Apple beta software

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Dieseldk
Indlæg: 47
Tilmeldt: man okt 26, 2020 6:57 pm

Apple beta software

Indlæg af Dieseldk »

Hej

Er der andre som bruger beta versioner af ios/macOS/watchOS på deres Apple ting?
Ios 14.5 er lige kommet og sammen med watchOS 7.4 giver det mulighed for at låst iPhone op med Apple watch, ligesom man kan med sin Mac, det glæder jeg mig lidt til at kunne :mrgreen:
Brugeravatar
haldborg
Indlæg: 89
Tilmeldt: tirs nov 03, 2020 12:44 pm

Apple beta software

Indlæg af haldborg »

Ventet til at det bilve udgivet


Sent fra min iPhone 11 som Bruge Tapatalk
Venlig Hilsen

Brian Haldborg

Iphone 13 Pro Max 128GB - IPad Pro 128 - Telenor :mrgreen:
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Apple beta software

Indlæg af BucadiusDK »

Jeg gjorde meget førhen, men nu venter jeg til det udkommer.

Var sjovt at prøve tingene af inden de udgives officielt, men igen, de fejl der er i det kompensere ikke for at prøve det før tid. Men jeg tænker det er smag og behag :)

Beta er jo også for at hjælpe udviklerne med at teste, så har man lyst til det, så giv den gas :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Dieseldk
Indlæg: 47
Tilmeldt: man okt 26, 2020 6:57 pm

Re: Apple beta software

Indlæg af Dieseldk »

BucadiusDK skrev: tirs feb 02, 2021 7:54 am Jeg gjorde meget førhen, men nu venter jeg til det udkommer.

Var sjovt at prøve tingene af inden de udgives officielt, men igen, de fejl der er i det kompensere ikke for at prøve det før tid. Men jeg tænker det er smag og behag :)

Beta er jo også for at hjælpe udviklerne med at teste, så har man lyst til det, så giv den gas :)
De fleste fejl plejer at ligge i den årlige versions opdatering, som regel nemid og bank apps som har noget sikkerhed der ikke vil være med, så den har de sidste par år været holdt på iPad’en.
De mindre opdateringer i løbet af året plejer ikke at give de helt store problemer så de kommer på både iPad og iPhone.

Min tanke var lidt at hvis der var flere som gjorde det kunne man dele erfaringer med danske apps som giver problemer under de forskellige betaer. Det mangler man jo lidt på de udlandske sider.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Apple beta software

Indlæg af BucadiusDK »

Dieseldk skrev: tirs feb 02, 2021 9:04 pm De fleste fejl plejer at ligge i den årlige versions opdatering, som regel nemid og bank apps som har noget sikkerhed der ikke vil være med, så den har de sidste par år været holdt på iPad’en.
De mindre opdateringer i løbet af året plejer ikke at give de helt store problemer så de kommer på både iPad og iPhone.

Min tanke var lidt at hvis der var flere som gjorde det kunne man dele erfaringer med danske apps som giver problemer under de forskellige betaer. Det mangler man jo lidt på de udlandske sider.
Det er også en ganske fin ide, hvis der er nok der bruger de betaer. For det kunne da være fedt hvis der var mange der brugte dem, så man kunne dele erfaringer med danske apps som du siger :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Besvar