kopiering

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Petersfs
Indlæg: 1
Tilmeldt: tirs nov 15, 2022 7:09 pm

kopiering

Indlæg af Petersfs »

Jeg har en Iphone 13 som jeg egentlig kun bruger som telefon Men har så fået en 3D scanner app
og i den forbindelse har jeg brug for at kunne kopiere en fil fra arkiv og ud på en extern sd kort og jeg aner ikke en brik om hvordan jeg gør det. jeg har prøvet at søge på nettet men det er umulig at finde ud af fremgangs måden så kom jeg i tanke om at jeg før har fået hjælp i forum for forskellige ting
så er der en her som kan prøve at komme med en fremgangs måde så jeg kan få den S----- fil ud af maskinen så kan jeg komme i gang med at fræsen en kopi i 3D af min bror så bliver han så glad :D
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: kopiering

Indlæg af JS87 »

Hej velkommen til. Nu er det ved at være nogle dage siden du skrev, så hvis du ikke har fundet løsningen endnu, så er her et par bud.

Første løsning, som også er nem og gratis er at sende filen til din mail, eller f.eks uploade den til Dropbox eller anden tjeneste i skyen, også tilgå filen fra f.eks en computer med en SD kort læser, og på den måde overfører filen.

Den anden løsning er en SD kortlæser som du kan forbinde direkte til din iPhone. Den løsning koster en 2-300 kr, da du skal købe en Lightning til SD kort læser. Apple har en original, men der findes sikkert også billigere (uoriginale) modeller. Her er foreløbig et link til Apples egen: https://www.apple.com/dk/shop/product/M ... l%C3%A6ser
Besvar