Virkeligt mærkeligt opkaldsproblem - vi har brug for hjælp

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; Android enheder, gælder alle mærker.
Tips, tricks, guides og root
Jannie
Indlæg: 1
Tilmeldt: man nov 20, 2023 5:18 pm

Virkeligt mærkeligt opkaldsproblem - vi har brug for hjælp

Indlæg af Jannie »

Min mor er lige flyttet i lejlighed og til en start fungerede mobiltelefoni godt. Men pludselig kunne hun ikke få ordentlig forbindelse til nogle af dem, som hun ringede til, bl.a. mig. Når hun ringer, kan jeg tage telefonen, men forbindelsen er ikke til stede. Hun hører heller ikke ringetoner i sin ende, mens hun venter på, at jeg tager telefonen.

Og nu kommer det helt mærkelige:
1) Hun kan ringe til nogle og ikke andre
2) Nogle kan ringe til hende og ikke andre
3) Hun kan ikke ringe fra dele af lejligheden, men godt fra gangen
4) Jeg kan heller ikke ringe ud til alle fra min telefon, når jeg besøger hende, og vi har ikke samme operatør
5) Vi har begge Samsung telefoner

Vi har kontaktet hendes udbyder af hhv. telefoni og internet, Samsung og viceværten. Ingen kan hjælpe. Vi har genstartet telefonerne, nulstillet netværksindstillinger, slået wifi fra, slettet lager etc., og vi har sågar prøvet at slukke hendes 2 nye samsung TV for at vise hende, at det ikke er signaler herfra, der driller.

Intet hjælper og ingen kan hjælpe. Nu håber jeg, at en af jer derude har en idé til, hvordan vi kan komme videre.
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Virkeligt mærkeligt opkaldsproblem - vi har brug for hjælp

Indlæg af Renefrh »

Oplever hun problemer med de samme numre når hun er udenfor lejligheden, eller er det kun hjemme hun har problemet :?:

Jeg oplever selv ret ofte, at jeg har ret dårligt signal på min galaxy A12, og ikke kan føre samtaler mens jeg eksempelvis kører til og fra arbejde, da jeg har en del strækninger med ret dårligt signal

Så jeg kan mistænke, at det kan skyldes dårligt signal, og det så rammer hende hvis hun bor et sted med dårligt signal

Selvom i har forskellige operatører, kan i godt anvende samme netværk, da flere operatører anvender de samme netværk
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Besvar