Mest solgte mobiler i 2020

Her taler vi om alt inden for mobilverdenen, f.eks teleselskaberne, gadgets og tilbehør mm.
Dieseldk
Indlæg: 47
Tilmeldt: man okt 26, 2020 6:57 pm

Re: Mest solgte mobiler i 2020

Indlæg af Dieseldk »

Renefrh skrev: lør jan 16, 2021 4:10 pm Jeg er måske fordumsfuld, men jeg mener på ingen måde denne liste er retvisende

Det er min opfattelse, at mange der køber dyre modeller netop køber igennem deres selskab, da de så kan fordele betalingen over mange måneder.

Mens netop de mere prisvenlige modeller nok oftest købes uden abonnement

Ser jeg på eksempelvis telmore, har de jo et meget ringe udvalg af modeller i kategorien op til 1500 kr.

Så jeg vil helt klart mene billedet er langt mere nuanceret end denne liste.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tror tildels du har ret, problemet bliver så bare at udvalget i de billige klasser bliver for stort til en enkelt model kommer til tops. Elgiganten har f.eks. 8 forskellige Samsung modeller til under 2000 lige nu. Der bliver simpelthen for meget at vælge i mellem.
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Mest solgte mobiler i 2020

Indlæg af Renefrh »

Dieseldk skrev: man jan 18, 2021 8:12 pm Tror tildels du har ret, problemet bliver så bare at udvalget i de billige klasser bliver for stort til en enkelt model kommer til tops. Elgiganten har f.eks. 8 forskellige Samsung modeller til under 2000 lige nu. Der bliver simpelthen for meget at vælge i mellem.
Du har helt sikkert ret i, at modellerne til under 2000 kr er så mange i dag, at netop den enkelte model aldrig vil komme til at sælge i et antal der gør de vil komme til tops på salgslisterne

der er jo et hav af mærker at vælge mellem, og dertil har flere mærker jo mere end 5 modeller som sælges til under 2000 kr uden abonnement. Så skal man købe en mobil til 1500-2000 kr står man jo oftest med mere end 30 valgmuligheder :o
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Besvar