Nye iPhone ......

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Zonnie skrev: tors jan 07, 2021 7:38 pm
Maxeline skrev: tirs dec 29, 2020 8:32 am Åhh - Ja, det er rigtigt nok.
Nu er coveret kommet med Post Nord og telefonen kommer med GLS i dag. 😃
Går det godt med din nye iPhone SE? Er du blevet glad for at komme tilbage til en mindre mobil? :)
Hej igen og til start så har jeg ingen besked fået på at der var kommet indlæg på tråden .......så derfor først mit svar nu.
Ja - dejligt med SE og jeg nyder den tilbage knap og mit nemme “ fingeroplukning “ og ikke den der “ ansigsgenkelse “
Selve iphonene kom samme dag som coveret, det var en dejlig dag og i hver sin pakke. Den ene med Post Nord og den anden med GLS.
Coveret er en klart gummie cover og det er jeg glad for. Jeg har i alle årene været gennem alle slags tænker jer. Nogle Flip op og andre med anden flap men de her bare bagside cover er bedst for mig. Jeg har ikke noget panserglas på og har ikke haft det på mange modeller. Jeg går ikke og smider med den - så den skal nok holde. Førhen gik jeg meget op i al muligt beskyttelse til dem og meget var til ingen nytte den gang ........dårlig kvalitet.
Jeg er også kommet af med 11’eren og selvfølgelig faldt det sammen med at den var på tilbud til 4299 kr mange steder og der var åbenbart masser af dem. Lige meget hvornår jeg kiggede var der stadig over 100 på lager. 😩
Jeg fik så 3900 kr og der var så det originale Apple gummicover med.
Jeg kunne godt have hold lidt endu og måske fået lidt mere - nu er de nemlig udsolgt men pyt med det. Jeg gad ikke mere og det var i onsdags jeg solgte den.
Der er simpelhen så mange fjolser der skriver men det ved vi jo.
Jeg må nok sige at denne SE er bedre end 11’eren. Jeg havde to gange hvor den frøs og det er ret irriterende.
Hvad med dig ......er du også glad for din ?
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Zonnie »

Ja det kan altså noget med en mindre telefon. Jeg er også glad for den fysiske størrelse SE har. :) Jeg var en af de få som faktisk godt kunne lide den hvide front på fx. 8'eren, men den sorte front er også okay.
Touch-ID fungere bare godt. Det har jeg også på min iPad og det virker bare hver gang. :D
Jeg har også et bagcover på lige pt. men overvejede et flip, men er i tvivl om jeg vil blive træt af klappen.. Jeg er nødt til at have panzerglass på, da katten har en tildens til at skubbe ting ud over bordkanten. :lol:

Det er så træls når det lige falder sammen med at butikker laver tilbud. Kender det godt. Det var også derfor jeg valgte af sælge da det rette bud kom, for det er aldrig til at vide, hvad der kommer. Men dejligt du kom af med den.
Jeg var mest skuffet over nat funktionen på 11'eren. Det levede på ingen måde op til mine forventninger. Der var selv min gamle S10e bedre.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Zonnie skrev: man jan 11, 2021 10:39 am Ja det kan altså noget med en mindre telefon. Jeg er også glad for den fysiske størrelse SE har. :) Jeg var en af de få som faktisk godt kunne lide den hvide front på fx. 8'eren, men den sorte front er også okay.
Touch-ID fungere bare godt. Det har jeg også på min iPad og det virker bare hver gang. :D
Jeg har også et bagcover på lige pt. men overvejede et flip, men er i tvivl om jeg vil blive træt af klappen.. Jeg er nødt til at have panzerglass på, da katten har en tildens til at skubbe ting ud over bordkanten. :lol:

Det er så træls når det lige falder sammen med at butikker laver tilbud. Kender det godt. Det var også derfor jeg valgte af sælge da det rette bud kom, for det er aldrig til at vide, hvad der kommer. Men dejligt du kom af med den.
Jeg var mest skuffet over nat funktionen på 11'eren. Det levede på ingen måde op til mine forventninger. Der var selv min gamle S10e bedre.
Så dejligt med den størrelse iPhone igen og jeg kan blive helt bange for at de pludselig udgår og hvá så ?
Så er det en med ansigtsgenkendelse ........ og en der ikke kan være i lommen. 🤨
Jeg kender faktisk godt det med katten og min røg ned i går sammen med dækkeservietten. 😂
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Zonnie »

Maxeline skrev: man jan 11, 2021 3:32 pm
Zonnie skrev: man jan 11, 2021 10:39 am Ja det kan altså noget med en mindre telefon. Jeg er også glad for den fysiske størrelse SE har. :) Jeg var en af de få som faktisk godt kunne lide den hvide front på fx. 8'eren, men den sorte front er også okay.
Touch-ID fungere bare godt. Det har jeg også på min iPad og det virker bare hver gang. :D
Jeg har også et bagcover på lige pt. men overvejede et flip, men er i tvivl om jeg vil blive træt af klappen.. Jeg er nødt til at have panzerglass på, da katten har en tildens til at skubbe ting ud over bordkanten. :lol:

