Hejsa, fin side

Forum Fora Diverse Ris/Ros til siden Hejsa, fin side

Dette emne indeholder 21 svar, har 5 stemmer og blev senest opdateret af  John Doe 3 dage, 13 timer siden.

• Oprettet af
    Emne

Fuzzbox71
    Member
    @fuzzbox71

Der sker dog ikke meget her 🙂
    Er der kommet ny ejer af siden?

Mvh Fuzzbox

Viser 15 svar - 1 til 15 (af 21 i alt)
  • Forfatter
    Svar

Bucadius
    Administrator
    @bucadius

Mange tak 🙂

Nej der sker ikke så meget her endnu. Men det er der en ganske god grund til. Vi har netop lavet en helt ny side, som du måske har bemærket 🙂

Der mangler lige de sidste finpudsninger, så er vi klar til at gå i luften med den nye side sådan rent officielt. I de kommende dage, vil du se siden vågne op stille og roligt. Der kommer selvfølgelig nye indlæg og meget andet. Når siden er officielt gået live igen, så vil du nok bemærke at aktiviteten vil stige igen, da der nok kommer en del nye ind i samme omgang 😉

Nej det er ikke ny ejer på siden. Det er den samme ejer som det har været de seneste år. Men nu er vi bare blevet enige om at siden re lanceres, og der skal gang i dette fora igen. Det bliver med helt nyt gåpåmod, hvilket vi håber I alle vil tage godt imod 🙂

Fuzzbox71
    Member
    @fuzzbox71

Super at høre at i er tilbage 🙂
    Jeg smuttede desværre fra jer da jeres tidligere side blev meget forsømt og forladt. Men glad for at i hopper på igen og jeg vil helt klart holde øje med jer 🙂
    Nu er det jo nok lidt lettere for jer da et andet forum der ikke nævnes er gået helt kold 🙂

Mvh
    Thomas

Bucadius
    Administrator
    @bucadius

Det skal jeg så ikke kunne svare på, da jeg selv er ny inde på den her side. Dog med en del erfaring inde for forum. Både i det fora du ikke nævner og andre lignende 😉

Vi sætter stor pris på du følger med her inde. Og som sagt er siden tæt på færdig nu, og meget snart bliver den offentliggjort og delt i vores netværk, så der kommer gang i den herinde 🙂 Der mangler kun enkelste finpudsninger og så er vi klar 🙂

Vi ønsker helst ikke at det bliver forladt igen, og lytter til folket. Så hvis du har ideer til forbedringer eller andet, som gør det bedre for alle parter så bare fyr løs.

John Doe
    Moderator
    @john-doe

Hej

Som tidligere moderator på den side vi ikke snakker om, siger jeg også: fin side! Håber at der kommer noget trafik her inde som kan gøre dette Forum hyggeligt.👌😉

Bucadius
    Administrator
    @bucadius

Syntes nok også jeg kendte dit navn 😀 Har selv været moderator på siden den gang den havde sin storhedstid og John G ejede den 😉

Mange tak for de fine ord. Vi gør ihvertfald vores for at der kommer god aktivitet og trafik herinde. Vi skal lige finpudse de sidste par finesser, og så går vi ellers igang med at markedsføre så vi får folk herind 🙂

John Doe
    Moderator
    @john-doe

Tror godt vi med rimelig sikkerhed kan sige, at den side er død. Hele modteamet har trukket sig og vil ikke være med mere.

Bucadius
    Administrator
    @bucadius

Ja det ved jeg, for har snakket med en derfra også, så kender godt historien. Og kan med sikkerhed godt følge jer.

Men jeg sætter stor pris på du har valgt at kigge herind 🙂

Hvis du har noget konstruktivt, skal du være mere end velkommen til at byde ind. I støbeskeen har vi at man kan quote folk, og at nye indlæg vises bedre kan jeg til info fortælle 🙂

John Doe
    Moderator
    @john-doe

Men du har valgt et wordpress forum. Er der nogle tanker omkring dette?

Bucadius
    Administrator
    @bucadius

Det er sidens ejer (eller rettere sagt tech afdelingen) der rådede ham til det. Jeg er kun admin for forum delen, og er uden for ansvar for opsætning af selve siden/forum 🙂

Men grunden til det er valgt er at der jo også er Blog, Nyheder og guides på den her side, så arbejdede det bedre sammen 🙂

John Doe
    Moderator
    @john-doe

Ja, det er jo selvfølgelig rigtigt. Hvem er ejer?

Bucadius
    Administrator
    @bucadius

Martin M 🙂

Ikke samme ejer som det var for flere år siden 😉

John Doe
    Moderator
    @john-doe

OK. Sig endelig til hvis du mangler hjælp 😉

Bucadius
    Administrator
    @bucadius

Det skal jeg nok. Check din mail du har registreret dig med så tager vi den derfra 🙂

Renehjoerring
    Member
    @renehjoerring

Håber i får held med at få siden op og køre igen, og masser af aktivitet

har selv tidligere været mod på den helt gamle side, og skrevet nogle test, derudover nåede jeg 10.000 indlæg på det gamle forum

desværre er alle gamle indlæg og brugere slettet. Det er jo lidt en skam, måske det var nemmere hvis man havde rundsendt mail til alle eksisterende bruger om at man ville forsøge med at få forum op og stå igen. Nu skal alle brugere jo ud og finde forum og siten igen

derudover håber jeg i får mulighed for brug af tapatalk eller egen app, det er altså for de fleste en del nemmere i hverdagen

John Doe
    Moderator
    @john-doe

Hej @renehjoerring

Hej håber også at siden kommer op igen, det har vi muligheden for nu hvor andre sider er blevet lagt ned 😃

Hej mener helt klart der er behov for et mobil relateret forum.

Mht mail til de tidligere brugere, så tror jeg ikke det er tilladt qua de gældende GDPR regler

Viser 15 svar - 1 til 15 (af 21 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.