Viser resultater 1 til 9 af 9
    Bruger hok's avatar
    Registreringsdato
    Sep 2006
    Sted
    6000
    Mobil
    Ja da !

Standard Windows 8 ? ?

Hej !
    Hvem har hørt noget om Windows 8 ?

Har læst noget i "Alt om DATA" -bladet !
    HOK

Erfaren bruger Bornholmeren's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2007
    Sted
    Rønne
    Mobil
    Mere end én

Standard

Jeg låner lige lidt af din tråd, og følger lige med om Windows 8 er okay... Kan man købe opdateringer så man kan opdatere sit Vista til feks Windows 8 ?
    Bornholmeren
    .................................................. .............................................
    Kvinde i dette forum og Android fan....
    .................................................. .............................................
    Bange for at blive snydt på nettet.? Brug www.privatbetaling.dk

Bruger hok's avatar
    Registreringsdato
    Sep 2006
    Sted
    6000
    Mobil
    Ja da !

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Bornholmeren Se indlæg
    Jeg låner lige lidt af din tråd, og følger lige med om Windows 8 er okay... Kan man købe opdateringer så man kan opdatere sit Vista til feks Windows 8 ?
    Nej ikke endnu - men der er sivet rygter ect. ud om, hvor meget Win 8 kommer til at ligne Mac OS i "Struktur" og ikke mindst Hastighed ( osse ved opstart ).
    Bare det lyder lovende - så man ikke behøver vente " en krig" på at computeren starter op og er klar .
    HOK

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Apr 2012
    Sted
    Esbjerg
    Mobil
    HTC

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af hok Se indlæg
    Nej ikke endnu - men der er sivet rygter ect. ud om, hvor meget Win 8 kommer til at ligne Mac OS i "Struktur" og ikke mindst Hastighed ( osse ved opstart ).
    Bare det lyder lovende - så man ikke behøver vente " en krig" på at computeren starter op og er klar .
    Få dig et par ekstra ram og en større CPU, så skal din PC nok starte lidt hurtigere op - forhåbentlig :P
    Signatur slettet - Læs venligst vores regler!

Nyt medlem
    Registreringsdato
    May 2012
    Mobil
    iPhone 4

Standard

Jeg ville nok lige vente med at installere det lidt endnu indtil det er kommet sig over alle dens babysygdomme :/

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Aug 2012
    Alder
    30
    Mobil
    Htc One X

Standard

Hvis du er nem til forandringer så kan du roligt vælge windows 8.
    Tværtimod hvis du ikke er særlig IT kyndig, vil jeg nok vente indtil man har lidt mod på at gå i kast med det. Da det er ligeså stor som fra 98 til XP.

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Jun 2006
    Mobil
    Samsung Galaxy S

Standard

Jeg har lige opdateret til Windows 8 og har et par spørgsmål, 1. før i Windows 7 havde vi knappen i nederste venstre hjørne til programmer, hvordan kommer man derind nu.
    2. Jeg skulle logge ind første gang da jeg hentede den ned, det er også fint nok, men nu har jeg været nød til at lave en bruger (min kone) og gennem hendes side kan hun ikke få adgang til vores fælles billeder, hvordan får hun lov til det.
    3. Førhen brugte jeg jo ikke kode for at komme ind, er der ikke et sted hvor jeg kan slå den fra, så vi bare har adgang med det samme.
    Ellers synes jeg det køre ok, kan ikke rigtig se at det var det man havde brug for, bortset fra opstart tiden, synes jeg ikke at det har givet noget bedre, men det er måske bare til vending, jeg har en HP Touchsmart 600 så det burde jo enligt være optimalt.

Øvet bruger haldborg's avatar
    Registreringsdato
    Nov 2005
    Alder
    50
    Sted
    Thisted
    Mobil
    iPhone 8 plus

Standard

jeg har kørt med Windows 8 ca 8 dage det køre stabtil
    Telenor Sony Xpera x5 Premium

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Munch Se indlæg
    Jeg har lige opdateret til Windows 8 og har et par spørgsmål, 1. før i Windows 7 havde vi knappen i nederste venstre hjørne til programmer, hvordan kommer man derind nu.
    2. Jeg skulle logge ind første gang da jeg hentede den ned, det er også fint nok, men nu har jeg været nød til at lave en bruger (min kone) og gennem hendes side kan hun ikke få adgang til vores fælles billeder, hvordan får hun lov til det.
    3. Førhen brugte jeg jo ikke kode for at komme ind, er der ikke et sted hvor jeg kan slå den fra, så vi bare har adgang med det samme.
    Ellers synes jeg det køre ok, kan ikke rigtig se at det var det man havde brug for, bortset fra opstart tiden, synes jeg ikke at det har givet noget bedre, men det er måske bare til vending, jeg har en HP Touchsmart 600 så det burde jo enligt være optimalt.
    1:
    Start knappen som var nede i venstre hjørne er som sådan blevet fjernet. Startknappens funktion findes ikke mere. Hvis du er på startskærmen begynder du bare at taste navnet på det du skal bruge, for eksempel "kontrolpanel" så får du en række valgmuligheder. Det er lidt kringlet, jeg synes lidt funktionaliteten er smuttet lidt her. Alternativt kan du bruge Windows-tasten. Hvis du for eksempel vil ind i indstillinger trykker du "Windowstast"+"i". Der findes mange af den slags genveje, og jeg vil anbefale dig at lære at bruge denne Windows tast noget mere, det vil du finde ud af er en god ide. Der findes forskellige hjemmesider hvor du kan se hvilke kombinationer der gør hvad.

2:
    Du skal bruge stifinder systemet (den mappe nederst på skrivebordet) Der skal du klikke på C: (ude i venstre side) > Brugere > Brugernavnet (i dit tilfælde dit navn) > Pictures (eller Billeder)
    Det kan være at du skal være administrator for at kunne tilgå denne mappe, men det skulle der ikke være problemer i.
    Ellers skal I putte billeder i en fælles mappe. Eller lægge billederne på et D: drev, hvis et sådant forefindes.

3:
    Jeg har endnu ikke fundet ud af hvordan man kommer af med den låseskærm. Men en hurtig søgning gav følgende resultater. Jeg har ikke efterprøvet det.

http://lmgtfy.com/?q=remove+lockscreen+windows+8

Lignende emner

1. Fra windows til mac?
    Af Matiass i forum Mac
    Svar: 8
    Seneste indlæg: 16. Oct '09, 12:29
  2. Mac på en windows pc
    Af moby i forum Mac
    Svar: 7
    Seneste indlæg: 18. Jul '08, 23:46
  3. et tip til windows xp
    Af haldborg i forum Windows