Nye iPhone ......

Her taler vi om, eller hjælper hinanden med; iPhones, iPads, Apple Watch, Apple TV,
Mac, tips, tricks og guides.
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Renefrh »

Maxeline skrev: tors nov 11, 2021 6:33 pm Uha - der er godtnok stor forskel på deres hastighed men undre mig ikke, da jeg har tænkt på det.
Jeg er da noget spændt opnår du skifter til eesy og hvad du så mener om det.
På hjemmesiden kan der ikke meldes de tjenester til, når godheden render af med mig om aftenen.
Nu har jeg aldrig målt 400Mbit på en telefon via speedtest og 4G forbindelse :lol:

jeg tror jeg har målt op til 200Mbit, og det skyldes måske at jeg ofte måler indendørs hvor hastigheden bør være lidt lavere. I går målte jeg omkring 100Mbit på iPhone SE indendørs via mit telmore abonnement ;)

Jeg har ikke kigget på det med indholdstakserede sms, men hvis du kontakter kundeservice kan det være det faktisk er muligt at tilmelde det på ens nummer
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Renefrh skrev: fre nov 12, 2021 5:35 am
Maxeline skrev: tors nov 11, 2021 6:33 pm Uha - der er godtnok stor forskel på deres hastighed men undre mig ikke, da jeg har tænkt på det.
Jeg er da noget spændt opnår du skifter til eesy og hvad du så mener om det.
På hjemmesiden kan der ikke meldes de tjenester til, når godheden render af med mig om aftenen.
Nu har jeg aldrig målt 400Mbit på en telefon via speedtest og 4G forbindelse :lol:

jeg tror jeg har målt op til 200Mbit, og det skyldes måske at jeg ofte måler indendørs hvor hastigheden bør være lidt lavere. I går målte jeg omkring 100Mbit på iPhone SE indendørs via mit telmore abonnement ;)

Jeg har ikke kigget på det med indholdstakserede sms, men hvis du kontakter kundeservice kan det være det faktisk er muligt at tilmelde det på ens nummer
Okay - jeg må måle hastigheden i dag. Så høre du nærmere om det. 😃
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Renefrh skrev: fre nov 12, 2021 5:35 am
Maxeline skrev: tors nov 11, 2021 6:33 pm Uha - der er godtnok stor forskel på deres hastighed men undre mig ikke, da jeg har tænkt på det.
Jeg er da noget spændt opnår du skifter til eesy og hvad du så mener om det.
På hjemmesiden kan der ikke meldes de tjenester til, når godheden render af med mig om aftenen.
Nu har jeg aldrig målt 400Mbit på en telefon via speedtest og 4G forbindelse :lol:

jeg tror jeg har målt op til 200Mbit, og det skyldes måske at jeg ofte måler indendørs hvor hastigheden bør være lidt lavere. I går målte jeg omkring 100Mbit på iPhone SE indendørs via mit telmore abonnement ;)

Jeg har ikke kigget på det med indholdstakserede sms, men hvis du kontakter kundeservice kan det være det faktisk er muligt at tilmelde det på ens nummer
Jeg målte i dag at Download er 98 og Upload 25,6 på min SE og med Eesy og udendørs.
Jeg målte flere gange og i min lille by var det lidt lavere end inde i Odense.
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Renefrh »

Maxeline skrev: fre nov 12, 2021 9:14 pm Jeg målte i dag at Download er 98 og Upload 25,6 på min SE og med Eesy og udendørs.
Jeg målte flere gange og i min lille by var det lidt lavere end inde i Odense.
jeg har målt et par gange på den gamle SE model, her er hastigheden med telmore ret stabil 60/6 :lol:

jeg har tidligere målt markant højere på andre telefoner og andre steder, dette er i vores lille landsby jeg måler disse hastigheder og indendørs
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Renefrh skrev: lør nov 13, 2021 8:08 am
Maxeline skrev: fre nov 12, 2021 9:14 pm Jeg målte i dag at Download er 98 og Upload 25,6 på min SE og med Eesy og udendørs.
Jeg målte flere gange og i min lille by var det lidt lavere end inde i Odense.
jeg har målt et par gange på den gamle SE model, her er hastigheden med telmore ret stabil 60/6 :lol:

jeg har tidligere målt markant højere på andre telefoner og andre steder, dette er i vores lille landsby jeg måler disse hastigheder og indendørs
Okay og jeg er målløs. Så kan jeg være godt tilfreds med eesy og hastigheden.
Jeg målte med Ookla Speedtester som er gratis.
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Renefrh »

Maxeline skrev: lør nov 13, 2021 8:48 am Okay og jeg er målløs. Så kan jeg være godt tilfreds med eesy og hastigheden.
Jeg målte med Ookla Speedtester som er gratis.
Nu er det jo en ældre mobil jeg har anvendt, og i en lille landsby

