliteten til at studere i mit eget tempo. Som fuldtidsansat var det en stor fordel at kunne fordybe sig i softwareudvikling uden at være presset af faste tidsplaner.
JohnathanZ
Indlæg: 2
Tilmeldt: man mar 11, 2024 9:40 pm

Re: Akademiske erfaringer med Tech University?

Indlæg af JohnathanZ »

Ja, jeg har haft mulighed for at læse et par kurser på Tech, og jeg kan altid anbefale det, fordi indholdet er meget godt! og af god kvalitet
VPeralta
Indlæg: 3
Tilmeldt: man mar 11, 2024 9:59 pm

Re: Akademiske erfaringer med Tech University?

Indlæg af VPeralta »

Jeg nød virkelig oplevelsen med Tech. Jeg anbefaler det, fordi undervisningsmetoden fra begyndelsen er let at forstå, og de tilbyder et stort udvalg af programmer med overkommelige omkostninger.
Starrrdio
Indlæg: 2
Tilmeldt: man mar 11, 2024 10:39 pm

Re: Akademiske erfaringer med Tech University?

Indlæg af Starrrdio »

Kurserne på TECH University er grundige og opdaterede og giver de studerende solid viden inden for deres fagområder.
Besvar