Låst ipads og iphone

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Romsur
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs aug 17, 2021 6:41 pm

Låst ipads og iphone

Indlæg af Romsur »

Hej folkens
Jeg købte for godt 2 uger siden 2 ipads og en iphone som alle 3 er låst. Jeg har forsøgt st få noget suport fra appel support men kan kun få fat i en automatisk svarer. Ved nogle af jer om der er muligt at få fjernet låsen?
Brugeravatar
haldborg
Indlæg: 89
Tilmeldt: tirs nov 03, 2020 12:44 pm

Låst ipads og iphone

Indlæg af haldborg »

Er ked af side det du er taget på røven af sælger du kan ikke låser dem igen uden rigtigt Apple id og password

Apple support har åben hverdag kl 08:00 til 19:45


Sent fra iPhone 12 via Tapatalk
Senest rettet af haldborg tirs aug 17, 2021 7:00 pm, rettet i alt 1 gang.
Venlig Hilsen

Brian Haldborg

Iphone 13 Pro Max 128GB - IPad Pro 128 - Telenor :mrgreen:
Romsur
Indlæg: 2
Tilmeldt: tirs aug 17, 2021 6:41 pm

Re: Låst ipads og iphone

Indlæg af Romsur »

Havde ellers læst at appel godt kunne låse dem op havde købt dem på auktion. Og læste på et andet forum de godt kunne men skal jeg forstå at de ikke gør det?
Brugeravatar
haldborg
Indlæg: 89
Tilmeldt: tirs nov 03, 2020 12:44 pm

Re: Låst ipads og iphone

Indlæg af haldborg »

Du lige nr +45 80 24 08 35


Sent fra iPhone 12 via Tapatalk
Venlig Hilsen

Brian Haldborg

Iphone 13 Pro Max 128GB - IPad Pro 128 - Telenor :mrgreen:
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Låst ipads og iphone

Indlæg af JS87 »

Romsur skrev: tirs aug 17, 2021 7:02 pm Havde ellers læst at appel godt kunne låse dem op havde købt dem på auktion. Og læste på et andet forum de godt kunne men skal jeg forstå at de ikke gør det?
Der bliver skrevet rigtig meget rundt omkring. Sagen er den, at HVIS Apple skal hjælpe med at oplåse dem, så skal de have en masse oplysninger så de kan verificerer om du er den oprindelige ejer. I og med du ikke er det, så er der ikke noget at gøre. Eneste mulighed er at få fat i den oprindelige ejer, og bede personen logge ud af Find Min iPhone, hvis ikke det er muligt, så kan de enheder du har købt desværre ikke bruges til meget andet end reservedele.

Du skriver du har købt dem på en auktion - jeg ville tage kontakt det sted, og bede om dine penge tilbage.
Besvar