Brugte iPhone/mobiler ?

Her taler vi om alt inden for mobilverdenen, f.eks teleselskaberne, gadgets og tilbehør mm.
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Brugte iPhone/mobiler ?

Indlæg af Renefrh »

Liva65 skrev: tors aug 17, 2023 10:43 am Det kan godt betale sig at vælge en brugt iPhone fra GreenMind Store, selv om du på forhånd er tilbøjelig til at sælge. Grundig evaluering og spørgsmål om enhedens tilstand er afgørende. Mine indkøbsoplevelser er virtuelle, ikke fysiske.
Om det kan betale sig afhænger helt klart af øjnene der ser på det 8-)

En iPhone 13 i brugt okay stand koster 500 kr, eller 10% mindre end en helt ny, og en brugt som ny koster faktisk mere end en fabriksny, det synes jeg ikke rigtigt kan betale sig :shock:

Jeg anerkender, at der er fordele ved at købe ved disse firmaer frem for privat, men man skal godt nok undersøge priserne grundigt før man handler, og sammenligne med nypriserne på tilbud :D
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Brugte iPhone/mobiler ?

Indlæg af Maxeline »

Liva65 skrev: tors aug 17, 2023 10:43 am Det kan godt betale sig at vælge en brugt iPhone fra GreenMind Store, selv om du på forhånd er tilbøjelig til at sælge. Grundig evaluering og spørgsmål om enhedens tilstand er afgørende. Mine indkøbsoplevelser er virtuelle, ikke fysiske.
Okay - måske jeg skulle give det chancen i vores lokale GreenMind og bare se mig godt for.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Brugte iPhone/mobiler ?

Indlæg af Maxeline »

Renefrh skrev: lør aug 19, 2023 7:00 am
Liva65 skrev: tors aug 17, 2023 10:43 am Det kan godt betale sig at vælge en brugt iPhone fra GreenMind Store, selv om du på forhånd er tilbøjelig til at sælge. Grundig evaluering og spørgsmål om enhedens tilstand er afgørende. Mine indkøbsoplevelser er virtuelle, ikke fysiske.
Om det kan betale sig afhænger helt klart af øjnene der ser på det 8-)

En iPhone 13 i brugt okay stand koster 500 kr, eller 10% mindre end en helt ny, og en brugt som ny koster faktisk mere end en fabriksny, det synes jeg ikke rigtigt kan betale sig :shock:

Jeg anerkender, at der er fordele ved at købe ved disse firmaer frem for privat, men man skal godt nok undersøge priserne grundigt før man handler, og sammenligne med nypriserne på tilbud :D
Nej - der skal mere end en 500 kr seddel til for at jeg køber en brugt. Det er måske mere tanken i at genbrug er godt end kroner og øre - som holder gang i de butikker.
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Brugte iPhone/mobiler ?

Indlæg af Renefrh »

Maxeline skrev:
Renefrh skrev: lør aug 19, 2023 7:00 am
Liva65 skrev: tors aug 17, 2023 10:43 am Det kan godt betale sig at vælge en brugt iPhone fra GreenMind Store, selv om du på forhånd er tilbøjelig til at sælge. Grundig evaluering og spørgsmål om enhedens tilstand er afgørende. Mine indkøbsoplevelser er virtuelle, ikke fysiske.
Om det kan betale sig afhænger helt klart af øjnene der ser på det 8-)

En iPhone 13 i brugt okay stand koster 500 kr, eller 10% mindre end en helt ny, og en brugt som ny koster faktisk mere end en fabriksny, det synes jeg ikke rigtigt kan betale sig :shock:

Jeg anerkender, at der er fordele ved at købe ved disse firmaer frem for privat, men man skal godt nok undersøge priserne grundigt før man handler, og sammenligne med nypriserne på tilbud :D
Nej - der skal mere end en 500 kr seddel til for at jeg køber en brugt. Det er måske mere tanken i at genbrug er godt end kroner og øre - som holder gang i de butikker.
Tror mere det er fordi mange sammenligner med den officielle Apple pris, og ikke med rabat priserne

Mange modeller sælges jo væsentligt under prisen hos Apple hvis man ser efter tilbud

Sendt fra min SM-A127F med Tapatalk

Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Brugeravatar
haldborg
Indlæg: 89
Tilmeldt: tirs nov 03, 2020 12:44 pm

Re: Brugte iPhone/mobiler ?

Indlæg af haldborg »

Den første var en iPhone 11 jeg fik var Brugt købt på dba.dk

Ellers købe iPhone via Telenor
Venlig Hilsen

Brian Haldborg

Iphone 13 Pro Max 128GB - IPad Pro 128 - Telenor :mrgreen:
Brugeravatar
haldborg
Indlæg: 89
Tilmeldt: tirs nov 03, 2020 12:44 pm

Re: Brugte iPhone/mobiler ?

Indlæg af haldborg »

det jo greenmind.dk

hvor man kan brugte iPhone synes at de ret dyre med iphone

hvad synes i :D
Venlig Hilsen

Brian Haldborg

Iphone 13 Pro Max 128GB - IPad Pro 128 - Telenor :mrgreen:
raftaar45ds
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors feb 01, 2024 1:58 pm

Re: Brugte iPhone/mobiler ?

Indlæg af raftaar45ds »

My concern would be what the treatment is like should problems arise with the mobile at some point. In relation to condition etc. Since it can be bought with a few scratches, it could be a bit of a pain in relation to the burden of proof. It could also be that it was just out of the way.. :?:
narayan67v
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors dec 28, 2023 3:19 pm

Re: Brugte iPhone/mobiler ?

Indlæg af narayan67v »

My concern would be what the treatment is like should problems arise with the mobile at some point. In relation to condition etc. Since it can be bought with a few scratches, it could be a bit of a pain in relation to the burden of proof. It could also be that it was just out of the way..:?:9apps apk
Besvar