+ Besvar emne
Viser resultater 1 til 8 af 8
    Nyt medlem
    Registreringsdato
    Jan 2009
    Alder
    26
    Sted
    Viborg
    Mobil
    Sony Ericsson W890

Standard Internet på Blackberry

Hejsa allesammen!
    Der er sikkert blevet spurgt omkring emnet herinde før, men syntes ikke jeg kan finde en tråd. Derfor spørger jeg om følgende:
    Køber du en Blackberry ved jeg at ringe og sms er muligt. Jeg ved også at e-mail er umuligt, medmindre man har et såkaldt "Blackberry Abonnement".
    Men er det muligt at man kan bruge sit internet, altså 3G, på Blackberry'en eller kræver det også det bestemte abonnement?

Mvh,
    Alexander W

VIP-bruger 2010 Pixeline's avatar
    Registreringsdato
    Aug 2009
    Sted
    Sydhavnen
    Mobil
    Galaxy Note 3, SGS6
    Blogindlæg
    2

Standard

ALT der involverer internet fungerer kun, hvis du har et BIS (BlackBerry Internet Service) abonnement. Og det eneste sted du som privatperson kan få det er hos 3. Det koster 130 kroner om måneden.

TDC, 3 og Telenor sælger BlackBerry til erhverv ...

pix

Edit: Kan se du har fået stort set det modsatte svar hos "de andre". Det må stå for hans egen regning ... jeg kan bare sige at jeg aldrig har prøvet - og var overbevist om det ikke kunne la' sig gøre.
    Senest redigeret af Pixeline : 11. Apr '11 kl. 18:09
    Den eneste form for beklædning, der skulle forbydes, er for små sko!

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Jan 2009
    Alder
    26
    Sted
    Viborg
    Mobil
    Sony Ericsson W890

Standard

Det er rigtig, kan se jeg har fået et andet svar ved "dem". Begge virker logiske da jeg godt kan se det med BIS og hvad jeg har hørt fra gamle dage giver det mening.
    Dog føler jeg også det andet kunne passe. Alternativer indenfor diverse programmer kan f.eks. undgå spærringer, derud giver det med APN mening, ligesom det gjorde hos den allerførste Android telefon, som jeg købte i USA og fik til at virke i Danmark ved at sætte manuelt APN op på den.
    Men mange tak for svaret, tjekker det imorgen, da jeg får den ind af døren der ;-)

Registreringsdato
    Aug 2009
    Sted
    Sydhavnen
    Mobil
    Galaxy Note 3, SGS6
    Blogindlæg
    2

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Westerhoff Se indlæg
    Det er rigtig, kan se jeg har fået et andet svar ved "dem". Begge virker logiske da jeg godt kan se det med BIS og hvad jeg har hørt fra gamle dage giver det mening.
    Dog føler jeg også det andet kunne passe. Alternativer indenfor diverse programmer kan f.eks. undgå spærringer, derud giver det med APN mening, ligesom det gjorde hos den allerførste Android telefon, som jeg købte i USA og fik til at virke i Danmark ved at sætte manuelt APN op på den.
    Men mange tak for svaret, tjekker det imorgen, da jeg får den ind af døren der ;-)
    Lad os høre om det lykkes :-).

pix

Sent from my LT15i using Tapatalk

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Aug 2011
    Mobil
    HTC sensation

Standard

Såvidt jeg kan læse mig til er det muligt at bruge internet på blackberry uden BIS HVIS:

du bruger anden browser end den integrerede. F.x. Opera. (Måske alligevel med hax?)
    du bruger andet mail program end det integrerede. F.x. Gmails blackberry app.

Man kan vidst ikke bruge Blackberrys app-marked (med hax måske?). Man kan ikke bruge BB messenger.

Jeg sidder selv og er tæt på at købe den nye bold 9900 fra england. Har telmore nu. Har tænkt mig at beholde telmore abonnement og se hvordan det fungerer uden BIS. Er det helt skod bliver jeg vel nødt til at skifte til 3 (ØV!).

3's BIS abonnement er helt til rotterne så vidt jeg kan se. Kun 100 MB inkluderet? 79 øre per MB derudover?!? Det skal man vel være millionær eller pensionist for at acceptere...

GÆST-alattin
    Gæste bruger

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af goztr1der Se indlæg
    3's BIS abonnement er helt til rotterne så vidt jeg kan se. Kun 100 MB inkluderet? 79 øre per MB derudover?!? Det skal man vel være millionær eller pensionist for at acceptere...
    Overvejer selv at købe bold 9900 .. og har tænkt mig først at afprøve telefonen med min nuværende Oister abonnement og hvis det er udueligt, så skifte over til 3's BIS.

VIGTIGT! Ifølge det jeg fik læst et sted, så skulle Blackberry telefoner bruge ca. 1/10 data af hvad en almindelig telefon gør, således 100 mb faktisk svarer til 1 gb... når det er sagt.. så er der såvidt jeg kan forstå et loft på max. 199 kr. om måneden hvis du bruger over de 100 mb. dvs. du har ubegrænset data til 199 kr. om måneden, men kun 100 mb. data til 130 kr. ... men jeg er ikke sikker.. skal forbi en 3 butik og spørge i de kommende dage..

Registreringsdato
    Aug 2009
    Sted
    Sydhavnen
    Mobil
    Galaxy Note 3, SGS6
    Blogindlæg
    2

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af alattin Se indlæg
    Overvejer selv at købe bold 9900 .. og har tænkt mig først at afprøve telefonen med min nuværende Oister abonnement og hvis det er udueligt, så skifte over til 3's BIS.

VIGTIGT! Ifølge det jeg fik læst et sted, så skulle Blackberry telefoner bruge ca. 1/10 data af hvad en almindelig telefon gør, således 100 mb faktisk svarer til 1 gb... når det er sagt.. så er der såvidt jeg kan forstå et loft på max. 199 kr. om måneden hvis du bruger over de 100 mb. dvs. du har ubegrænset data til 199 kr. om måneden, men kun 100 mb. data til 130 kr. ... men jeg er ikke sikker.. skal forbi en 3 butik og spørge i de kommende dage..
    Jeg havde abonnementet i 6 måneder. Og jeg blev ikke en eneste gang opkrævet for ekstra data - og jeg sparede ikke på noget.

Ved ikke om det var en fejl fra deres side eller om det virkelig bliver SÅ komprimeret ...

pix

GÆST-G.V.
    Gæste bruger

Standard

Hej allesammen! Jeg har lige haft en supergod oplevelse med en hjemmeside, og vil dele med jer andre. I et forsøg på at blive mere miljørigtig og spare penge på el, har jeg købt LED strips her https://xxxxxxxxxxx/led-strips.html og flere forskellige lyskilder. Hurtigt og smart

Lignende emner

1. Blackberry 8520 internet!
    Af Asmaa Faris i forum Blackberry OS
    Svar: 0
    Seneste indlæg: 30. Mar '10, 15:10
  2. Blackberry 8520 internet!
    Af Asmaa Faris i forum Mobiltelefoner generelt
    Svar: 0
    Seneste indlæg: 30. Mar '10, 15:10
  3. blackberry 8310 gps - internet
    Af tornor i forum iOS - iPhone mobiltelefoner
    Svar: 3