Arbejds mobil valg hjælp

Her taler vi om alt inden for mobilverdenen, f.eks teleselskaberne, gadgets og tilbehør mm.
Molby
Indlæg: 1
Tilmeldt: fre mar 12, 2021 10:52 am

Arbejds mobil valg hjælp

Indlæg af Molby »

Hey der,. Jeg er på jagt efter en ny smart mobil som jeg skal bruge på arbejde jeg leder efter en med LANG batterilevetid og en vis holdbarhed og havde kigget på denne model (BlackView BV9100) da det stemmer godt overens med det jeg har i tankerne, men er der måske et alternativ som ligger i ca. samme prisklasse, holdbarhed og batteritid,. Håber i kan hjælpe herinde.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Arbejds mobil valg hjælp

Indlæg af BucadiusDK »

Molby skrev: fre mar 12, 2021 10:58 am Hey der,. Jeg er på jagt efter en ny smart mobil som jeg skal bruge på arbejde jeg leder efter en med LANG batterilevetid og en vis holdbarhed og havde kigget på denne model (BlackView BV9100) da det stemmer godt overens med det jeg har i tankerne, men er der måske et alternativ som ligger i ca. samme prisklasse, holdbarhed og batteritid,. Håber i kan hjælpe herinde.
Til den prisklasse er det en god arbejdsmobil ser det ud til. Kender ikke specifikt til de BlackView mobiler.

Men vil du ofre lidt mere vil jeg varmt anbefale Caterpillar CAT mobilerne. De koster lidt mere men er alle pengene værd. Der findes flere forskellige modeller alt efter behov :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Arbejds mobil valg hjælp

Indlæg af Renefrh »

Der findes jo efterhånden nogle ret gode modeller som kan klare lidt af hvert, og i modsætning til tidligere fås de også med specifikationer der gør dem anvendelige i hverdagen

Den har jo et dejligt stort batteri, men det er også på bekostning af en ret tung mobil. Særligt hvis du skal føre mange samtaler med den håndholdt vil jeg blive træt af en vægt over 400gram

Der findes også en del mobiler som kan klare en smule vand, og kombineret med et godt solidt cover kan de modstå ret mange slag uden problemer

Så kan du jo hvis du føler du tit løber tør midt på dagen overveje en powerbank du kan anvende til og klare en hel arbejdsdag. Alternativt få noget lader i bilen hvis du sommetider skal køre mellem kunder


Sent from my iPhone using Tapatalk
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Besvar