Hvilket Apple Watch har I?

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Hvilket Apple Watch har I?

Indlæg af BucadiusDK »

Da jeg nok snart vender tilbage til iPhone igen da jeg er blevet lidt småforelsket i iPhone 12 Pro Max, så skal jeg se på ur igen.

Jeg har haft et Apple Watch gen 3, så der er sket en del siden.

Men hvilket ur er det som I vil anbefale?

Som jeg kan se så er Watch SE ret meget det samme som gen 5 uret. Men kan det betale sig at betale de 1000 kroner mere for et gen 6 og få de ekstra funktioner med? :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Hvilket Apple Watch har I?

Indlæg af JS87 »

Jeg har lige solgt mit Apple Watch 5.Gen, ikke fordi der var noget galt med det, tværtimod. Men er nok mere til det klassiske ur.

Siden 3. Gen er der jo kommet en lidt større skærm, det kan klart mærkes. Det er nok det mest iøjnefaldene. Forskellen på SE og 5.Gen er ikke stor men du for f.eks ikke EKG måler på Watch SE, ligesom du heller ikke for Always On display, og det er vel mere eller mindre forskellen på de to modeller. Jeg vil sige, at hvis du ikke går efter Series 6, så ville jeg tage Series 5 over SE.

Med Series 5 for du alt det som er i Series 6, minus iltniveau måleren, også er der lidt penge at sparer. Er du ligeglad med EKG og Always On, og f.eks gerne vil have Cellular, så er Apple Watch SE et godt valg, og til en god pris.
Senest rettet af JS87 søn okt 25, 2020 6:28 am, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Hvilket Apple Watch har I?

Indlæg af BucadiusDK »

Det var da et svar der ville noget 😁

Har læst lidt op på det efterfølgende på diverse sider og fandt frem til ca det samme. Så vil også være et gen 5 ur jeg går efter for der får jeg klart mest for pengene 😁 Skal bare lige gøre op med mig selv om det kan betale sig at finde et brugt eller bare købe et nyt.

Tak for et lækkert svar
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Hvilket Apple Watch har I?

Indlæg af JS87 »

Super god ide, og velbekommen :mrgreen:
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Hvilket Apple Watch har I?

Indlæg af BucadiusDK »

JS87 skrev: søn okt 25, 2020 6:31 am Super god ide, og velbekommen :mrgreen:

Det tænker jeg. Nu er jeg ihvertfald ikke ret meget i tvivl mere :)

Nu mangler jeg bare at mobilen til det ur kan bestilles ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Dieseldk
Indlæg: 47
Tilmeldt: man okt 26, 2020 6:57 pm

Re: Hvilket Apple Watch har I?

Indlæg af Dieseldk »

Har et 4. gen som er det eneste jeg har haft.
Kunne egentligt godt tænke mig allways on displayet som er i de nye, men det er lige lidt nok til at opdatere. Ilt måler i gen 6 ja tænker det bliver ligesom da ekg endeligt blev åbnet på 4’eren i Danmark man prøver det lige et par gange også er det det. Må se om der kommer noget afgørende nyt næste år, eller får 4’eren lov til at leve så længe det kan.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Hvilket Apple Watch har I?

Indlæg af BucadiusDK »

Dieseldk skrev: ons okt 28, 2020 10:12 pm Har et 4. gen som er det eneste jeg har haft.
Kunne egentligt godt tænke mig allways on displayet som er i de nye, men det er lige lidt nok til at opdatere. Ilt måler i gen 6 ja tænker det bliver ligesom da ekg endeligt blev åbnet på 4’eren i Danmark man prøver det lige et par gange også er det det. Må se om der kommer noget afgørende nyt næste år, eller får 4’eren lov til at leve så længe det kan.
Ja så længe man er tilfreds med det man har, så kan man lige så godt beholde det :)

Men tak for input.

Jeg tror næsten jeg er sikker på jeg vælger et geb. 5 når det er :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Hvilket Apple Watch har I?

Indlæg af BucadiusDK »

Mange tak for hjælpen i 2 :)

Har nu bestilt et nyt Apple Watch Series 5 44MM til 2099 :D Kunne ikke modstå det tilbud ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Schmidt84
Indlæg: 14
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:32 am

Re: Hvilket Apple Watch har I?

Indlæg af Schmidt84 »

Skal det være apple watch? Solgte mit og købe et garmin fenix 6 og har ikke fortrudt 1 sec


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Hvilket Apple Watch har I?

Indlæg af BucadiusDK »

Schmidt84 skrev: lør nov 07, 2020 11:54 am Skal det være apple watch? Solgte mit og købe et garmin fenix 6 og har ikke fortrudt 1 sec


Sent from my iPhone using Tapatalk
Har bestilt det så ja ;)

Kan godt lide design på det, og syntes ikke man mærker man har det på. Og det passer jo bedst til iPhone ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Besvar