Hejsa, fin side

Forum Fora Diverse Ris/Ros til siden Hejsa, fin side

Dette emne indeholder 21 svar, har 5 stemmer og blev senest opdateret af  John Doe 1 måned siden.

• Oprettet af
    Emne

Fuzzbox71
    Member
    @fuzzbox71

Der sker dog ikke meget her 🙂
    Er der kommet ny ejer af siden?

Mvh Fuzzbox

Viser 6 svar - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Forfatter
    Svar

Renehjoerring
    Member
    @renehjoerring

Det kommer vel an på hvordan overtagelsen af forum har været

Har i overtaget forum og alle brugerne, så tror jeg godt man kunne have sendt mail til alle brugerne

Men nu er forum og profilerne jo slettet, også er det ikke rigtigt en mulighed

Derudover kunne en nye indlæg funktion også være nyttig

Bucadius
    Administrator
    @bucadius

Hej Rene.

Først og fremmest velkommen tilbage på forum 🙂

Nye indlæg knap er i støbeskeen, så den vil med garanti komme i fremtiden. Og med hensyn til overtagelsen af forum. Det er den samme ejer af denne nye side som det var af det oprindelige forum. Ham der ejer denne side har haft den i flere år nu, så tænker ikke GPDR loven kommer os i vejen.

Der vil blive sendt mail ud til alle de eksisterende brugere, så de ved at siden den er der igen.

Det gamle forum var outdated, og ejeren ønskede at siden skulle kunne mere end kun et forum. Så derfor er den bygget helt op på ny igen 🙂

Der arbejdes hårdt fra ejerens side af at få en masse af de gamle, så de som nye brugere ind på siden så bi kan få gang i den igen 🙂

Renehjoerring
    Member
    @renehjoerring

Hvis i skulle have sendt mail ud skulle man vel have gjort det før alle brugerne blev slettet

Jeg har oprettet en ny profil med mit gamle navn, fordi de gamle profiler jo er slettet

Som jeg læser indlæg så er mobil-Forum ikke længere en del af mobilportalen som startede forum tilbage i 2005, men solgt til anden side

Bucadius
    Administrator
    @bucadius

Kender ikke noget til som det var førhen. Er som sagt ny herinde 🙂

Vi har stadig databasen med brugerne i. Vi har fuldt funktionsdygtig backup. Vi har ikke bare slettet det hele med hoved under armen 🙂

EmileNok
    Member
    @emilenok

Da jeg så opslaget i Touring Nyt tænkte jeg – som JP – det måtte være en go julegave ide, så jeg bestilte også til lørdag til min gode ven og min dejlige kæreste.
    Vi bliver natten over, så vi kan nyde en øl eller måske et glas whisky

Så vi kommer altså tre fra Oksbøl

John Doe
    Moderator
    @john-doe

@emilenok jeg tror du har skrevet det i et forkert forum 🤣😉

Viser 6 svar - 16 til 21 (af 21 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.