Telefonsvarer lukket …..

Her taler vi om alt inden for mobilverdenen, f.eks teleselskaberne, gadgets og tilbehør mm.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Telefonsvarer lukket …..

Indlæg af Maxeline »

Min telefonsvarer lukkede ned da jeg skiftede mobiludbyder og der var mange gode på den. Lidt ærgeligt og jeg tænkte slet ikke over det da jeg skiftede.
Hvis jeg skifter tilbage igen til den samme udbyder - kan jeg så få den tilbage igen mon ………..ikke for at jeg høre de snakke men dejligt at have dem. Det er fra en der er væk nu. ☺️
Brugeravatar
haldborg
Indlæg: 89
Tilmeldt: tirs nov 03, 2020 12:44 pm

Re: Telefonsvarer lukket …..

Indlæg af haldborg »

tror at det kan ikke lad sig gøre at for telefonsvarer lukket op igen

:mrgreen:
Venlig Hilsen

Brian Haldborg

Iphone 13 Pro Max 128GB - IPad Pro 128 - Telenor :mrgreen:
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Telefonsvarer lukket …..

Indlæg af Maxeline »

haldborg skrev: tirs nov 08, 2022 10:37 pm tror at det kan ikke lad sig gøre at for telefonsvarer lukket op igen

:mrgreen:
Nej - det tænkte jeg nok og heller ikke hvis jeg vender tilbage til det selvskab ?
Jeg vil sikkert heller ikke høre dem igen men det blev bare så sært da jeg ikke kunne logge ind på svaren mere. 😏
Tak for din info.
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Telefonsvarer lukket …..

Indlæg af JS87 »

Hvert teleselskab har jo deres telefonsvare, den er desværre ikke universal. Men det vil ikke genskabe dine telefonsvarebeskeder blot at skifte tilbage. Jeg ved faktisk ikke om de blot bliver slettet, samtidig med at de sletter dig som kunde. Det bedste bud er at ringe til din tidligere udbyder - de skal jo udleverer det materiale de har på dig, men om det også gælder talebeskeder ved jeg ikke.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Telefonsvarer lukket …..

Indlæg af Maxeline »

JS87 skrev: man nov 21, 2022 4:53 pm Hvert teleselskab har jo deres telefonsvare, den er desværre ikke universal. Men det vil ikke genskabe dine telefonsvarebeskeder blot at skifte tilbage. Jeg ved faktisk ikke om de blot bliver slettet, samtidig med at de sletter dig som kunde. Det bedste bud er at ringe til din tidligere udbyder - de skal jo udleverer det materiale de har på dig, men om det også gælder talebeskeder ved jeg ikke.
Du har ret i at de jo skal udlevere det materiale de har af mit men jeg er næsten sikker på at de vil påstå at de er væk da jeg skiftede udbyder også om det så passer eller ej.
Det er jo beskeder som er mine ………måske jeg skulle skrive til dem om det. 🫣
Besvar