Godt og solidt cover iPhone 11

Her taler vi om alt inden for mobilverdenen, f.eks teleselskaberne, gadgets og tilbehør mm.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Godt og solidt cover iPhone 11

Indlæg af BucadiusDK »

Zonnie skrev: søn dec 20, 2020 7:51 pm
BucadiusDK skrev: tirs dec 15, 2020 8:11 pm Nu smider jeg ikke så meget rundt med mine ting. Men jeg kunne godt overveje de cover, for de ser ret gode ud :)
Haha. Jeg undgår også gerne at smide med mine ting, men jeg har en kat som ligesom alle andre katte synes at ting som ligger eller står på kanten af et bord, det skal skubbes ud over kanten, hvilket medfører at det ryger på gulvet.

- Mht. coverets stabilitet, så må jeg være dig svar skyldig, da det er blevet væk i posten og de pt. ikke har flere på lager og der er ukendt leveringstid... :(
Dog kan jeg ikke anbefale Krusell's cover. Det jeg fik var bestemt ikke af samme gode kvalitet som de lavede engang. Bare til info.
Hehe godt min kat ikke har den egenskab ;)

Jeg holder mig til dette cover hvis jeg skal prøve andet men tak for info. Nitte det blev væk i posten og de ikke har flere på lager. Hvor uheldig kan man være :(
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Mohitvermaji51
Indlæg: 1
Tilmeldt: lør jan 02, 2021 6:26 pm

Re: Godt og solidt cover iPhone 11

Indlæg af Mohitvermaji51 »

i want to buy a 11 pro cover but i don't know from where so please tell me
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Godt og solidt cover iPhone 11

Indlæg af BucadiusDK »

Mohitvermaji51 skrev: søn jan 10, 2021 9:48 pm i want to buy a 11 pro cover but i don't know from where so please tell me
Try on Mytrendyphone. There is a lot of covers for anyone ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Godt og solidt cover iPhone 11

Indlæg af Maxeline »

Zonnie skrev: ons dec 02, 2020 2:41 pm Hej,
Har I nogle anbefalinger til et godt og solidt cover til iPhone 11. Gerne en som beskytter kameraerne bagpå og skærmen foran(forhøjet) samt siderne hele vejen rundt. Købte den samme som jeg havde til min Samsung, men det var desværre ikke samme gode kvalitet til 11'eren. Så nu er jeg på udkig efter et nyt. :-)
Vil du indvie os i havde du fandt frem til ?
Jeg elsker bare dem fra Apple som kun dækker bagsiden ......altid klar til at se hvad der sker/ er sket. Ikke al det med flap som skal åbnes.
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Godt og solidt cover iPhone 11

Indlæg af Zonnie »

Maxeline skrev: tirs feb 02, 2021 9:57 pm
Zonnie skrev: ons dec 02, 2020 2:41 pm Hej,
Har I nogle anbefalinger til et godt og solidt cover til iPhone 11. Gerne en som beskytter kameraerne bagpå og skærmen foran(forhøjet) samt siderne hele vejen rundt. Købte den samme som jeg havde til min Samsung, men det var desværre ikke samme gode kvalitet til 11'eren. Så nu er jeg på udkig efter et nyt. :-)
Vil du indvie os i havde du fandt frem til ?
Jeg elsker bare dem fra Apple som kun dækker bagsiden ......altid klar til at se hvad der sker/ er sket. Ikke al det med flap som skal åbnes.
Beklager det sene svar, men havde ikke set der var kommet en besked herfra.
Jeg har brugt et cover fra Vivanco som er gennemsigtig og med sort i kanten for ekstra beskyttelse.
Det jeg ellers har brugt er fra ITSKINS. Det har ekstra beskyttelse i alle hjørner for bedre at kunne modstå fald eller lignende. Plus det har en forhøjet kant ved både skærm og kamera. Det er også lidt et mere kraftig cover.
Jeg har også været rigtig glad for Apples egne covers, men har jeg altid været lidt ærgerligt over at det ikke dækkede bunden af mobilen. Det har de vist lavet om i de nye.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Godt og solidt cover iPhone 11

Indlæg af Maxeline »

Zonnie skrev: man feb 08, 2021 9:49 am
Maxeline skrev: tirs feb 02, 2021 9:57 pm
Zonnie skrev: ons dec 02, 2020 2:41 pm Hej,
Har I nogle anbefalinger til et godt og solidt cover til iPhone 11. Gerne en som beskytter kameraerne bagpå og skærmen foran(forhøjet) samt siderne hele vejen rundt. Købte den samme som jeg havde til min Samsung, men det var desværre ikke samme gode kvalitet til 11'eren. Så nu er jeg på udkig efter et nyt. :-)
Vil du indvie os i havde du fandt frem til ?
Jeg elsker bare dem fra Apple som kun dækker bagsiden ......altid klar til at se hvad der sker/ er sket. Ikke al det med flap som skal åbnes.
Beklager det sene svar, men havde ikke set der var kommet en besked herfra.
Jeg har brugt et cover fra Vivanco som er gennemsigtig og med sort i kanten for ekstra beskyttelse.
Det jeg ellers har brugt er fra ITSKINS. Det har ekstra beskyttelse i alle hjørner for bedre at kunne modstå fald eller lignende. Plus det har en forhøjet kant ved både skærm og kamera. Det er også lidt et mere kraftig cover.
Jeg har også været rigtig glad for Apples egne covers, men har jeg altid været lidt ærgerligt over at det ikke dækkede bunden af mobilen. Det har de vist lavet om i de nye.
Jeg ser heller ikke altid at der er kommet svar eller også kommer der ikke besked på det. ☺️
Du har helt ret i at Apples ikke dækker bunden ret godt og det var også derfor at min gamle 8’er fik et hak.
Jeg har også et par gange brugt fra Itskins og det er gode covers.
Besvar