Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 33
    GÆST-iDahm
    Gæste bruger

Standard Streamings tjenester (VOD)

Citer Oprindeligt indsendt af komputerdk Se indlæg

Har omvendt fået netflix frem på min Sony s370 med unblock us dns, men skal lige have prøvet om man så skal have en amerikansk konto også...?

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk2
    Du behøver ikke amerikansk konto, men du får det amerikanske udvalg. Da Netflix tror du er i USA.

Jeg har selv sat mit Apple TV op med US via unblock-us og så min PS3 med almindelig dansk dns. På denne måde har jeg det amerikanske udvalg på Apple Tv og det danske på PS3.

Noget lignenden har jeg gjort på vores mobile enheder. Jeg har 2 forskellig Wifi i hjemmet. Hvor det ene køre US og det andet kører DK. Så vælger vi bare mellem disse Wifi for at få henholdsvis Dansk og Amerikansk Netflix.

Til TV'et er jeg rigtig glad for mit Apple TV, men jeg tror ikke der kommer en App til HBO Nordic, så derfor kunne det være interessant med en lille Android Stick.

Erfaren bruger komputerdk's avatar
    Registreringsdato
    Nov 2006
    Sted
    Slagelse
    Mobil
    SGS & SGS3 og Lumia710

Standard

Nå jeg fik testet lidt med en AT300 jeg har til låns (har HDMI udgang).

Netflix med unblock US (amerikansk) - god kvalitet (som man vist skulle vælge ved at logge ind på deres side på PCen) - dog skal man justere billedet lidt (vil tro man kan få et tool til det), da underteksterne ikke helt kan læses i bunden - og der skal vælges undertekster hver gang..

Viasat play - viste sig at være lidt af en fuser , da vi ser serien Lost idag på PC>HDMI til TVet.. Viasat appen til Android kan man ikke se alt indhold (inkl. Lost) og man kan ikke få undertekster på.. Totalt til grin, da de reklamere med "få viaplay til PC, mobil og tablet.. og i TV spottet viser de Lost)..

Af positiv info - så kunne Tegra3 chippen godt trække Viaplay i højeste kvalitet uden at hakke.. man kan ikke afspille via deres side. Så umiddelbart er eneste løsning noget splashtop streaming fra en Windows pc..

HBO har jeg ikke testet for jeg kunne ikke finde en app til det.. men kan frygte at den måske giver samme problem som viaplay.

GÆST-iDahm
    Gæste bruger

Standard

Nu har jeg bestilt en Android HDMI Stick med Android 4,0, 1 GHz prozessor og 1GB ram. Så må jeg prøve og se hvad det er for noget. Der medfølger fjernbetjening. Og den skulle jo selvfølgelig være klar med Google Play/market. Så må jeg se hvordan de forskellige apps ser ud i 55"

Registreringsdato
    Nov 2006
    Sted
    Slagelse
    Mobil
    SGS & SGS3 og Lumia710

Standard Sv: Streamings tjenester (VOD)

Citer Oprindeligt indsendt af iDahm Se indlæg
    Nu har jeg bestilt en Android HDMI Stick med Android 4,0, 1 GHz prozessor og 1GB ram. Så må jeg prøve og se hvad det er for noget. Der medfølger fjernbetjening. Og den skulle jo selvfølgelig være klar med Google Play/market. Så må jeg se hvordan de forskellige apps ser ud i 55"
    Link?

GÆST-iDahm
    Gæste bruger

Standard Streamings tjenester (VOD)

Link?

Jeg kan faktisk ikke finde noget om den på nettet. (Det har jeg aldrig prøvet før) Den er ikke engang på producentens hjemmeside, kun i deres fysiske engros katalog.

Som sagt i Tablet tråden kender jeg en der handler med Android tablets osv. Og det var her jeg faldt over den. Han har så bestilt en hjem, så må vi se hvad det er for noget.

Registreringsdato
    Nov 2006
    Sted
    Slagelse
    Mobil
    SGS & SGS3 og Lumia710

Det ligner umiddelbart en allwinner a10/13 , så det kan jo også give svar i tablettråden om den er hurtig nok

Senest redigeret af komputerdk : 09. Nov '12 kl. 18:15

GÆST-iDahm
    Gæste bruger

Standard

Det ligner umiddelbart en allwinner a10/13 , så det kan jo også give svar i tablettråden om den er hurtig nok

Jeg skal i hvertfald nok vende tilbage, når den en gang bliver koblet til Sonyen.

Jeg er da lidt spændt på den, men hvis den virker uden hakken osv. så synes jeg faktisk at ideen med en stick er noget bedre end en boks. Men det er selvfølgelig endnu en fjernbetjening der skal ligge på stuebordet.

Registreringsdato
    Nov 2006
    Sted
    Slagelse
    Mobil
    SGS & SGS3 og Lumia710

Super , ellers kan teamviewer quicksupport bruges som host til Remote fra telefonen

GÆST-iDahm
    Gæste bruger

Standard

Super , ellers kan teamviewer quicksupport bruges som host til Remote fra telefonen

Det var sgu da genialt at der findes en Quicksupport til Android. Jeg bruger selv Teamviewer rigtig meget. Men har da aldrig tænkt over at gå den anden vej. Så jeg kan styre den mobile enhed. Det bliver da løsningen. Så kan jeg styre mit "Android TV" med min Iphone.

Den er smart, den stick.

En gennemgribende review må da være helt på sin plads!

Sendt fra min GT-N7000 med Tapatalk2

Lignende emner

1. Nu kan private lave takserede sms-tjenester
    Af Matiass i forum Rygter og nyheder fra mobil-verdenen
    Svar: 2
    Seneste indlæg: 04. Oct '07, 00:22
  2. Mød Ovi - døren til Nokias internet-tjenester
    Af Martin M. i forum Rygter og nyheder fra mobil-verdenen
    Svar: 0
    Seneste indlæg: 29. Aug '07, 14:15
  3. Debatten omkring overtaksteret tjenester
    Af Maves i forum Mobiltelefoner generelt