Hvilken mobil har du og hvorfor?

Forum Fora Mobil Generelt Generel snak Hvilken mobil har du og hvorfor?

Dette emne indeholder 18 svar, har 6 stemmer og blev senest opdateret af  Renehjoerring 1 uge, 2 dage siden.

• Oprettet af
    Emne

Bucadius
    Administrator
    @bucadius

Jeg syntes det kunne være sjovt at vide hvilken mobil du har, og hvorfor du har valgt denne?

Personligt, så skifter jeg meget tit mobil, da jeg godt kan lide at have det nyeste liggende i lommen, og være med på “moden”.

Pt. har jeg en Samsung Galaxy S10 Plus (Gik fra Huawei P30 Pro). Grunden til jeg har denne er nok mest, at på Android fronten er og bliver jeg Samsung mand.

Ud over det, så er jeg vild med skærmen i den. Den holder fint på batteriet og tager lækre billeder. Ud over det, passer den jo fint sammen med mit Samsung Galaxy Watch 🙂

Viser 3 svar - 16 til 18 (af 18 i alt)
  • Forfatter
    Svar

Poul Assens
    Member
    @poul-assens

Har en Samsung Galaxy Note 8, som rent tidsmæssigt er udskiftningsmoden, men som ikke bliver udskiftet foreløbig, da den stadig fungerer uden problemer.
    Jeg er stor fan af Note-serien på grund af pennen og den store skærm.

Bucadius
    Administrator
    @bucadius

@poul-assens Har også selv haft Note, men var den første. Men ja, det er super lækkert med den pen og store skærm.

Hvis den Note 8 stadig opfylder dit behov er der jo hellere ikke grund til at opgradere (selvom den nye nok har lidt fede features). Jeg har gang på gang opgraderet mobil til næste model og fortrudt nogle gange, da de jo mere eller mindre kunne det samme som den jeg gik fra 😛

Renehjoerring
    Member
    @renehjoerring

Jeg kan sagtens forstå man har behov for at prøve alt det nyeste

Men tænker jeg tilbage på den tid hvor jeg selv skiftede konstant, ja så skete der altså også mere år for år end i dag

I dag bliver skærme, kamera og processor hurtigere. Men langt de flestes behov opfyldes fint med selv ældre modeller

Tænker jeg på min egen iPhone SE så er modellen jo efterhånden mere end 3 år gammel.

Men tænker jeg på en af de nyere modeller, så er der reelt intet de kan som jeg har behov for som min nuværende telefon ikke kan

Så selvom jeg da gerne ville skifte, ja så venter både jeg og konen nok til vores nuværende iPhone SE ikke kan mere før de skiftes

Jeg kan også se, at generelt er det også sådan i dag at folks telefoner skiftes noget mere sjældent end før i tiden, måske også grundet mange binder en telefon op på 12, 24 eller helt på til 30 mdrs afbetaling

Viser 3 svar - 16 til 18 (af 18 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.