Min oplevelse med iPhone 12 Pro Max

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Min oplevelse med iPhone 12 Pro Max

Indlæg af BucadiusDK »

Som mange af jer nok har set, så har tråden Skal I, eller har i fået iPhone 12? fået ret stor opmærksomhed fra mange af brugerne på siden. Jeg er flere gange blevet spurgt om jeg vil dele min oplevelse med iPhone 12 Pro Max, så her har i den.

Det skal først og fremmest ikke tages som nogen anmeldelse. Men bare mine få ord jeg har omkring mobilen efter lidt over en uges brug med den.

Noget jeg var lidt nervøs for var skærmen på iPhone 12 Pro Max. Jeg gik nemlig fra en 120hz skærm. Men jeg kan med det samme sige, at jeg stadig ikke fortryder. For iPhone 12 Pro Max har en super lækker skærm og den spiller bare i de fleste tilfælde :)

Batteriet er jeg ret imponeret over. Selvom jeg har sat mit Apple Watch Series 6 til, så holder det i hele 2 dage ved normalt brug. Og jeg er ikke typen der lader mobilen ligge hele tiden.

Generelt er den en mobil der er god på de fleste punkter. Jeg kan ikke lige finde noget at sætte en finger på selvom jeg kommer fra en Android.

Dette var mine få ord om iPhone 12 Pro Max. Er der noget i vil vide om den så spørg endelig. så ser jeg om jeg kan komme med et fornuftigt svar :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Magnusson
Indlæg: 25
Tilmeldt: tors nov 26, 2020 9:52 pm

Re: Min oplevelse med iPhone 12 Pro Max

Indlæg af Magnusson »

Tak for at dele din oplevelse. Venter selv på samme model - jeg ser frem til at bruge kameraet!
Jeg bruger selv 144 Hz skærm til PC'en til gaming - så jeg kender udemærket de fordele højere opdateringshastigheder giver.

Har du fået testet 5G?
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Min oplevelse med iPhone 12 Pro Max

Indlæg af JS87 »

Ja 5G gad jeg også godt hører om. Er hos Call me, og der er først 5G til næste år, så har ikke selv fået prøvet det på min Mini.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Min oplevelse med iPhone 12 Pro Max

Indlæg af BucadiusDK »

Magnusson skrev: tors nov 26, 2020 10:14 pm Tak for at dele din oplevelse. Venter selv på samme model - jeg ser frem til at bruge kameraet!
Jeg bruger selv 144 Hz skærm til PC'en til gaming - så jeg kender udemærket de fordele højere opdateringshastigheder giver.

Har du fået testet 5G?
Ja man kan se markant forskel på når man har mindre hz på mobilen. Men fra min 120hz skærm jeg havde på min Samsung Galaxy S20 Ultra kontra iPhone 12 Pro Max, syntes jeg ikke man mærker så stor forskel som mellem 60 og 120 hz. Så det har Apple nu klaret ret godt ;)

Glæd dig til den 12 Pro Max for den er for fed! Gør dig den tjeneste at få den i den blå for den er så lækker :D

JS87 skrev: fre nov 27, 2020 6:09 am Ja 5G gad jeg også godt hører om. Er hos Call me, og der er først 5G til næste år, så har ikke selv fået prøvet det på min Mini.

Til jer begge omkring 5G. Jeg har ikke testet det endnu da jeg bor i et område der ikke er lanceret 5G i endnu. Og jeg tager ikke til et sted hvor det er bare for at teste det. Men regner med der kommer 5G inden for et pr måneder her hvor jeg bor hvis jeg skal stole på YouSee´s udtalelse ;) Så snart der er testet 5G, så deler jeg med glæde min oplevelse.
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Magnusson
Indlæg: 25
Tilmeldt: tors nov 26, 2020 9:52 pm

Re: Min oplevelse med iPhone 12 Pro Max

Indlæg af Magnusson »

BucadiusDK skrev: fre nov 27, 2020 8:21 am

Glæd dig til den 12 Pro Max for den er for fed! Gør dig den tjeneste at få den i den blå for den er så lækker :D
Har også en blå på vej :-) Og kommer nok til at køre med Apples silikone cover og evt. et clear cover når jeg vil nyde farven.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Min oplevelse med iPhone 12 Pro Max

Indlæg af BucadiusDK »

Magnusson skrev: fre nov 27, 2020 9:49 am
BucadiusDK skrev: fre nov 27, 2020 8:21 am

Glæd dig til den 12 Pro Max for den er for fed! Gør dig den tjeneste at få den i den blå for den er så lækker :D
Har også en blå på vej :-) Og kommer nok til at køre med Apples silikone cover og evt. et clear cover når jeg vil nyde farven.
Godt træk. Jeg går all in på clear cover så jeg kan nyde farven hele tiden ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Magnusson
Indlæg: 25
Tilmeldt: tors nov 26, 2020 9:52 pm

Re: Min oplevelse med iPhone 12 Pro Max

Indlæg af Magnusson »

BucadiusDK skrev: fre nov 27, 2020 2:29 pm
Magnusson skrev: fre nov 27, 2020 9:49 am
BucadiusDK skrev: fre nov 27, 2020 8:21 am

Glæd dig til den 12 Pro Max for den er for fed! Gør dig den tjeneste at få den i den blå for den er så lækker :D
Har også en blå på vej :-) Og kommer nok til at køre med Apples silikone cover og evt. et clear cover når jeg vil nyde farven.
Godt træk. Jeg går all in på clear cover så jeg kan nyde farven hele tiden ;)
Skal du have magsafe trådløs oplader? Ved ikke rigtig om jeg skal have den - men jeg kan se muligheder i den nu hvor den er magnetisk.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Min oplevelse med iPhone 12 Pro Max

Indlæg af BucadiusDK »

Magnusson skrev: lør nov 28, 2020 8:06 pm
Skal du have magsafe trådløs oplader? Ved ikke rigtig om jeg skal have den - men jeg kan se muligheder i den nu hvor den er magnetisk.
Indtil videre er det ikke planen. Syntes det er ærgreligt man skal have cover der kan det og den ikke kan lade trådløst igennem et simpelt gennemsigtigt cover :) Så tror bare jeg holder mig til den traditionelle oplader :)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Besvar