Android tablet

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; Android enheder, gælder alle mærker.
Tips, tricks, guides og root
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Android tablet

Indlæg af Renefrh »

Vores datter har en gammel iPad 3 vi købte i foråret, og desværre er glasset gået til

iPad 3 er jo ikke opdateret siden iOS 9.xx, hvorfor hun ofte ikke kan downloade de apps hun ønsker

Derfor er vi så småt på jagt efter en Android tablet til hende

Den skal primært bruges til små spil og YouTube.

Har i nogle anbefalinger på en tablet med Android i prisklassen op til omkring 1300 kr, måske lidt mere


Sent from my iPhone using Tapatalk
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
PMJ
Indlæg: 40
Tilmeldt: søn dec 13, 2020 12:11 pm

Re: Android tablet

Indlæg af PMJ »

Du kan prøve at sortere efter popularitet pricerunner og tjekke anmeldelser:
https://www.pricerunner.dk/cl/224/Table ... 2=60504513
Ped
Indlæg: 4
Tilmeldt: lør jan 30, 2021 10:24 pm

Re: Android tablet

Indlæg af Ped »

Prøv evt. dba.dk - jeg var heldig at få fingre i en næsten spritny Samsung S6 Lite til under halv pris. Der er mange der vil have det sidste nye og sælger den brugte ret billigt.
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Android tablet

Indlæg af Renefrh »

PMJ skrev:Du kan prøve at sortere efter popularitet pricerunner og tjekke anmeldelser:
https://www.pricerunner.dk/cl/224/Table ... 2=60504513
Jeg synes bare jeg har svært ved at finde seriøse anmeldelser af de billigere tablets. Der er selvfølgelig nogle stjerner man kan se ved nogle forhandlere, men det svinger jo ret meget hvordan folk deler dem ud
Ped skrev:Prøv evt. dba.dk - jeg var heldig at få fingre i en næsten spritny Samsung S6 Lite til under halv pris. Der er mange der vil have det sidste nye og sælger den brugte ret billigt.
Brugt er sikkert også en god mulighed, men synes egentlig hellere jeg vil købe ny med de priser Android tablet står til fra nye


Sent from my iPhone using Tapatalk
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
PMJ
Indlæg: 40
Tilmeldt: søn dec 13, 2020 12:11 pm

Re: Android tablet

Indlæg af PMJ »

Renefrh skrev: fre feb 12, 2021 6:08 am
PMJ skrev:Du kan prøve at sortere efter popularitet pricerunner og tjekke anmeldelser:
https://www.pricerunner.dk/cl/224/Table ... 2=60504513
Jeg synes bare jeg har svært ved at finde seriøse anmeldelser af de billigere tablets. Der er selvfølgelig nogle stjerner man kan se ved nogle forhandlere, men det svinger jo ret meget hvordan folk deler dem ud
Popularitet er altså en rimelig god indikator for om det er skidt eller kanel. Trykker du på stjernerne ryger du ned til anmeldelserne og kan se anmeldelser fra medlemmer/eksperter/øvrige. Hvis der slet ikke er anmeldelser, så er du nok ude på usikker grund. Hvis du køber super billigt kinaknald i en kinabutik løber du en stor risiko med softwaren, dansk understøttelse er tvivlsom og de har ingen hæmninger med at indbygge overvågning og reklamer direkte operativ systemet. Så skal du virkelig sætte dig ind i tingene og sikre at det sendes fra europærisk lager, så den ikke ender i tolden. Men du kunne også spille sikker og acceptere prisen på en iPad, så kan hun beholde alt hvad hun har idag. Har endnu ikke oplevet backup og migration ligeså effektivt og sikkert på Android.
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Android tablet

Indlæg af Renefrh »

Så har jeg endelig fået bestilt en tablet til datteren i fødselsdagsgave

Vi kiggede iPad og overvejede også nogle brugte. Men synes umiddelbart at de enten blev for gamle, eller priserne stak lidt af

Valget blev derfor en Lenovo m8 som gerne skulle komme om et par dage

Jeg har bevist styret uden om huawei grundet Google understøttelsen. Og så har jeg fravalgt diverse ukendte brands

Datteren er til tider lidt ked af størrelsen på hendes nuværende iPad, hvorfor vi valgte en m8. Umiddelbart virker anmeldelserne ret positive, så vi håber hun bliver glad for den


Sent from my iPhone using Tapatalk
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Besvar