Hvilken lader bruger i til iPhone 12?

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Hvilken lader bruger i til iPhone 12?

Indlæg af BucadiusDK »

Jeg laver dette oplæg for at søge ideer til hvilken lader jeg skal bruge.

Har set flere af de 3 i 1 trådløse opladere, og det overvejer jeg lidt efter købet af min iPhone 12 Pro Max. Dog har jeg ikke Airpods men jeg har Apple Watch og ovennævnte mobil.

Er lidt træt af at smide laderen i begge enheder når der skal lades. Så vil gerne vide hvilke løsninger bruger i der ude?

Og til jer med de 3 i 1 oplader. Kan den lade hvis ens iPhone 12 har bag cover på?
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Hvilken lader bruger i til iPhone 12?

Indlæg af JS87 »

Havde en 3 i 1 da jeg havde Apple Watch, fungeret fint både med og uden cover. Men efter mit Apple Watch er solgt, er jeg gået tilbage til en 2 i 1 løsning, med Samsungs Wireless Duo oplader. Så kan jeg få opladet min iPhone, og mine trådløse AirPods. Den fungerer perfekt, og larmer ikke, som min forige 3 i 1 oplader gjorde - når ja, også ved man det er ordenligt skruet sammen når det kommer fra Samsung. Efter trådløs opladning har vundet indpas, er der virkelig også kommet meget skrammel på markedet.

Hvis jeg var dig, så ville jeg gå efter de anderkendte mærker, f.eks Belkin

Billede
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Hvilken lader bruger i til iPhone 12?

Indlæg af BucadiusDK »

JS87 skrev: tors dec 03, 2020 10:03 am Havde en 3 i 1 da jeg havde Apple Watch, fungeret fint både med og uden cover. Men efter mit Apple Watch er solgt, er jeg gået tilbage til en 2 i 1 løsning, med Samsungs Wireless Duo oplader. Så kan jeg få opladet min iPhone, og mine trådløse AirPods. Den fungerer perfekt, og larmer ikke, som min forige 3 i 1 oplader gjorde - når ja, også ved man det er ordenligt skruet sammen når det kommer fra Samsung. Efter trådløs opladning har vundet indpas, er der virkelig også kommet meget skrammel på markedet.

Hvis jeg var dig, så ville jeg gå efter de anderkendte mærker, f.eks Belkin

Billede
Jeg har en lader der er præcis den samme som den du viser der. Men jeg har et af de gennemsigtige bagcover på min mobil. Og det er nok til at den ikke gider lade trådløst. Det var ikke et problem da jeg havde Samsung. Men det er det åbenbart med min 12 Pro Max desværre. Ellers var det den jeg brugte da jeg har den allerede ;)
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Brugeravatar
JS87
Indlæg: 142
Tilmeldt: søn okt 25, 2020 5:31 am
Geografisk sted: København

Re: Hvilken lader bruger i til iPhone 12?

Indlæg af JS87 »

Nu er min iPhone i sleeve, så den kommer ud af coveret når den står i opladeren. Prøvede lige med mit sleeve på, og den starter, men stopper også igen ligesom om at den mister forbindelsen. Men havde et cover på min iPhone 8 i sin tid, og der virket det uden problemer. Kan godt være de nye iPhones med MagSafe er blevet lidt mere fintfølende overfor "ikke Apple" opladere - man skal jo helst købe deres. iPhone 12 serien lader jo også kun trådløst på fuld power med MagSafe.
Brugeravatar
BucadiusDK
Site Admin
Indlæg: 330
Tilmeldt: fre okt 16, 2020 10:13 am
Geografisk sted: Rødbyhavn

Re: Hvilken lader bruger i til iPhone 12?

Indlæg af BucadiusDK »

JS87 skrev: fre dec 04, 2020 7:45 am Nu er min iPhone i sleeve, så den kommer ud af coveret når den står i opladeren. Prøvede lige med mit sleeve på, og den starter, men stopper også igen ligesom om at den mister forbindelsen. Men havde et cover på min iPhone 8 i sin tid, og der virket det uden problemer. Kan godt være de nye iPhones med MagSafe er blevet lidt mere fintfølende overfor "ikke Apple" opladere - man skal jo helst købe deres. iPhone 12 serien lader jo også kun trådløst på fuld power med MagSafe.
Ja det er også det samme jeg er kommet frem til. Så mon ikke der er noget om snakken :D
Glæder mig allerede til den næste mobil!
Besvar