Viser resultater 1 til 2 af 2

Emne: Apple tv

Nyt medlem
    Registreringsdato
    Nov 2011
    Mobil
    iphone

Standard Apple tv

Er der noget der ved, hvilke formater apple tv kan streame?
    Kan man evt have en film i avi med tilhørende undertekster til at ligge på sin macbook, og så streame den til sit tv via apple tv?

GÆST-iDahm
    Gæste bruger

Standard

Hvis den ikke er Jailbreaket kan den kun streame fra dit Ituens bibliotek. Så det Ituens kan afspille kan Apple TV afspille. ALtså INGEN avi filer.

Jeg har haft et Apple TV et stykke tid efterhånden. Og bruger det på følgende måde.

Alle min datters tegnefilm er rippet til Apple TV format (h.264). De ligger så på min imac som streamer dette.

Når jeg vil se formater der ikke er understøttet af Ituens bruger jeg "Airvideo", dette er en server løsning der kører på imacen og converterer/streamer til min Iphone/ipad. som sender billedet til Apple TV via Airplay. På denne måde styre du også filmen med din iphone. (jeg mener Airvideo kan klare undertekster, men er ikke sikker)

Derudover har jeg en US ituens konto til leje af film/serier. Og jeg har et Netflix abn. Dette er ikke de allernyeste film, men der er stadig et stort udvalg. Især hvis man er til amerikanske serier.

Men hvis du jailbreaker skulle der åbne sig en helt ny verden af muligheder. Jeg har aldrig selv jailbreaket, men læst at "Firecore" skulle være måden at gøre det på. Prøv at google det. Så kan du vist få den til at afspille alle formater.

Lignende emner

1. Apple som teleudbyder
    Af M@cNuss i forum Teleselskaber
    Svar: 7
    Seneste indlæg: 12. Sep '07, 09:15
  2. Apple TV 'look-a-like' ?
    Af Wickings i forum Generelt
    Svar: 0
    Seneste indlæg: 09. Jun '07, 10:56
  3. MAC/APPLE tråden
    Af CBW i forum Mac
    Svar: 157