iOS 13 er landet

Forum Fora Apple Forum (iOS) iOS generelt iOS 13 er landet

Dette emne indeholder 9 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  Bucadius 1 måned siden.

• Oprettet af
    Emne

Bucadius
    Administrator
    @bucadius

Så skete det mange har ventet på og snakket om længe. Styresystemet iOS 13 er endelig frigivet.

Det indeholder et væld af funktioner. Jeg lister de væsentlige op her:

* Helt nyt look
    * Mørkt tema til dem som ønsker det
    * Større ændringer i foto/redigering
    * Bedre sikkerhed
    * Forbedret kort

Der er også en masse andre spændende ting. Hvis I vil læse mere om det kan I klikke her.

Hvad har I set mest frem til i iOS 13?

Viser 9 svar - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Svar

Renehjoerring
    Member
    @renehjoerring

har opdateret begge iPhones til iOs13 og generelt kører det godt

dog er der stadig selv i 13.1.2 rod i mail app. Det holder ikke, og er et dagligt irritations moment at den sporadisk åbner i alle mulige forskellige mapper og ikke bare indbakken

håber de endelig får det løst i 13.1.3 og at den snart kommer.

dog synes jeg det mørke tema holder, og har valgt det på begge telefoner.

Bucadius
    Administrator
    @bucadius

Jeg har det sådan med iOS at jeg altid venter lidt med at opdaterer. De virker som om de sender det lidt for hurtigt på markedet, og derfor er der lidt dumme fejl. Den fejl med mail programmet virker alt for dum hvis du spørger mig, så er ret sikker på de ved den er der nu og arbejder på den ordnes 🙂

Har ikke opdateret min iPad Pro til Apple OS 13 endnu, men tror snart det sker, for blandt andet det mørke tema er meget tiltalende 😀

Renehjoerring
    Member
    @renehjoerring

De ved helt sikkert fejlen er det, men synes det er for meget der nu er kommet to nyere ios13 opdateringer uden der er styr på det

Normalt så plejer jeg og hente nyeste så snart det kommer, også får konen hendes opdateret når jeg synes det kører rimeligt og uden store fejl

Håber problemet løses i næste opdatering

Renehjoerring
    Member
    @renehjoerring

Ios 13.1.3 udgivet

Og mail problemet er stadig ikke løst 🙁

John Doe
    Moderator
    @john-doe

Ja, mail er helt vildt langsomt. Er det dét der er fejlen?

Renehjoerring
    Member
    @renehjoerring

Ja mail er meget langsomt

Derudover åbner den sporadisk i tidligere læste mail, frem for indbakken selvom denne sidst har været anvendt

Og så er det ikke altid tallet for antal nye mail forsvinder selvom alle har været åbnet

Bucadius
    Administrator
    @bucadius

Giv endelig headsup om hvornår det virker igen. Jeg trækker den til sidste øjeblik med at opdatere min iPad, for gider ikke alle de probs 😀

Renehjoerring
    Member
    @renehjoerring

Det ser ud til at være blevet bedre med mail efter opdatering til 13.1.3

Det sker stadig den åbner direkte i en tidligere åbnet mail. Men altså ikke i samme stil som i de tidligere ios13 opdateringer

Jeg tester det løbende, og skal nok give svar når det ikke sker mere. Det er dog til at leve med, i forhold til øvrige forbedringer i ios13 😉

Bucadius
    Administrator
    @bucadius

Med sådan en udmelding, så tør jeg godt opdaterer Min iPad. Det sker nok efter weekenden, så den er med på beatet igen.

Apple har det jo med at lukke for funktioner med tiden hvis man ikke opdaterer, hvilket jeg ikke ønsker 😀

Viser 9 svar - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.