+ Besvar emne
Side 1 af 7 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 61
    Bruger
    Registreringsdato
    Jun 2006
    Alder
    28
    Mobil
    Se signatur

Standard Hvilket abonnement er N95 8GB bedst tjent med?

Hej alle sammen

Jeg har lige fået min årsopgørelse ind af døren.. ser ud som om jeg skal ud og have ny mobil i næste uge :P

Jeg har allerede bestemt mig for at det skal være N95 8GB, men hvilket abonnement er jeg /mobilen bedst tjent med ?
    er det Telia Xpress 2.0, eller 3 med et af deres boost abonnementer eller kan jeg nøjes med mit telmore nummer ??

Det bliver min første smartphone, så der skal bare leges igennem med den.. dvs. en del data forbrug ud over at jeg sms'er en del.. Men hvilken udbyder synes I jeg skal vælge for at få mest ud af mobilen.. ?

på forhånd tak

MVH

Stephen
    NoNameDesigndk

Bruger mb...'s avatar
    Registreringsdato
    Apr 2006
    Alder
    28
    Sted
    Nordjylland
    Mobil
    Nokia N95 8GB

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af NoNameDesign Se indlæg
    Hej alle sammen

Jeg har lige fået min årsopgørelse ind af døren.. ser ud som om jeg skal ud og have ny mobil i næste uge :P

Jeg har allerede bestemt mig for at det skal være N95 8GB, men hvilket abonnement er jeg /mobilen bedst tjent med ?
    er det Telia Xpress 2.0, eller 3 med et af deres boost abonnementer eller kan jeg nøjes med mit telmore nummer ??

Det bliver min første smartphone, så der skal bare leges igennem med den.. dvs. en del data forbrug ud over at jeg sms'er en del.. Men hvilken udbyder synes I jeg skal vælge for at få mest ud af mobilen.. ?

på forhånd tak

MVH

Stephen
    NoNameDesigndk
    Klart 3 .

1. De har den bedste 3g-dækning samt turbo-3g dækning, så du kan få hastigheder op til 3,6 mbit ..

2. Du kan få surf pakken, hvor du får 100 mb data, samt fri msn og skype for 79 kr. om måneden, mb prisen er derefter 2.5 kr.

Og så koster den kun 1800 med et 3boost 399 abonnement, det har jeg også lige købt ´, du kan også få fri sms for 99 kr. om måneden, som trækkes fra dit minimumsforbrug, så det vil sige derefter har du 300 kr. til tale og evt. andre pakke såsom surf ..
    Senest redigeret af mb... : 13. Mar '08 kl. 16:33
    Nokia N95 8GB og HTC Touch Diamond
    med 3boost 399 - så køre det

Bruger
    Registreringsdato
    Jun 2006
    Alder
    28
    Mobil
    Se signatur

Standard

det var også lidt min konklussion, men hvad med 3 branding af mobilen.. ? er den slem på en N95 8GB ? Hvem kan fjerne den igen bagefter , for telecare ligger lidt for langt fra mig, og vil helst ikke undvære den for længe.. :P

Bruger mb...'s avatar
    Registreringsdato
    Apr 2006
    Alder
    28
    Sted
    Nordjylland
    Mobil
    Nokia N95 8GB

Standard

det var også lidt min konklussion, men hvad med 3 branding af mobilen.. ? er den slem på en N95 8GB ? Hvem kan fjerne den igen bagefter , for telecare ligger lidt for langt fra mig, og vil helst ikke undvære den for længe.. :P
    Jeg ved ikk hvem der kan udover telecare, men det eneste branding jeg har er 3 opstartslogo også ligger der nogle programmer, mobiltv, messenger, skype, google, slingplayer og så er der nogle bogmærker i internettet, som linker til bla. planet 3 og mit 3.

Jeg syntes ikke brandingen er så slem.

Erfaren bruger knudsen81's avatar
    Registreringsdato
    Aug 2005
    Alder
    37
    Sted
    Aabenraa
    Mobil
    Huawei P10

Standard

Du kan sagtens gøre det selv vis det er det du ville

Men branding på n95-8gb er ikke noget at råbe op om
    Mvh.Knudsen81
    Iphone 4 Hvid
    Tidligere ejer af en skuffene N8 Dark Grey

Bruger
    Registreringsdato
    Jun 2006
    Alder
    28
    Mobil
    Se signatur

Standard

nå okay det lyder da fint nok så..

hmm hvad med spiderman 3 ? er den stadig på eller ? :P

Bruger
    Registreringsdato
    Jun 2006
    Alder
    28
    Mobil
    Se signatur

Standard

hmm .. hvordan foregår handlen i 3's webshop ? Sender de først en kontrakt man skal underskrive og sende tilbage før man får sin mobil, eller er det eneste man skal gøre bare at udfylde den formular på deres side og så sender de mobilen ?

Bruger
    Registreringsdato
    Jun 2006
    Alder
    28
    Mobil
    Se signatur

Standard

Nogle der har lidt insiderviden ved 3, som ved hvor længe de kører med det der tilbud endnu ?

Mobil Nørd renehjoerring's avatar
    Registreringsdato
    Jul 2005
    Alder
    35
    Sted
    frederikshavn
    Mobil
    se signatur
    Blogindlæg
    20

Standard

kan godt være 3 har bedre hastighed..

men hvis du er ved telmore, og er glade for dem, så tag den da med telmore..

du får for 99 kr frem til juni fri data, og efter juni stiger det til 199 kr om mdr, men så er du ikke begrænset af de 100 mb som ved 3, og du er fri af deres branding på mobilen..
    Sony m4 aqua @ bibob

Bruger mb...'s avatar
    Registreringsdato
    Apr 2006
    Alder
    28
    Sted
    Nordjylland
    Mobil
    Nokia N95 8GB

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af renehjoerring Se indlæg
    kan godt være 3 har bedre hastighed..

men hvis du er ved telmore, og er glade for dem, så tag den da med telmore..

du får for 99 kr frem til juni fri data, og efter juni stiger det til 199 kr om mdr, men så er du ikke begrænset af de 100 mb som ved 3, og du er fri af deres branding på mobilen..
    Så koster mobilen også 3600 kr., med et minimumsforbrug på 299, hvilket giver 1200 kroner ekstra.

Jeg har spiderman 3 på min mobil, som jeg har haft i 5 dage.

De sender en kontrakt, du skal underskrie, den skal sendes ind og så sender de mobilen.

Jeg fik dog kontrakten på en fax og så faxede den tilbage, det er noget hurtigere end post, men det kræver man har en fax,jeg fik mobilen om mandagen, havde bestilt den om torsdagen

Lignende emner

1. Hvilket abonnement (girokort/udland)
    Af amarone i forum Teleselskaber
    Svar: 3
    Seneste indlæg: 02. Feb '08, 14:49
  2. Egern billeder - Hvilket er bedst?
    Af Minimee i forum Off topic
    Svar: 22
    Seneste indlæg: 19. Apr '07, 22:53
  3. hvilken er bedst ? ?