Er der mulighed for at deaktivere tapatalk?

Har du Ris eller Ros til siden så kom endelig med dine input her.
PMJ
Indlæg: 40
Tilmeldt: søn dec 13, 2020 12:11 pm

Er der mulighed for at deaktivere tapatalk?

Indlæg af PMJ »

Har aldrig brugt tapatalk (prøvet, men aldrig blevet fan) og det irritere mig at jeg, at den spørger på min Android (i firefox), hver gang jeg vil se en tråd. Især fordi muligheden for at fortsætte i browser, med mine zoom indstillinger, er placeret så den ikke kan vælges og jeg ender med bare at opgive.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Er der mulighed for at deaktivere tapatalk?

Indlæg af BucadiusDK »

PMJ skrev: lør jan 09, 2021 10:55 am Har aldrig brugt tapatalk (prøvet, men aldrig blevet fan) og det irritere mig at jeg, at den spørger på min Android (i firefox), hver gang jeg vil se en tråd. Især fordi muligheden for at fortsætte i browser, med mine zoom indstillinger, er placeret så den ikke kan vælges og jeg ender med bare at opgive.
Der er en del der bruger TapaTalk på siden, så der må jeg desværre sige nej :)

Det er første gang jeg hører netop dette problem. Hvad gør den eventuelt hvis du bruger anden browser på mobilen ? :) For jeg har ikke oplevet problemer med Android browser da jeg havde det, så tror det ligger hos Firefox :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
PMJ
Indlæg: 40
Tilmeldt: søn dec 13, 2020 12:11 pm

Re: Er der mulighed for at deaktivere tapatalk?

Indlæg af PMJ »

BucadiusDK skrev: lør jan 09, 2021 6:47 pm Der er en del der bruger TapaTalk på siden, så der må jeg desværre sige nej :)
Det er også fint, jeg ønsker bare at kunne fravælge det på min profil og/eller den huskede ens valg.
BucadiusDK skrev: lør jan 09, 2021 6:47 pm Det er første gang jeg hører netop dette problem. Hvad gør den eventuelt hvis du bruger anden browser på mobilen ? :) For jeg har ikke oplevet problemer med Android browser da jeg havde det, så tror det ligger hos Firefox :)
Sætter jeg zoom til 100% er knappen inden for synfeltet, men mit syn er desværre ikke længere hvad det har været. Havde rækkefølgen været omvendt, kunne jeg også fortsætte i browseren, for øverste knap er tilgængelig.

Knappen er også inde for synfeltet i Chrome, men jeg har udfaset chrome og simre også over et alternativ til gmail.

På min iPhone bliver jeg ikke spurgt. Om det så er safari eller IOS har jeg ikke afprøvet.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Er der mulighed for at deaktivere tapatalk?

Indlæg af BucadiusDK »

Er den bedste løsning så ikke om du kunne bruge en anden browser? :)

For jeg kan ikke fjerne den mulighed om du bliver spurgt eller ej :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Besvar