Succes med call recorder ?

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; Android enheder, gælder alle mærker.
Tips, tricks, guides og root
thobo
Indlæg: 1
Tilmeldt: lør apr 09, 2022 10:23 pm

Succes med call recorder ?

Indlæg af thobo »

Er der mon nogen af jer, der har haft succes med at finde en call recorder til en nyere Android telefon ?

Jeg har prøvet mig frem med adskillige apps, men hidtil uden held. Jeg har læst mig til, at Google med Android 10 efter sigende er indført væsentlige (yderligere) forhindringer for, at gængse call recordere kan virke som på tidligere systemversioner. Flere apps hævder, at det KAN lade sig gøre at optage kald, men at der kan være forskelle mellem lande/operatører/telefonproducenter.

Derfor er jeg på udkig efter input til HVORDAN det kan lade sig gøre i Danmark UDEN at root'e telefonen (telefon mærke/model, Android version, call recorder app navn) og uden at være nødt til at bruge højttaler, bluetooth eller andre besværlige krumspring :-)

I stedet for at finde en app til min nuværende telefon forsøger jeg i stedet at finde en telefon+app (Android 10 eller senere), hvor en af jer har et bekræftet setup, som virker.

Hvem kan byde ind med en løsning ?