Hvilket Apple Watch har I?

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Dieseldk
Indlæg: 47
Tilmeldt: man okt 26, 2020 6:57 pm

Re: Hvilket Apple Watch har I?

Indlæg af Dieseldk »

2099 er også en god pris :roll:
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Hvilket Apple Watch har I?

Indlæg af BucadiusDK »

Dieseldk skrev: lør nov 07, 2020 5:45 pm 2099 er også en god pris :roll:
Ja for et Series 5 44mm er det en meget god pris ;) Og så var det endda gennem Humac selv ;) 44mm var billigere end 40mm. Gav ikke meget mening, men fik mig et af dem og fik dem også til at sende et fra en af butikkerne da det ikke var online :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Magnusson
Indlæg: 25
Tilmeldt: tors nov 26, 2020 9:52 pm

Re: Hvilket Apple Watch har I?

Indlæg af Magnusson »

Damn, Apple Watch S5 til 2099,- er sgu en god pris. Gav selv 4k for mit S4 ur for 1½ år siden. Det er sgu en no brainer :D

Venter nok selv personligt på S7 - muligvis længere. Den iltmåling som S6 har er meget interessant - men ikke et must for mig. Men det der always on display som S5 introducerede synes jeg er meget nyttigt.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Hvilket Apple Watch har I?

Indlæg af BucadiusDK »

Magnusson skrev: fre nov 27, 2020 9:53 am Damn, Apple Watch S5 til 2099,- er sgu en god pris. Gav selv 4k for mit S4 ur for 1½ år siden. Det er sgu en no brainer :D

Venter nok selv personligt på S7 - muligvis længere. Den iltmåling som S6 har er meget interessant - men ikke et must for mig. Men det der always on display som S5 introducerede synes jeg er meget nyttigt.
Selvom de havde lovet mig det til den pris hos Humac, fandt de pludselig ud af det var en fejl og så kunne jeg bestille det til 3099. Men det kan de glemme.

Det endte så ud med jeg (ikke gennem dem) købte et Series 6 44mm Nike i stedet for :) det fortryder jeg absolut ikke :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Magnusson
Indlæg: 25
Tilmeldt: tors nov 26, 2020 9:52 pm

Re: Hvilket Apple Watch har I?

Indlæg af Magnusson »

BucadiusDK skrev: fre nov 27, 2020 2:28 pm
Magnusson skrev: fre nov 27, 2020 9:53 am Damn, Apple Watch S5 til 2099,- er sgu en god pris. Gav selv 4k for mit S4 ur for 1½ år siden. Det er sgu en no brainer :D

Venter nok selv personligt på S7 - muligvis længere. Den iltmåling som S6 har er meget interessant - men ikke et must for mig. Men det der always on display som S5 introducerede synes jeg er meget nyttigt.
Selvom de havde lovet mig det til den pris hos Humac, fandt de pludselig ud af det var en fejl og så kunne jeg bestille det til 3099. Men det kan de glemme.

Det endte så ud med jeg (ikke gennem dem) købte et Series 6 44mm Nike i stedet for :) det fortryder jeg absolut ikke :)
Ja alright, det var satme også en god pris hvis det havde været rigtigt. :-)
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Hvilket Apple Watch har I?

Indlæg af BucadiusDK »

Magnusson skrev: fre nov 27, 2020 2:39 pm
Ja alright, det var satme også en god pris hvis det havde været rigtigt. :-)
Ja hvis noget er for godt til at være sandt er det nok også det. Men er ærgerligt når de havde lovet at sende det til den pris og jeg måtte kontakte dem 2 gange efter hvor de ikke kunne svare hvor langt de var med at sende og så pludselig var det en fejl pris. Ærgerligt men igen så fik jeg et Series 6 i stedet for på anden vis. Så intet er så skidt det ikke er godt for noget
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
haldborg
Indlæg: 89
Tilmeldt: tirs nov 03, 2020 12:44 pm

Re: Hvilket Apple Watch har I?

Indlæg af haldborg »

BucadiusDK skrev:Da jeg nok snart vender tilbage til iPhone igen da jeg er blevet lidt småforelsket i iPhone 12 Pro Max, så skal jeg se på ur igen.

Jeg har haft et Apple Watch gen 3, så der er sket en del siden.

Men hvilket ur er det som I vil anbefale?

Som jeg kan se så er Watch SE ret meget det samme som gen 5 uret. Men kan det betale sig at betale de 1000 kroner mere for et gen 6 og få de ekstra funktioner med? :)
Har en Apple Watch gen 5
Den er jeg godt tilfreds med Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Venlig Hilsen

Brian Haldborg

Iphone 13 Pro Max 128GB - IPad Pro 128 - Telenor :mrgreen:
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Hvilket Apple Watch har I?

Indlæg af BucadiusDK »

haldborg skrev: ons jan 13, 2021 8:27 pm Har en Apple Watch gen 5
Den er jeg godt tilfreds med Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lækkert :)

Jeg endte ud med at få et Apple Watch gen 6, 44mm Nike Edition :)

Det er jeg blevet meget glad for
Glæder mig allerede til den næste mobil!
braveeight
Indlæg: 1
Tilmeldt: man mar 29, 2021 2:10 pm

Re: Hvilket Apple Watch har I?

Indlæg af braveeight »

jeg bruger iphone 11 forpc.onl jiofi local html
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Hvilket Apple Watch har I?

Indlæg af BucadiusDK »

braveeight skrev: man mar 29, 2021 2:30 pm jeg bruger iphone 11 forpc.onl jiofi local html
Tror vidst dit svar kom ind i et forkert forum ;) Dette er omkring hvilket Apple Watch folk har og ikke hvilken mobil de bruger :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Besvar