Jeg er sikker på jeg har målt højere med andre telefoner i de større byer tidligere, men du måler jo selv 98 som er højere end det eesy selv skriver de leverer 8-)

så der er ikke grund til at tro, at eesy kun kører på det almindelige 4G og ikke 4G+ netværket som telmore og andre :)
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Renefrh skrev: lør nov 13, 2021 11:47 am
Maxeline skrev: lør nov 13, 2021 8:48 am Okay og jeg er målløs. Så kan jeg være godt tilfreds med eesy og hastigheden.
Jeg målte med Ookla Speedtester som er gratis.
Nu er det jo en ældre mobil jeg har anvendt, og i en lille landsby

Jeg er sikker på jeg har målt højere med andre telefoner i de større byer tidligere, men du måler jo selv 98 som er højere end det eesy selv skriver de leverer 8-)

så der er ikke grund til at tro, at eesy kun kører på det almindelige 4G og ikke 4G+ netværket som telmore og andre :)
Ja - og det er jo et søsterselskab til TELMORE. Alt mulig grund til at være tilfreds. 👍
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Renefrh »

Maxeline skrev: lør nov 13, 2021 12:30 pm Ja - og det er jo et søsterselskab til TELMORE. Alt mulig grund til at være tilfreds. 👍
Jeg har målt igen med iPhone SE 1gen også eesy

hastigheden er fuldstændig som den jeg oplevede med telmore

Jeg afventer stadig min oneplus nord N100 fra reparation, men har godt nok flere gange været lige ved at købe iPhone SE i ren frustration over ventetiden på der kommer ny melding om min oneplus :oops:

Priserne svinger meget op og ned, og lige nu er der eksempelvis 2500 kr i forskel på SE og 12 mini, så lige nu vil jeg nok selv vælge en SE 2gen :P

Hvis du logger på eesy, kan du under tilvalg og tjenester faktisk framelde "spærring af indholdstakserede tjenester/sms" også sende til eksempelvis kræftens bekæmpelse og lignende 8-)
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Maxeline
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons nov 04, 2020 5:14 pm

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Maxeline »

Renefrh skrev: tors nov 18, 2021 7:36 am
Maxeline skrev: lør nov 13, 2021 12:30 pm Ja - og det er jo et søsterselskab til TELMORE. Alt mulig grund til at være tilfreds. 👍
Jeg har målt igen med iPhone SE 1gen også eesy

hastigheden er fuldstændig som den jeg oplevede med telmore

Jeg afventer stadig min oneplus nord N100 fra reparation, men har godt nok flere gange været lige ved at købe iPhone SE i ren frustration over ventetiden på der kommer ny melding om min oneplus :oops:

Priserne svinger meget op og ned, og lige nu er der eksempelvis 2500 kr i forskel på SE og 12 mini, så lige nu vil jeg nok selv vælge en SE 2gen :P

Hvis du logger på eesy, kan du under tilvalg og tjenester faktisk framelde "spærring af indholdstakserede tjenester/sms" også sende til eksempelvis kræftens bekæmpelse og lignende 8-)
Så er du også kommet og til eesy. ☺️Jeg kan da kun være tilfreds med hastigheden så, når den er ligesom hos TELMORE.
Så træls at gå og vente på en reparation skal være færdig ………kender det faktisk godt fra mange år siden.
Dejligt med info omkring de indholdtakserede sms’er - det vil jeg straks se på.
Min SE må da være 2. gen når den er så ny ?
Godtnok meget at spare på den to. 💰
Brugeravatar
Renefrh
Indlæg: 133
Tilmeldt: søn nov 01, 2020 9:10 am
Geografisk sted: Gærum

Re: Nye iPhone ......

Indlæg af Renefrh »

Maxeline skrev: tors nov 18, 2021 9:27 am Så er du også kommet og til eesy. ☺️Jeg kan da kun være tilfreds med hastigheden så, når den er ligesom hos TELMORE.
Så træls at gå og vente på en reparation skal være færdig ………kender det faktisk godt fra mange år siden.
Dejligt med info omkring de indholdtakserede sms’er - det vil jeg straks se på.
Min SE må da være 2. gen når den er så ny ?
Godtnok meget at spare på den to. 💰
Ja mit nummer blev flyttet i går til dem uden nogle problemer
Ja det er virkelig frustrerende, også fordi man ikke ved hvor lang tid der kan forventes og gå før den er færdig :(
Ja din SE må være 2. gen, det er nemt at se forskel, den gamle ligner en 5'er den nye ligner en 8'er
Ja priserne kører op og ned, og lige nu er 12 mini så steget og SE faldet, så bliver springet naturligvis større i alt fald for en tid :lol:
Samsung galaxy a12 black @ Eesy
Besvar