+ Besvar emne
Viser resultater 1 til 4 af 4

Emne: Video og N95

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Dec 2007
    Alder
    43
    Mobil
    Nokia N95(ikke 8gb model)

Question Video og N95

Jeg er den glade ejer af en Nokia N95(ikke 8gb model), med 2 gb hukommelse.

Jeg håber ikke at jeg virker alt for dum til det med mobil(N95 som er min første symbian telefon)

Jeg har nogen film jeg har konverteret til mp4 format og overført til telefonen(hukommelses kortet), disse to ting var lette nok at klare

MEN

Efter at jeg har overført dem vises de dog ikke nogen steder, hverken i videocentral eller galleri(billeder/video). Eneste måde jeg kan finde dem på er ved at gå til filstyring og finde den mappe jeg har lagt filmene i (My Videos og videoklip). Disse klip spiller uden problemer på telefonen når jeg har fundet dem, men det er besværligt at skulle gå til filstyring hver gang

Håber nogen kan hjælpe og tak på forhånd.

Letøvet
    Registreringsdato
    Jul 2007
    Alder
    35
    Sted
    Frederiksberg
    Mobil
    N95, 5320, VK Mobile 2020

Standard

hvis du har lagt den i "my videos" skulle den meget gerne ligge i videocentral under menuen "mine videoer"

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af apprenti Se indlæg
    hvis du har lagt den i "my videos" skulle den meget gerne ligge i videocentral under menuen "mine videoer"
    Hvis ikke de gør, så gå ind på memorykortet i mappen "Data" og slet den mappe der hedder "Videocenter".

Du kan ikke se den hvis du bruger telefonens normale filstyring, men du kan installere Y-browser (gratis) der kan vise skjulte filer - eller du kan tilslutte telefonen til din PC i dataoverførsel mode og sætte PC'en til at vise skjulte filer så du kan se mappen.

Jeg havde samme problem på min N95 efter at have opdateret til V20.0.15 efter at have slettet mappen virkede Videocenter programmet igen og viser de film jeg lægger i "My Videos" mappen.

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Dec 2007
    Alder
    43
    Mobil
    Nokia N95(ikke 8gb model)

Standard Tak

Mange tak for hjælpen Peter321, hjalp efter at jeg havde slettet mappen og genstartet programmet på telefonen

Lignende emner

1. Video N73
    Af buller0303 i forum Symbian mobiltelefoner
    Svar: 1
    Seneste indlæg: 27. Nov '06, 19:48
  2. Video N73
    Af buller0303 i forum Symbian mobiltelefoner
    Svar: 1
    Seneste indlæg: 07. Sep '06, 22:58
  3. Video
    Af buller0303 i forum Mobiltelefoner generelt
    Svar: 2