Det er så træls når det lige falder sammen med at butikker laver tilbud. Kender det godt. Det var også derfor jeg valgte af sælge da det rette bud kom, for det er aldrig til at vide, hvad der kommer. Men dejligt du kom af med den.
Jeg var mest skuffet over nat funktionen på 11'eren. Det levede på ingen måde op til mine forventninger. Der var selv min gamle S10e bedre.
Så dejligt med den størrelse iPhone igen og jeg kan blive helt bange for at de pludselig udgår og hvá så ?
Så er det en med ansigtsgenkendelse ........ og en der ikke kan være i lommen. 🤨
Jeg kender faktisk godt det med katten og min røg ned i går sammen med dækkeservietten. 😂
Ja de laver helt sikkert noget om, hvis de kører videre på SE serien. Selvom de også gerne genbruger gamle design. :roll:
Haha, hvor er det dejligt at høre andre også har sådan en sød kat. :lol:
Den overlevede vel faldet?
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Zonnie skrev: fre jan 15, 2021 12:44 pm
Maxeline skrev: man jan 11, 2021 3:32 pm
Zonnie skrev: man jan 11, 2021 10:39 am Ja det kan altså noget med en mindre telefon. Jeg er også glad for den fysiske størrelse SE har. :) Jeg var en af de få som faktisk godt kunne lide den hvide front på fx. 8'eren, men den sorte front er også okay.
Touch-ID fungere bare godt. Det har jeg også på min iPad og det virker bare hver gang. :D
Jeg har også et bagcover på lige pt. men overvejede et flip, men er i tvivl om jeg vil blive træt af klappen.. Jeg er nødt til at have panzerglass på, da katten har en tildens til at skubbe ting ud over bordkanten. :lol:

Det er så træls når det lige falder sammen med at butikker laver tilbud. Kender det godt. Det var også derfor jeg valgte af sælge da det rette bud kom, for det er aldrig til at vide, hvad der kommer. Men dejligt du kom af med den.
Jeg var mest skuffet over nat funktionen på 11'eren. Det levede på ingen måde op til mine forventninger. Der var selv min gamle S10e bedre.
Så dejligt med den størrelse iPhone igen og jeg kan blive helt bange for at de pludselig udgår og hvá så ?
Så er det en med ansigtsgenkendelse ........ og en der ikke kan være i lommen. 🤨
Jeg kender faktisk godt det med katten og min røg ned i går sammen med dækkeservietten. 😂
Ja de laver helt sikkert noget om, hvis de kører videre på SE serien. Selvom de også gerne genbruger gamle design. :roll:
Haha, hvor er det dejligt at høre andre også har sådan en sød kat. :lol:
Den overlevede vel faldet?
Jo - gudskelov da så klarede den faldet.
Var du med i det gamle Mobil- Forum dengang der var rigtigt gang i det ?
Dengang var der også så mange mobiler af alle mulige slags og mærker i en uendelighed.
Nogle fra Nokia der var rigtig luksus og et ganske få antal af.
Så umulige at skaffe - kun kopier.
Zonnie
Indlæg: 57
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 11:41 am
Geografisk sted: Jylland

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Zonnie »

Pyha det var godt. :)
Jeps det var jeg. Jeg kan huske dengang, hvor man kunne "stole" på folk ift. at sende mobiler samt bankoverførsler. Jeg køber kun ved personligt fremmøde i dag, da jeg så kan se mobilen før køb.
Jeg har også brugt Windows mobiler, som jeg faktisk var ret glad for. Desværre gik det den forkerte vej.

Indimellem synes jeg stadigvæk det er en jungle med alle de telefoner som de forskellige producenter sender ud hele tiden..
Brugeravatar
haldborg
Indlæg: 89
Tilmeldt: tirs nov 03, 2020 12:44 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af haldborg »

har også en iphone 11 64GB 8-)

den er jeg mega glad for fordi har jo Face Id
det bruge jeg rigtigt meget :mrgreen:
Venlig Hilsen

Brian Haldborg

Iphone 13 Pro Max 128GB - IPad Pro 128 - Telenor :mrgreen:
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

haldborg skrev: søn jan 17, 2021 2:34 pm har også en iphone 11 64GB 8-)

den er jeg mega glad for fordi har jo Face Id
det bruge jeg rigtigt meget :mrgreen:
Hej Haldborg.
Dejligt at være tilfreds når der bliver smidt så mange penge afsted. Jeg kunne ikke vænne mig til min og heller ikke det Face Id og heller ikke størrelsen
Så jeg fik den solgt hurtigt.
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Zonnie skrev: lør jan 16, 2021 8:36 pm Pyha det var godt. :)
Jeps det var jeg. Jeg kan huske dengang, hvor man kunne "stole" på folk ift. at sende mobiler samt bankoverførsler. Jeg køber kun ved personligt fremmøde i dag, da jeg så kan se mobilen før køb.
Jeg har også brugt Windows mobiler, som jeg faktisk var ret glad for. Desværre gik det den forkerte vej.

Indimellem synes jeg stadigvæk det er en jungle med alle de telefoner som de forskellige producenter sender ud hele tiden..
Du har helt ret i at der faktisk er mange forskellige mobiler stadig. Det har jeg bare slet ikke til tænkt på da jeg altid bare går efter iPhone ........nu i de senere år.
Der er mange jeg slet ikke kender af mærker. ☺️
Førhen var der HTC med det tastatur der skulle skubbes ud, simpelhen smart men ikke så funktionelt. Nokia lavede også nogle og det var heller ikke lige det bedste men tanken var smart.
Jeg husker at Sony Ericsson lavede den første med toutch og der kunne man mærke knappen neden under.
Der er sket meget siden.
aonesur
Indlæg: 1
Tilmeldt: tors aug 19, 2021 3:40 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af aonesur »

SE er 2 generationer nyere med hensyn til processor.
Besvar