App der fjerne kopier af sange?

Her taler vi om apps, og kommer evt. med anbefalinger.
Folp
Indlæg: 5
Tilmeldt: fre maj 07, 2021 12:58 pm

App der fjerne kopier af sange?

Indlæg af Folp »

Jeg mangler en app der kan fjerne kopier af sange som jeg selv har hentet fra mine Cder, desværre er der op til 3 kopier af hver sang på flere af cderne.
PMJ
Indlæg: 40
Tilmeldt: søn dec 13, 2020 12:11 pm

Re: App der fjerne kopier af sange?

Indlæg af PMJ »

garrybila
Indlæg: 1
Tilmeldt: fre sep 16, 2022 5:29 am

Re: App der fjerne kopier af sange?

Indlæg af garrybila »

Thanks for the recommendation..
johibh
Indlæg: 3
Tilmeldt: ons maj 17, 2023 9:19 am

Re: App der fjerne kopier af sange?

Indlæg af johibh »

Folp skrev: tirs maj 11, 2021 10:23 am Jeg mangler en app der kan fjerne kopier af sange som jeg selv har hentet fra mine Cder, desværre er der op til 3 kopier af hver sang på flere af cderne.
Åbn iTunes, og indsæt dine cd'er i din computers cd-drev. iTunes bør automatisk genkende cd'erne og bede dig om at importere sangene. Hvis ikke, skal du gå til menuen "Filer" og vælge "Importer" eller "Tilføj mappe til bibliotek" for at importere sangene manuelt. Når sangene er importeret, skal du gå til dit musikbibliotek i iTunes. I øverste højre hjørne kan du se en søgelinje. Klik på den og skriv "kind:music" for kun at vise musikfiler. Klik derefter på fanen "Sange" for at se alle dine sange.
Fra menuen "Filer", vælg "Bibliotek" og derefter "Vis duplikerede elementer". iTunes viser en liste over sange, som den betragter som dubletter baseret på deres titel, kunstner og album. Bemærk, at iTunes muligvis ikke fanger alle dubletter, især hvis sangens metadata afviger en smule. iTunes vil vise de duplikerede sange side om side. Du kan klikke på kolonnerne som "Navn", "Kunstner" eller "Album" for at sortere sangene og gøre det nemmere at identificere dubletter. Lyt til sangene om nødvendigt for at bekræfte, hvilke kopier du vil fjerne.
Vælg de dublerede sange, du vil fjerne, ved at holde Ctrl-tasten (Windows) eller Kommando-tasten (Mac) nede og klikke på hver dublet. Når det er valgt, skal du højreklikke på en af ​​de valgte sange og vælge "Slet fra biblioteket" for at fjerne dem. Hvis du bliver bedt om det, skal du vælge "Fjern sang" for at bekræfte sletningen.
JavierEscuella92
Indlæg: 1
Tilmeldt: fre jan 12, 2024 8:06 am

Re: App der fjerne kopier af sange?

Indlæg af JavierEscuella92 »

Folp skrev: tirs maj 11, 2021 10:23 am Jeg mangler en app der kan fjerne kopier af sange som jeg selv har hentet fra mine Cder, desværre er der op til 3 kopier af hver sang på flere af cderne.
Hej med dig,

Jeg forstår fuldstændig, hvad du går igennem. Det kan være lidt besværligt at administrere duplikerede sange. Jeg har haft succes med YoWhatsApp, som hjalp mig med at rydde op i mit musikbibliotek. Det scanner for dubletter og gør processen ret ligetil. Giv det en chance, og forhåbentlig hjælper det dig også med at rydde op i din samling! 🎵
braitwhaitemarc
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs jan 30, 2024 4:04 pm

Re: App der fjerne kopier af sange?

Indlæg af braitwhaitemarc »

Hej!

Det lyder som om du har helt styr på det med iTunes – det er super! At få organiseret sit musikbibliotek kan virkelig være en game-changer, specielt når man har en stor samling. Det med at finde og fjerne dubletter er især nyttigt. Jeg husker, da jeg gjorde det samme med min egen samling, det var som at rydde op i et klædeskab og pludselig genopdage en halter neck dress, som du havde glemt, du ejede - en skjult skat blandt alt det andet!

Når du sorterer dine sange, er det som at arrangere dit klædeskab: du får en bedre oversigt og opdager måske nogle gamle favoritter, du havde glemt. Og det med at bruge søgefeltet og filtrere kun musikfiler er virkelig smart. Det er næsten som at finde den perfekte halter neck dress til en speciel lejlighed, ikke sandt?
Alina17
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors feb 08, 2024 2:55 pm
Kontakt:

Re: App der fjerne kopier af sange?

Indlæg af Alina17 »

Tired of duplicate songs cluttering your playlist? Discover the magic of the "Duplicate Song Remover" app! Effortlessly scan and eliminate duplicate tracks, reclaiming valuable storage and ensuring a seamless listening experience. Streamline your music library, and let the app harmonize your collection with efficiency and precision.
Besvar